Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kun ostin eilen Soija90 proteiini jauhetta, olen siinä siis aloittelija niin kysymys tulee tänne.
Eli, miten ihmeessä saan sen vedettyä alas? Siis se on aivan kauheaa jauhoa mitä ikinä oon maistanut.

Noniin, huomenna ekaa kertaa kuukauteen puntille. Ajateltiin kaverin kanssa ottaa mahd. monesta laitteesta maksimit, jotta pystyy seuraamaan kehitystä tässä syksyn myötä. Mistä kaikesta kannattaa maksimit ottaa ja järjestys? Molemmat treenaa oikeastaan koko kroppaa ja lihaksenkasvatus tavoitteena :D. Ylläri.
JA NOPEA VASTAUS KIITOS <3![]()
Ei kannata ottaa mitään maksimeita. Pitkän tauon jälkeen on hyvä lähteä rauhassa liikkeelle ja jos lihaksen kasvatus on mielessä niin kehitystä on hyvä seurata sarjapainojen kasvussa.
Mitä sä niillä maksimeilla teet jos lihasta kasvattelet? Ainiin.. voi sit tytöille kertoa paljon nousee penkist!!1
<3 

Noniin, huomenna ekaa kertaa kuukauteen puntille. Ajateltiin kaverin kanssa ottaa mahd. monesta laitteesta maksimit, jotta pystyy seuraamaan kehitystä tässä syksyn myötä. Mistä kaikesta kannattaa maksimit ottaa ja järjestys? Molemmat treenaa oikeastaan koko kroppaa ja lihaksenkasvatus tavoitteena :D. Ylläri.
JA NOPEA VASTAUS KIITOS <3![]()
Ei ole nyt mikään varsinainen bodaus/kehonrakennuskysymys, mutta täällä nyt varmaan helpoimmin saa vastauksen. Minulla on aina pullottanut heti rintalastan alapuolella kylkiluiden välissä keskellä pieni möykky. Pystyn itse pullottamaan sitä, jolloin suuri alue rintakehän alapuolelta pullistuu kuperaksi ja alimmat kylkiluut painuvat jonkin verran kasaan. Mikä tuo möykky on ja mitä lihasta käyttämällä saan sen pullistettua? Pallea tietääkseni on tuolla kohtaa, mutta eikö sen pitäisi olla sen verran "syvällä", ettei se näy kehon pinnalle asti?
No mitäs proteiinipitosta ruokaa suosittelet?
Ja siihen kun kysyin "minkälaisilla" painoilla, tarkoitin kuinka painavilla (esim. heti niin paljon kuin vain jaksaa nostella)
Tää on läppä kysymys: Mitä muijat/naiset tykkäävät bodailusta?
Kauanko kestää siirtyä tyyliin max-penkiltä nosto 40kg-> 60kg -> 70kg+ ?
En ainakaan huomannut että tähän olisi tullut vastaus:
Bodausta ennen/jälkeen kuntopyörä-lenkki?
Ja siihen proteiinipitoiseen ruokaan vielä: Kannattaisko se syödä ennen treenejä vai jälkeen?
Taas tuli roimasti kysymyksiä (tyhmältä).
Ei ole nyt mikään varsinainen bodaus/kehonrakennuskysymys, mutta täällä nyt varmaan helpoimmin saa vastauksen. Minulla on aina pullottanut heti rintalastan alapuolella kylkiluiden välissä keskellä pieni möykky. Pystyn itse pullottamaan sitä, jolloin suuri alue rintakehän alapuolelta pullistuu kuperaksi ja alimmat kylkiluut painuvat jonkin verran kasaan. Mikä tuo möykky on ja mitä lihasta käyttämällä saan sen pullistettua? Pallea tietääkseni on tuolla kohtaa, mutta eikö sen pitäisi olla sen verran "syvällä", ettei se näy kehon pinnalle asti?
Rasvaprosenttia ei ole tullut viiteen vuoteen mitattua, mutta tälläinen 175cm/65kg kukkakeppi olen. Tässä aamulla muistin, että eräs lapsuuden kaveri viihdytti pienenä muita muksuja pullistamalla samaan tapaan, kuin itse saan tehtyä. Hänellä tuo kyllä johtui jostain pernasairaudesta ja oireina olivat verenhyytymisongelmat yms. Itselläni ei kuitenkaan mitään oireita ole, että tuskin samasta asiasta on kysymys.Mielenkiinnosta, onko rasvaa paljon? Itse bulkkasin kuukauteen 10kg läskiä ja tuli juurikin tuollainen, katosi kun hetken aikaa taas dieettailin. Mutta joo, kiinnostaa itsekkin tietää mikä se on :o
Muuten... mulla olistämmönen ongelma että vasen hauis on vähän pienempi kuin oikea että millä tavalla saisin edes vähän samankokoisiksi?
Vasemmalle enemmän treeniä?