Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla on ainakin osa selkäliikkeistä yms penkit ja muut 2x6 että tee miten haluat![]()
Ookkei, mutta miten sen saisi laskettua että miten paljon tarvitsen proteiinia, ja sitten noita heraa ja maltoa päivässä?

Ajattelin vähän semmoista, kun minulla nytten tällä hetkellä vähän liikaakin on massaa (eli selvällä suomella olen läski) Niin ajattelin että muutan läskin lihakseksi ja sitten kun lihasmassaa on kertynyt mielestäni tarpeeksi alan kunnon dieetille.
Vai onko tämä mielestänne miten perseestä, että kannattaisiko tehdä erillä tavalla?
Ja elikkäs tuon 2g/painokilo ohjeen mukaan tarvitsisin 212 grammaa proteiinia päivässä.
Ja riittääkö kun tekeen ojentajille ojentaja taljaa, pystypunnerrusta kp/tanko/kone, kapea penkki, normi penkki(kai sekin käy jonkun verran ojentajiin), Dippi, vinopenkki vai pitääkö lisätä vielä joku liike??? En ranskalaista punnerrusta voi tehä millään tavalla vaikka olen kaikissa eri kulmissa kokeillut. Aina sattuu kyynärpäihin ihan tuhottomasti.Eli mikä ois hyvä ojentaja liike jos noi mitä edellä mainitsin ei riitä?
Sellasta ois että kun esim ma käy salilla niin sillon kalorilaskin sanoo että pitää syödä joku 2500c..Niin sitten kun laittaa vaikka että harjoittelu aamulla kuntopyörä tyhjään mahaan siinä lukee että 2100c riittää laihduttamaan elikkä kysymys on että pitääkä joka päivä sen 2500 syödä, vai haittaako jos toinen päivä syö vähemmän?