Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
minkämoisissa rasvaprosenteissa bulkin aikana on hyvä pyöriä? itse olen huomannut pienen fläbän kerrostumista, reilu 2kk sitten aloittanut punttaamisen ja paino noussut 73->82, eli melkoinen sikabulkki ollut. prosenteista en uskalla puhua tiedolla, villi veikkaus on 20% tienoolla.
mikä mättää ku penkki tipuu, mut muut ei??? lihakset on myös kasvussa. teen penkissä 6-10 sarjoja.
mikä mättää ku penkki tipuu, mut muut ei??? lihakset on myös kasvussa. teen penkissä 6-10 sarjoja.
94% todennäköisyydellä teet penkkiä liian usein / sarjat liian loppuun asti.
minkämoisissa rasvaprosenteissa bulkin aikana on hyvä pyöriä? itse olen huomannut pienen fläbän kerrostumista, reilu 2kk sitten aloittanut punttaamisen ja paino noussut 73->82, eli melkoinen sikabulkki ollut. prosenteista en uskalla puhua tiedolla, villi veikkaus on 20% tienoolla.
99%:n varmuudella teet penkkiä yksinkertaisesti liikaa.
Omien laskelmieni mukaan 94% on lähempänä totuutta, kun ottaa huomioon aloittelijoiden osion, maan tilavuuden ja maksalaatikon ravintoarvojen pyhän kolminaisuuden yhteyden.

Aloittanut kokonaan salin vai aloittanut uudelleen?
Jos nyt olet täysi-ikäinen eli ei ole pituuskasvut sun muut kesken, niin itse tosta vähän keventäisin rasvoja. Joku 15% tuntumassa on ihan hyvä ns. bulkkikunto, siinä on vielä mukava olla ja kehtaa paidankin ottaa tarvittaessa päältä pois.

Millä sais soija proteiiniin hyvää makua?Meenaa on vähän kitkerä noin raakana ottaa.
Eli, oon ollu nyt muutaman päivän kipeenä eli keskiviikon ja perjantain reenit jäi väliin joten aattelin onko järkeä lähtä ens viikolla salille?