Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Piti vielä kysyä et kun oon juonut kohta ton hera80:n tyhäjs ja ajattelin siirtyä mlekein maun takio tohon Whey3:n. Et minkäslaista tämä on ja onko hyvän makuista vaikka mansikka veden kanssa. Heraa kun vedin tuoremehuun, oli meinaan aika ainetta :D Vaikka onhan noissa eroja, mutta suositelkaa nyt tuota Whey3:sta :P

Siis ei heraa kannata tuoremehun kans nielasta :D
ite kippaan veden sekaan menee parhaiten alas eikä oo makua![]()
Moi,
Oon huomannu salilla että jengillä on joku minivihko, mihin ne kirjoittaa jotain
Eli, mitä ne kirjoittaa siihen? Ja kandeeko mun hommatta tollanen kans![]()

Moi,
Oon huomannu salilla että jengillä on joku minivihko, mihin ne kirjoittaa jotain
Eli, mitä ne kirjoittaa siihen? Ja kandeeko mun hommatta tollanen kans![]()
Niin siis elasto puhuimme juurikin fastin hera 80:sta ja fast whey 3:sta niiden mausta ja sellasesta, että oon vähän niinkun siirtymässä hera80:sta whey 3:n maunkin takia et onks whey 3 kenenkään mielestä hyvän makuista ;L
ei mitään ongelmaa.Mun mielestä Fastin tuotteissa esim. Hera80 ja Whey3 vastaavan makuset tuotteet maistuu ihan samalta.
Fastin hera80:n mausta vedessä en pidä oikein, kyllä se jonkun mehun kanssa menee kun kerralla kiskoo. En tiedä sit tuosta whey 3:sta.
Mansikasta siis. Jotenkin en pidä yhtään siitä jälkimausta mikä tulee heti ekan kulauksen jälkeen. Pidän tota hera80:sta lisäproteiininä ja ajattelin nyt vaihtaa johonkin muuhun, mutta kun en oikein noista mauista tiedä.