Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Asiasta mitään en tiedä, mutta epäilen vahvasti, että luustolla on mitään osuutta penkkitulokseen. Tietenkin mitä isompi jätkä on, sitä suurempi tod. näk. et penkistä nousee enemmän.Vaikuttaako penkin tulokseen suorittajan pituus, sillä itse olen kuvitellut, että pituuden voi verrantaa luuston kehitykseen, josta luulisi olevan apuja.
Itse on 162cm ja risat, silti vain pidemmät tyypit repivät aina enemmän penkistä vaikka ensimmäistä kertaa salilla olisivatkin. Ja olenhan siinä iässä, että kaikille pitää todistella.
E: Jos mitoistani on apuja niin olen 162cm ja 62kg, penkkitulos 55kg.
Olisi tarkoitus tässä diettailla hieman. Muuten kuvio on kunnossa, mutta valitettavasti nyt alkaa kahden viikon päästä liikunnankurssi, mikä tarkoittaa pitkäkestoista aerobista 3x viikossa. Kuinka saisin minimoitua tästä koituvan lihaksen menetyksen? Pitäisikö näinä päivinä, kun liikuntaa on, syödä esimerkiksi päivän kulutus täyteen, vai jatkaa vain kevyesti miinuksella ja toivoa parasta? Muutkin vinkit ovat toivottuja.
Terveyden hoitaja sano että painonnosto voi vaikuttaa kasvupyrähdykseen onko totta?
pari viikkoa sitten alko esiintymään tuota vittumaista "ponnistuspäänsärkyä" eikä sen takia ole voinu käydä kolistelemassa rautoja. ööh niin tota miten fitus ton saa loppumaan !
Terveyden hoitaja sano että painonnosto voi vaikuttaa kasvupyrähdykseen onko totta?

tämä on totta. isosta mahasta on hyötyä penkissä, rintakehä ei ole niin ratkaisevassa asemassa koska penkissä tankoa lasketaan enemmän mahan suuntaan kuin rinnalle. sotilaspenkissä taas tanko lasketaan selkeästi rinnalle ja silloin paksusta rinnasta on todellista hyötyä.. Lyhyet kädet ja iso maha & rintakehä = lyhyt nostomatka.