Vilkkilä
VIP
Elikkäs, oon nyt treenannut kotona muutaman viikon, mutta alkaa puuduttamaan tuo kolmen saman liikkeen tekeminen. Niimpä olen päättänyt ruveta käymään salilla. Ostin kausikortin ja aikakin riittää käymään siellä.
Pituutta löytyy 178cm ja painoa 59kg, olen aikas naru ja massaakin olis kiva saada (lihaksena ei läskinä
Riittääkkö, jos käyn salilla 3 kertaa viikossa ja käytän 2-jakoista ohjelmaa.
Rupeaako tuloksiakin näkymään?
Sitten tuosta ruokavaliosta. Olen ajatellut näin alun ainakin pärjätä ilman proteiinia. Eli mitä mun kannattas syödä et lihakset kehittyis ja jaksais hyvin?
Ja jos tuo proteiini on sit hyväks, ni sit sitäkin rupeasin käyttämään. Niistä vaan en juurikaan mitään tiedä.
Ja siis, onko parempi jakaa eri liikkeet eri päiviin samalla tavalla, kuin 2-jakoisessa ohjelmassa, vai kannattaako käydä samana päivänä kaikki lihakset läpi ja tehdä niin 3 kertaa viikossa?
Mites vatsat tulisi sijoittaa, muun treenin yhteyteen? Monestikko vatsoja olisi hyvä tehdä, jotta saisi laattoja kasvatettua ja muutenkin näkyviin?
Eli kaikki saa vastata, jotka vähänkään tietää
Ja tiedän että tälläsiä kysymyksiä tulee päivittäin, mut koittakaa kestää ;)
ps : Tiedän, että sanotte et lue FAQ ja selaa forumia, niin löydät tietoa, mutta olis kiva, jos joku jaksais tähän vähä kirjotella
Pituutta löytyy 178cm ja painoa 59kg, olen aikas naru ja massaakin olis kiva saada (lihaksena ei läskinä

Riittääkkö, jos käyn salilla 3 kertaa viikossa ja käytän 2-jakoista ohjelmaa.
Rupeaako tuloksiakin näkymään?
Sitten tuosta ruokavaliosta. Olen ajatellut näin alun ainakin pärjätä ilman proteiinia. Eli mitä mun kannattas syödä et lihakset kehittyis ja jaksais hyvin?
Ja jos tuo proteiini on sit hyväks, ni sit sitäkin rupeasin käyttämään. Niistä vaan en juurikaan mitään tiedä.
Ja siis, onko parempi jakaa eri liikkeet eri päiviin samalla tavalla, kuin 2-jakoisessa ohjelmassa, vai kannattaako käydä samana päivänä kaikki lihakset läpi ja tehdä niin 3 kertaa viikossa?
Mites vatsat tulisi sijoittaa, muun treenin yhteyteen? Monestikko vatsoja olisi hyvä tehdä, jotta saisi laattoja kasvatettua ja muutenkin näkyviin?
Eli kaikki saa vastata, jotka vähänkään tietää
Ja tiedän että tälläsiä kysymyksiä tulee päivittäin, mut koittakaa kestää ;) ps : Tiedän, että sanotte et lue FAQ ja selaa forumia, niin löydät tietoa, mutta olis kiva, jos joku jaksais tähän vähä kirjotella