mulla välillä pullistuu suonet käsissä ja välillä suoni pullistuu otsassaki, tää on tullu se jälkee ku oon alottanu salikäynnin, mistä johtuu?
Luultavasti rasvaprosenttisi on laskenut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mulla välillä pullistuu suonet käsissä ja välillä suoni pullistuu otsassaki, tää on tullu se jälkee ku oon alottanu salikäynnin, mistä johtuu?
Mikä oli liikkeen nimi, jossa tehtiin pystypunnerrus tangolla seisten, mutta liike aloitettiin tangon ollessa alhaalla eikä tuossa rinnan päällä. Eli heilautetaan ensiksi tanko siihen ylös ja sen jälkeen itse pystypunnerrus liike.
Pari pikkusta juttua jokka vähän askarruttaa..
Olen käynyt salilla jonkin aikaa tehden kultaista 6. Halua päivittää uuteen, mutta millaiseen? Tarkoitus alkaa käydä 4 kertaa viikossa salilla. Tarkoitus ei ole kehittää massa mutta sitähän väkisin tulee. Jos jollakin olisi tiedossa joku hyväksi kokema 2 tai 4-jakoinen ohjelma niin laittaisi linkkiä.
Kiitän :D
Search Results
Opiskelijan kestävä budjetti. Hinnat jopa 50e halvemmat kun suomessa, toimitus oli alle 5pv ja toimituskulutkin vaan 5e. Suosittelen.
Taitaa olla työntö?
You kidding me? Ei kenkiä voi ostaa netistä. Ei kuitenkaan sovi jalkaan.
No eipä ole, kun työnnössä ei ole pystypunnerrusta mukana. Tuo liike on hang clean & press.
Tällänen asia askarruttanut jo hetken aikaa.
Miten porukka, joilla on pysynyt paino aina suht. samoissa on kehittynyt vuosien varrella?
Jos rasva% on korkea niin proteiinit korkealla, kalorit reilusti miinukselle ja kovaa treeniä.