Meta title: 💥 Aloittelijan peruskysymykset – paikka jossa tyhmät kysymykset muuttuu kovaksi kehitykseksi

Meta description: Keskustelua treenin, ruokavalion ja tekniikan perusasioista – kaikki aloittelijoiden kysymykset yhteen paikkaan ilman turhaa naljailua.

Eikös asia ole niin että jos on huonot vatsalihakset niin vatsa pullottaa,ja jos on treenatut vatsalihakset niin vatsa alkaa olla "suora" eikä mikään pyöreä kupu?

Tätä ei yks kaveri uskonu ku tuli puheeks...eli vatsa pullottaa jos on huonot vatsalihakset...

eikö?

Eikös asia ole niin että jos on huonot vatsalihakset niin vatsa pullottaa,ja jos on treenatut vatsalihakset niin vatsa alkaa olla "suora" eikä mikään pyöreä kupu?

Tätä ei yks kaveri uskonu ku tuli puheeks...eli vatsa pullottaa jos on huonot vatsalihakset...

eikö?
Nimenomaan huonot syvät vatsalihakset aiheuttavat pömppö-efektin.
Senathus: En väitä tietäväni nyrkkeilystä mitään, mutta tuskin haittaa. Eikös se Asikainenkin tee aika paljon kuntopiiriä yms.

Onkos siitä haittaa nyrkkeilyssä, jos käy salilla 2 kertaa viikossa? Tekemällä 12 sarjoja yksijakoisellaohjelmalla?
Joo tosiaan tuskinpa on ainakaan haitaksi, enempi ehkä jopa hyötyä. Kyllähän siitä lihaskunnosta on pidettävä huolta tossa harrastuksessa. Riippuu tietenki millasia lajitreenejä sulla on ja mitä niihin jo kuuluu...

Oon täs vähän aikaa sit alkanu tehä mavee niin kyselisin vaan et onko normaalii et seuraavana päivänä on noi hartiaseudun lihakset kipeet mavettamisesta.

Ja toinen kysymys viel et onko kellään muulla alkanu kädet tärisee sen jälkee ku on alkanu käydä salilla? Huomasin tos vähä aikaa sit että esim. syödessä tärisee kädet. Ja samoihin aikoihin olin just maven tekemist alotellu, että jos liittyis jotenki tähä.

Oon täs vähän aikaa sit alkanu tehä mavee niin kyselisin vaan et onko normaalii et seuraavana päivänä on noi hartiaseudun lihakset kipeet mavettamisesta.

Ja toinen kysymys viel et onko kellään muulla alkanu kädet tärisee sen jälkee ku on alkanu käydä salilla? Huomasin tos vähä aikaa sit että esim. syödessä tärisee kädet. Ja samoihin aikoihin olin just maven tekemist alotellu, että jos liittyis jotenki tähä.

Joo, itsellänikin tuli hartiat kipeäksi ekalla kerralla.

Ei tuo tärinä vaarallista ole, ellet tökkäse syödessäs haarukalla silmään.. ;) - Joo eli ei mitään fiksua kommenttia enään tuohon löytyny:rolleyes:

Tärinä on mahdollista tilanteessa, jossa olet juuri tullut salilta. Esim. joku tarkkuutta vaativa juttu (itsellä perhonsidonta) menee päin persettä kun on vetäny tiukan treenin.

Jos tärinä jatkuu sen sijaan seuraavalle päivälle tai ilmenee päivänä jolloin et ole käyny salilla, niin seuraisin tilannetta kyllä tarkemmin. Ei omasta mielestäni tuolloin pitäisi johtua treenaamisesta?

mikä olisi alkavalle kehonrakentajalle sopiva ateria määrä päivässä? itse syön 4 ateriaa päivässä ja n 2 välipalaa. ok?

mikä olisi alkavalle kehonrakentajalle sopiva ateria määrä päivässä? itse syön 4 ateriaa päivässä ja n 2 välipalaa. ok?

aterioiden sisältö on paljon tärkeämpää kuin niiden määrä. jos kuitenkin tuosta pitäis jotakin sanoa niin 4ateriaa + 2 välipalaa on ok.

Möö. Milläs ihmeellä saisin hartioita leveämmäksi. Mikäs/mitkä liikkeet auttais muo tässä asiassa. Penkillä on tullu kyllä rintaan lihasta mutta ei leveämmässä muodossa vaan siinä tissi muodossa :P

Back
Ylös Bottom