Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Titteli tuokin :D Eikös ne tuppaa sanoa, jotai et kaikki julkisuus on hyväksi tjsp..^sä oot kyllä foorumin ultimaattinen idiootti :D
^sä oot kyllä foorumin ultimaattinen idiootti :D
Miksi nii aattelet? Tottakai oon tosissaa, ellei erikseen mainita. Ja seison 100 prosenttisesti joka ikisen viestin takana mitä oon tänne kirjoittanut :D
Lattiapunnerrus on ehdottomasti kokeilun arvonen.
Lattiapunnerrus ja vastaotepenkki kannattaa tsekata.
E: Piru ku oon hitaalla päällä tänään.
Miten muuten ku osa puhuu jostain apuliikkeistä tai sanoo jotain et joku tietty juttu on esim auttanut tietyllä tavalla johki tiettyyn asiaan, ni mistä ne tietää et just se on tehnyt sen hyödyn eikä se ns normaali perusharjoittelu? Vai onko silloin kyse siitä et joku on nimenomaa pitäny taukoo normijumpasta ja tehnyt just sitä tiettyä kehumaansa liikettä/variaatiota todetakseen sen hyödyn kantavan niihin normiliikkeisiin?
näin mä olen ymmärtänyt.Käyn salilla yleensä koulun jälkeen niin maha on tyhjä mutta reenin jälkeen syön. Haittaako se lihas kasvua ja tuloksia jos treenaan tyhjällä mahalla?
Käyn salilla yleensä koulun jälkeen niin maha on tyhjä mutta reenin jälkeen syön. Haittaako se lihas kasvua ja tuloksia jos treenaan tyhjällä mahalla?