Terve minulla olisi asiaa palautumisesta. kuinka pitkiä taukoja olette pitäneet maximissaan? Siis en tarkoita, että olisi tullut joku loukkaantuminenn tai sairastuminen vaan ihan terveenä. Minkä ajan kuluesssa lihakset rupeavat "heikentymään" tai supistumaan eli katoamaan? Itselläni on takana nyt semoinen 7 päivän palautus
en ole pitänyt totaalilepoa vaan venytellyt ja kävellyt, pientä hölkkää, uimista ja olen kyllä tehnyt vatsoja, selkiä, punnerruksia ja ranteita, mutta en ihan piippuun. Itse tykkään ja osaan todella harjoitella lujaa!:whip::whip:
Palautuminen on kyllä taitolaji.
Olen ollut ylikunnossa monta kertaa:( , mutta päässyt yli niistä.
en ole pitänyt totaalilepoa vaan venytellyt ja kävellyt, pientä hölkkää, uimista ja olen kyllä tehnyt vatsoja, selkiä, punnerruksia ja ranteita, mutta en ihan piippuun. Itse tykkään ja osaan todella harjoitella lujaa!:whip::whip:
Palautuminen on kyllä taitolaji.
Olen ollut ylikunnossa monta kertaa:( , mutta päässyt yli niistä.

ite nostin 60kg penkistä ja 2kk jälkeenkö ois 120kg pitäny nousta :D
Pitääpä pyytää joku kyttäämään meikäläistä kun seuraavan kerran ranskalaista punnerrusta teen ja pyytää kertomaan jos näyttää ihan surkealta. On enemmän kuin mahdollista, että täälläkin on se paska liikerata syynä heikomman voiman lisäksi.