Columbu
Homo Reus
Kokeile skottipenkkiä myötäotteella.Millä sais ranteeseen lisaa lihaa ja voimaa..Ei oikein tule tohon ranteeseen vaikka olen tehnyt ranne kääntöi/Rannarullauksia paljon,.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kokeile skottipenkkiä myötäotteella.Millä sais ranteeseen lisaa lihaa ja voimaa..Ei oikein tule tohon ranteeseen vaikka olen tehnyt ranne kääntöi/Rannarullauksia paljon,.
Tekee pahaa millä tavalla? Rasvan kertymisen kannalta tuolla ei juurikaan ole mitään merkitystä (riippuu tietysti muusta syömisestä).
Tuo syy vaan on melkolailla naurettava, ei ehdi. Nopeammin sä valmiiksi tehdyt eväät söisit?

Millä sais ranteeseen lisaa lihaa ja voimaa..Ei oikein tule tohon ranteeseen vaikka olen tehnyt ranne kääntöi/Rannarullauksia paljon,.
Kannattaako treenata jos on kurkku vähän kipeenä? Ei siis oo mitään muuta, pieni kipu kurkussa vaan.
mun mielestä vähän tapauskohtasta, että kannattaako. Tänään olin itte salilla flunssasena ja kurkkukipeenä. Ei tosta flunssasta oikeen muuta haittaa oo, ku että se vituttaa ja rautaa ei liiku yhtä paljo, ku terveenäKannattaako treenata jos on kurkku vähän kipeenä? Ei siis oo mitään muuta, pieni kipu kurkussa vaan.
Kannattaako treenata jos on kurkku vähän kipeenä? Ei siis oo mitään muuta, pieni kipu kurkussa vaan.
Paljon perus tunnin kovan punttauksen kulutus ois?180/85..