eikös tämä sitten tarkoita sitä että 1-ja 2-jakoiset ohjelmat ovat tehokkaampia lihaksen hankintaan kuin 3-ja 4-jakoiset?
sitähän ne nykyää tuntuu väittävän. hulkki esimerkiksi on sen puolestapuhuja.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
eikös tämä sitten tarkoita sitä että 1-ja 2-jakoiset ohjelmat ovat tehokkaampia lihaksen hankintaan kuin 3-ja 4-jakoiset?
Onko lisäravinteista mitään haittaa?
Olen kuullut jostain, että liiallinen proteiinin saanti kuivattaa munuaisia.
Olen kuullut jostain, että liiallinen proteiinin saanti kuivattaa munuaisia.
Ainaki soijasta väitetää et vähentää testosteronin tuotantoa? spermanlaatu huononee? Kuulumma myös muka pienentäisi miesten aivoja WTF?
mitenkäs muuten 1-jakosella sitten voi panostaa käsiin ja olkapäihin jotka on jäljessä muusta kropasta?ku yhteen treeniin ei voi nuita liikkeitä hirveenä laittaa ja kun sarjat ja toistotkin pitää pitää maltillisina jos treenaa kolmesti viikossa.
Originally Posted by PirkkaPoika
Ainaki soijasta väitetää et vähentää testosteronin tuotantoa? spermanlaatu huononee? Kuulumma myös muka pienentäisi miesten aivoja WTF?
Sanosin että paskapuhetta, ellei joku sit lyö luotettavaa tutkimustulosta.
Pese ensin hyvin, kaada väkiviinaetikkaa, sheikkaa ja anna vaikuttaa, pese tämän jälkeen vielä hyvin. Noin ainakin oon saanu pahimmat löyhkät irti pöntöstä.Onko mitään keinoa millä saada tämä aivan oikeasti oksettavan paha haju pois?
?Penkkaat noin hyvin, etkä oo aiemmilla reenikerroilla huomannu yhden toiston tippumista painoissa? :wtf: Aivan täysin normaalia, ei tarvi mennä edes paskoilla yöunilla/ruuilla salille niin noin voi hyvinkin käydä.Miten paljon vaikuttaa yöunet seuraavan päivän treeniin?
Kävin eilen puntilla ja tarkoitus oli nostaa vähintään samanlaiset sarjat kuin edellis viikkoina on tullut nostettua.Edellisillä kerroilla on ilman vaikeuksia noussut lämmittelyn jälkeen:
6x100,6x105,3x110,2x115 ja loppuun sotilaspenkissä omalla painolla 8x.
Eilen meni lämmittelyn jälkeen vain 5x1005,2x110 ja satasella 4x.Treenipäivää edeltävänä yönä nukuin vain 4h ja söin niukasti ennen treeniä.Onko tuollainen ihan normaalia,eli sattuko vain huonotreenipäivä kohdalle vai johtuko tuosta yöunen puutteellisesta määrästä vai mistä?

Kertokaas mulle miksi monet (melkein kaikki?) päättävät ottaa 4-jakoisessa treenissään rinnan ja hauiksen omalle päivälle ja olkapäät ja ojentajat omalle. Eikö ole järkevämpää treenata samapäivänä lihaksia mitkä tukevat toisiaan, ja rasittavat epäsuorasti toisiaan? Omaan korvaan kuulostaisi paremmalta vaihtaa olkapäiden ja hauisten paikkaa. Ainakin kaikissa punnerrusliikkeissä rasitetaan olkapäitä ja rintaa. Ja olen jostakin lukenut että hauikset ja ojentajat olisi hyvä treenata samana päivänä, koska tasapainottavat toisiaan vai onko tämä aivan?
Rinta-hauis
Jalat
Olkapää-ojentaja
Selkä