Meta title: 💥 Aloittelijan peruskysymykset – paikka jossa tyhmät kysymykset muuttuu kovaksi kehitykseksi

Meta description: Keskustelua treenin, ruokavalion ja tekniikan perusasioista – kaikki aloittelijoiden kysymykset yhteen paikkaan ilman turhaa naljailua.

Hande mun on kyl pakko suositella heraa :) :piis:
Tai makunsa kaikilla mut mua ainaki äGlöttää kaikki "mansikkamössöt"
kiskon heraa :thumbs:

Siis hera menee alas kun vetää sen 1dl heraa + 3-4dl tuoremehua :D mutta ajattelin et jos whey3:ssa olis parempi maku ainakin.

Piti vielä kysyä et kun oon juonut kohta ton hera80:n tyhäjs ja ajattelin siirtyä mlekein maun takio tohon Whey3:n. Et minkäslaista tämä on ja onko hyvän makuista vaikka mansikka veden kanssa. Heraa kun vedin tuoremehuun, oli meinaan aika ainetta :D Vaikka onhan noissa eroja, mutta suositelkaa nyt tuota Whey3:sta :P

Mä käytän tota Whey 3 mansikkaa :)

Mun mielestä maistuu tosi hyvältä!

Siis ei heraa kannata tuoremehun kans nielasta :D
ite kippaan veden sekaan menee parhaiten alas eikä oo makua :)

Joo, vedin mäkin sitä muutaman ekan kerran veden kanssa mutta se maku otti kyllä vastaan ja siinä oli lähellä :urjo: melkein :D mutta kun tuosta whey3:sta kaikki puhuvat tai et sitä on monella niin tekis mieli kokeilla

Moi,

Oon huomannu salilla että jengillä on joku minivihko, mihin ne kirjoittaa jotain :)

Eli, mitä ne kirjoittaa siihen? Ja kandeeko mun hommatta tollanen kans :)

Moi,

Oon huomannu salilla että jengillä on joku minivihko, mihin ne kirjoittaa jotain :)

Porukka pitää treenipäiväkirjaa ja merkkaa siihen tehdyt sarjamäärät, toistomäärät ja painot. Ehkä myös jotain yleistä fiilistä. Kandee varmaan hommaa jos haluu.

Mitä tohon edelliseen keskusteluun tulee niin ite en ainakaan enää tiedä mistä te edes puhutte whey = hera englanniksi. Jos puhutte jostain tuotteista esim. fastin hera80 ja whey3 niin käyttäkää nyt ihmessä sitä koko nimeä kun eihän tosta muuten saa mitään selvää. "hera on kyllä parempaa ku hera, mut ostaisin silti heraa" :rolleyes:

Moi,

Eli jotkut varmaan kirjottaa pienen tarinan miten reeni meni, monta nous ja millä painol, mut voi kai siihen laskee vaik kireiden kissojen määrää jos siltä tuntuu...eli se vihko siis auttaa sua näkee miten tulokset on kasvanu vaik jonku puolen vuoden aikana...Kannattaa joku taulukko tehä et näät tosiaan miten tulokset kehittyy...

-hidas-

Muutaman visasen kysymyksen voisin esittää. :arvi:

Eli ät föörst.
Sekottelin tossa ittelleni palautusjuoman (400g heraa, vähän+400g maltoo, 40kreatiinia ja 40g glutamiinia.) Elikkäs. Nytkun heittelin noi johki ämpäriin, niin tuli ihan vaan mieleen, että "valuuko" kreatiini tai glutamiini ämpärin pohjalle, tiheämmän olomuotonsa vuoksi? Tottakai voin aina välillä nostella pohjalta päälle, ja päinvastoin, mutta tulipahan vaan mieleen :rolleyes:

Secönd:
Kun penkkaatte, ja laskette tankoo alaspäin, niin mimmosessa kulmassa teidän olkavarret (vai onko ne olkavarret!?) on kylkeen nähden? 90astetta? 45 astetta? vai miten? Noin suurinpiirteinen vastaus riittää. Ei tartte mennä laskeen kolmioviivottimen kanssa. ;)

Niin siis elasto puhuimme juurikin fastin hera 80:sta ja fast whey 3:sta niiden mausta ja sellasesta, että oon vähän niinkun siirtymässä hera80:sta whey 3:n maunkin takia et onks whey 3 kenenkään mielestä hyvän makuista ;L

Niin siis elasto puhuimme juurikin fastin hera 80:sta ja fast whey 3:sta niiden mausta ja sellasesta, että oon vähän niinkun siirtymässä hera80:sta whey 3:n maunkin takia et onks whey 3 kenenkään mielestä hyvän makuista ;L

Itse sekoitan whey 3:sta veteen, ja maistuu hyvälle :) ei mitään ongelmaa.

Mä oon kyllästyny Fastin jokaiseen makuun jo kun on tullu niitä jokunen pussi vedettyä ja sen takia tällä hetkellä palkkarissa heraproteiinin virkaa hoitaa Optimum Nutritionin 100% Whey minttusuklaan makusena. Oli ainakin vanhoilla hinnoilla kilohinnaltaan about Fastin Whey3 vastaavaa.

Fastin hera80:n mausta vedessä en pidä oikein, kyllä se jonkun mehun kanssa menee kun kerralla kiskoo. En tiedä sit tuosta whey 3:sta.

Mistä mausta sä nyt puhut? Maustamattomasta? Ainakin mansikka ja suklaa oli mun suosikkeja niin Hera80 kuin Whey3 tuotteissa ja meni kyllä nätisti alas veden kanssa kunhan ei kauheen kauaa putkeen käyttäny samaa makua. Noihin kyllästyy jotenkin aika helposti jos syö pitkään samaa.

Mansikasta siis. Jotenkin en pidä yhtään siitä jälkimausta mikä tulee heti ekan kulauksen jälkeen. Pidän tota hera80:sta lisäproteiininä ja ajattelin nyt vaihtaa johonkin muuhun, mutta kun en oikein noista mauista tiedä.

Mansikasta siis. Jotenkin en pidä yhtään siitä jälkimausta mikä tulee heti ekan kulauksen jälkeen. Pidän tota hera80:sta lisäproteiininä ja ajattelin nyt vaihtaa johonkin muuhun, mutta kun en oikein noista mauista tiedä.

Lisäproteiinina mulla on Protein XL:ää mitä pitäisi tulla P-Storeenkin pian myyntiin. Se on siis kaseiinia eli hitaasti imeytyvää ja on todella hyvän makusta ainakin suklaana ja mansikkana. Suosittelen.

Palkkarina mä olen juonut tuota fastin muscle+:ssaa, mansikan makuisena (siitä mausta minä pidän :D) eikä ole tullut mieleen että alkaisin sekoitteleen tai muuten vaihtaan. Lisäproteiinilla ei ole niin väliä, pitää katsoa tuota Protein XL:ää.

Back
Ylös Bottom