Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ilman pohjekonetta tuo on melkoisen vaikeaa. Tuolta pohjeharjoitteita.Kertokaa tällelle että miten voin treenata pohkeet istuen? Kun ei ole minkäänlaista laitetta tähän hommaan salilla jossa käyn..
Ite oon ajatellu et vois treenin jälkee alkaa käymää raxis vetää semmoset lärvit et laatta lentää. Onko hyvä ajatus
?
Miten 1-jakosessa mave, joka toinen treeni kerta??
Niin, tai joka kerta, tai joka kolmas, tai joka neljäs, tai joka kuun 19. päivä. Ihan miten tykkäät.

Olipas informatiivinen vastaus:arvi:![]()
Joo oon tosi tyhmä. Ja toi oli puol läppä. Enkä mä silti kaipaa neuvoi sult. Sinuna opettelisin treenaamaan muutakin kuin penkkiä ja hauista ja vittuilisin vasta sitten. Joko oot saanu tulokset pakkiksen kuntotestiin muihinkin liikkeisiin kuin penkkiinOotko tyhmä tai jotain?
Vastaus on ei...
?Ehdottomasti kannattaa. Itse käyn yleensä myös ennen treeniä syömässä mahan täyteen pizzaa. Treenin päälle sitten uusi reissu, mutta tällä keikalla vedetään myös pää täyteen viinaa. Toimii.Ite oon ajatellu et vois treenin jälkee alkaa käymää raxis vetää semmoset lärvit et laatta lentää. Onko hyvä ajatus
?
Riippuu täysin siitä, että millaisella ohjelmalla teet.Hieman ongelmia ohjelman virityksessä. Onko täysin naurettava ajatus tehdä penkki ja sen perään kapea penkki?