eikös pelkällä aerobisella(lenkkeily) liikunnalla saa paremmin rasvat veke kuin esim. bodaamalla ja lenkkeilemällä? itellä olisi tarkotus saada vaan rasvat veke eikä mitään sixpäkkiä, tosin sellasenkin voisin koittaa hankkia jos näistä vatsaläskeistä pääsis eroon.
ite oon tässä nyt 6kk lenkkeilly keskimäärin 4 kertaa viikossa noin tunnin lenkkejä ja paino tippunut 82-->76kg, tosin se tippui jo ensimmäisen 3kk aikana ja on ollut samoissa lukemissa sen toisen 3kk koska alotin dokaamisen
olen 180cm pitkä eli en painoindeksin mukaan ylipainoinen mutta silti löytyy vatsamakkarat :S
ite oon tässä nyt 6kk lenkkeilly keskimäärin 4 kertaa viikossa noin tunnin lenkkejä ja paino tippunut 82-->76kg, tosin se tippui jo ensimmäisen 3kk aikana ja on ollut samoissa lukemissa sen toisen 3kk koska alotin dokaamisen
olen 180cm pitkä eli en painoindeksin mukaan ylipainoinen mutta silti löytyy vatsamakkarat :S
vielä näissä asiossa mutta sinuna ottaisin jonku valmiin jaon.kokeile supersarjoja hauikselle jos haluat kipua.