Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
niin mutta enhän minä olekaan voimailija vaan bodari,siis en välitä vittujakaan treenipainoista vaan lihaksen saamasta rasituksesta.

niin mutta enhän minä olekaan voimailija vaan bodari,siis en välitä vittujakaan treenipainoista vaan lihaksen saamasta rasituksesta.
Sinullahan on erikoisia mielipiteitä kun vähän kahtelee sinun muitakin posteja...niin mutta enhän minä olekaan voimailija vaan bodari,siis en välitä vittujakaan treenipainoista vaan lihaksen saamasta rasituksesta.

kiireinen kaveri vissii:hyvä:miksi pitää pitää lepotaukoja sarjojen välillä?eikö se vaan pitkitä turhaan treeniä?

Mitä kannattaisi tehdä penkissä Miken 2x6-tysdeemin jälkeen ? Voimaa haluaisin, eikä toi taida olla ihan siihen paras mahdollinen...ehkä joku 3x3 tai... 5x2 ?
Sinänsä en edes tiedä kannattaako vaihtaa, mutta outoa, että penkissä pystyisi tekemään monta kuukauttta samoilla toisto- ja sarjamäärillä, mutta kaikkiin muihin liikkeisiin neuvotaan tuomaan sitä vaihtelua.
Ohjelma on Powerhousun "Fiksu nelijakoinen" : http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=70667&highlight=Fiksu+nelijakoinen

mitäs tämmönen laktaattiharjoittelu on?
e: tää jäänyt muitten jalkoihin muutaman kerran jo elikkä mulla on ohjelmana 1-jakonen ohjelma ja on mietityttänyt, että kannattaako palauttava kävelylenkki vetästä iltasin samana päivänä kun on salipäivä? salilla käyn aamuisin 7.00 aikaan ja palauttava lenkki ajoittuisi noin 20.00. vai miten se kannattaisi sijoittaa? ja mikä olisi hyvä pituus lenkille?
aloittelija kiittää taas!
mitäs tämmönen laktaattiharjoittelu on?
onko liikaaa jos lisää joka viikko penkkiin 2,5kg painoja?
tähän asti lisänny kerra 2 viikossa sen 2,5kg mut tuntuu että vois nostaa enemmänki
eli niin kaua voi lisäillä ku pystyy pitää toistot samoina? tai no siis ainakin ekan sarjan...Joo on ihan okei, kuhan jaksat tehä sen saman määrän toistoja, tai siis jos tänään teet esim.50kg kympin sarjan ja ens viikolla lisäät nuo 2,5kg ja teet vain 6-8 toistoa niin en tiedä sitten onko siinä mtn järkeä.
millä tavalla se haittaisi? mutta siis onhan toi nyt aika sekanen tapa treenata että toistomäärät vaihtelee kokoaja, ei oikeen pysy mukana että kehittyykö vai ei.eli niin kaua voi lisäillä ku pystyy pitää toistot samoina? tai no siis ainakin ekan sarjan...
esim . jos enne lisäystä menis sarjat näin 10,8,8 ja lisäyksen jälkeen 10,8,6 niin se ei haittaa?
Ei ole ollenkaan tavatonta. Taitaa olla kohtuu yleistäkin. Jatkat vaan norm treenaamista niin tasoittuu ajan myötä. Tietysti voit ottaa käsitreenissä ylimääräisen sarjan vasemmalle hauikselle ja ojentajalle.Kiinnostais semmonen et onko kovinki tavatonta jos käden lihakset erottuu selvemmin oikeesta kädestä kun vasemmasta? Hauiskin näyttäis olevan oikeessa suurempi. Tasaantuuko ajan myötä vai enemmän treeniä vasurille tasotukseks?
Tietysti voit ottaa käsitreenissä ylimääräisen sarjan vasemmalle hauikselle ja ojentajalle.