Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei. Syömällä KUNNOLLA ja salille lähtemällä / kotiin painoja ostamalla!Mitenkäs saisin käsiin lisää voimaa ja lihasta näin kotikonstein? Riittääkö punnerrukset ja leuanveto?
Punnerrukset eivät kehitä mitää. Ellet sitten ole niin huonossa kunnossa että saat 5 puhdasta toistoa. Niin silloin niillä tietty pohjakuntoa saa.
Olet väärässä. Itse ennen saliharrastuksen alkua tein vuosia leukoja ja punnerruksia, ja kyllä tuli lihastakin jonkin verrran, vaikka ruokapuoli olikin aivan vituillaan. Ja kuten Czar jo mainitsikin, ei noita liikkeitä tarvi pelkällä omalla painolla tehdä, kun ottaa repun ja laittaa sinne vaikka kirjoja, jos parempia painoja ei ole. Miksi punnerrukset eivät kehittäisi mitään? Ei se penkki oo ainoo tapa saada massaa..Et varmasti saa lihasta millään ***** punnerruksilla ja leuoilla.
Ok. Ehkä olen osittain väärässä. Kyllä rintalihaksiin saa tavaraa esim lisäpainorepun kanssa niin että punnertaa 2 penkin välissä. Itsekin joskus teen tuota. Saa hyvän venytyksen. Mutta varmasti yksilöllistä. Itse tein 2 vuotta punnerruksia eikä tullut mitään. Mutta heti kun lähdin salille tuli kehitystä. Mutta nään helpompana ratkaisuna lähteä salille. Kun se että tekee leukoja ja punnerruksia eri oteleveyksillä ja lipäpainoilla. Mutta siitä pidän kiinni että Lihaksikasta yläkroppaa ei omalla painolla kikkailemalla saa, puhumattakaan jaloista. Mutta tiettyyn pisteeseen asti kehitystä voi tullakkin. Ja tietysti voimailu omalla kropalla tuo hyvää vaihtelua punttitreeniin esim. punnerrusten muodossa. Enkä ole sanonut että penkki olisi ainut tai paras tapa saada voimaa ja massaa vaikka hyvä liike onkin. Milläs treenaat esim olkapäät jos punnerruksia ja leukoja tekee. Eikä selkäkään tuossa liikaa hittiä saa. Mutta en siis edelleenkään väitä että punnerrukset ja leuat ovat turhia mutte kun niillä on se pohjakunto saatu niin kehitys tavallan loppuu. Kukin tehkööt miten kehitystä saa. Vaikka tekisi 1 jakosella 7 kertaa viikossaOlet väärässä. Itse ennen saliharrastuksen alkua tein vuosia leukoja ja punnerruksia, ja kyllä tuli lihastakin jonkin verrran, vaikka ruokapuoli olikin aivan vituillaan. Ja kuten Czar jo mainitsikin, ei noita liikkeitä tarvi pelkällä omalla painolla tehdä, kun ottaa repun ja laittaa sinne vaikka kirjoja, jos parempia painoja ei ole. Miksi punnerrukset eivät kehittäisi mitään? Ei se penkki oo ainoo tapa saada massaa..
tulipa avautuminen
Paljonko z-tanko painaa? (tai mikä lie zigzag tanko onkaan)
Kannattaako scott-hauiskäännöllä ottaa z-tangosta leveä vai kapea ote? Onko merkitystä?
Kun treenaan olkapäitä, teen yleensä niskantakaa punnerruksella. Eroaako tavallinen pystypunnerrus tästä, teki sen sitten tangolla/kp:lla ?
Ojentaja todennäköisesti revähti äsken salilla, huomenna pitäisi palata raksalle töihin, jossa tätä kysesitä lihasta joutuu todennäköisesti rasittamaan, eli kannattaako mennä?
No onhan se parempi kuin ei mitään. Itse ei kyllä reenin jälkeen tee hirveesti mieli vetää litran verran maitoa mut jos uppoo, nii anna mennä vaan.Käykö litran tölkki kevytmaitoa palautusjuomaksi? 32 prodee ja 48 hh. Prode aika hitaasti imeytyvää mut ku ei oikee palkkarii just nyt oo rahaa ku edellinen purkki loppu. Ni aattelin tämmöstä väliaikasta ratkasua.