Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Riittääkö puntin ohella aerobinen liikunta silleen, että kulutan 500kaloria päivässä lenkkeilemällä? Läski pitäs lähtee?
Riippuu hyvin pitkälti siitä, montako kaloria syöt päivässä.
En pysty laskee ku syön koti ruokaa, mutta syön terveellisesti ja en syö karkkia tai muitakaan mässyjä ku harvoin.
tuli näistä ravinto aineista se mieleen et millä tavalla laskette noi gramma määrät, esim rasvojen (oliivioljy,rypsiöljy jne.)
Ihanko jollain talousvaa'alla vai silmämääräisesti yks ruokalusikallinen on about 15g ? :D
e olis kyllä ravinto osiolle varmaan parempi mennä mut olkoot.
Kiitos jo etukäteen jos joku viitsii neuvoa minua, homman nimi on seuraavanlainen: Olen 17v, 185cm, 60kg, eli aika laiha poika. Saan penkin ensiviikolla ja ajattelin alkaa treenaa kotioloissa ihan tosissaan, jotain yksinkertaista ohjelmaa koko kropalle. Keihäänheiton takia pääosin alankin treenaamaan, joten en halua välttämättä hirveästi massaa ja ylimääräistä jäykkyyttä kroppaan, vaan ennenminkin räjähtyvyyttä lihaksiin. Käden pitää pysyä nopeana.
Tiedän että on muitakin keinoja saada räjähtyvyyttä kuin isoilla painoilla treenaaminen, mutta haluan silti myös kasvattaa lihaksistoani. Joten homman pitää pysyä notkeana.
Eli millä lailla tulisi treenata?
Tuli tossa mieleen, kun lueskelin foorumia niin topicin otsikossa:
"Liikakilot, tupakka, viina, tietokone --> kuntopyörä ja mies kuntoon!"
Tekeekö tietokone jotain haittaa punttarille vai tarkoittaako se sitä et pois koneelta ja reenaamaa?
Miten annatte palautua lihas ryhmän ,kun se on tullut kipeeksi? (lihas kipu). Itselläni on aivan alhaalta vatsalihakset kipeät(siis ihan alhaalta), miten kannattaisi antaa palautua? Pitäisikö tehdä sillion kun on lihas kipu menny kokonaan ohi? Vai...
Näin http://www.exrx.net/WeightExercises/Quadriceps/BBHackSquat.htmlMites se haqkyykky tehdään?
Mitäköhän liikettä mun pitäisi olkapäille tehdä, että saan tuohon olkapäiden takasivuille lihaa? En ole varma, mutta toimisikohan viparit taakse? Arnoldin kultaista kuusikkoa olen yrittänyt noudattaa, ja siinä on ainakin tuo niskantakaa punnerrus, että muita olkapäihin kohdistuvia liikkeitä siinä ei taida olla(jos tuokaan olkapäihin kohdistuu, en ole varma siitäkään...).
Mites se haqkyykky tehdään?