Rippuu varmaan mikä se iltatreeni on? Mutta joo voi. Yksi välipäivä on tarpeeksi palautumiseen lenkiltä/lajitreeneistä/yms että voi mennä salille.
Kyseessä siis 1x20 kyykkyohjelma
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Rippuu varmaan mikä se iltatreeni on? Mutta joo voi. Yksi välipäivä on tarpeeksi palautumiseen lenkiltä/lajitreeneistä/yms että voi mennä salille.
samaa asiaa varmasti tarkoittavat, olkapääpunnerrus ei ole mikään virallinen termiMitä eroa pysty- ja olkapääpunneruksella?
samaa asiaa varmasti tarkoittavat, olkapääpunnerrus ei ole mikään virallinen termi

Voi mennä sitten aamulla salille, jos tuntuu kuitenkin että ei kerkeä palautua kunnolla niin tekee sitten vaikka 1on2off, jos on pakko käydä yhtenä päivänä illalla ja välipäivän jälkeen heti aamulla. Enemmän sitä tietysti kerkeää palautumaan, kun pysyis se rytmi samana, että käy aina illalla tai aamulla.Kyseessä siis 1x20 kyykkyohjelma
Mitä mieltä olette tämmöisestä penkki treenistä: toistot x20, x12,x9,x6,x4 ja x2, aloitin ensin 20 x 20, 25 x, 12, 30x 9, 35 x 6, 40 x 4 ja 45 x 2, nyt noin kuukaudessa painot ovat 35 x 20, 40 x 12, 45 x 9, 50 x 6, 55 x 4 ja 60 x 2, Ja tämmöisen treenin teen 2-3 kertaa viikossa, mitä mieltä olette onko toimiva?
Tuloksia on ainakin tullut, nyt tahti hiipuu, mutta luulen, että aina 2 viikon välein saa varmaankin vielä lisätä 2,5kg tai 5kg painoihin, mutta tuntuu, että nyt kun on raskaammat painot niin nuo alun 20 ja 12 toistot rasittavat jonkin verran, että nuo loppupään raskaat painot eivät mene enää niin kevyesti, osaatteko sanoa jotain vaihtoehtoista penkki treeniä, minkä voisi tehdä 2 tai 3 kertaa viikossa?
Tarkoitus olisi saada penkkitulosta ylös, eikä keskittyä lihasten kasvuun, olisiko 3 x 5 tai 5 x 5 hyvä, vai mitä suosittelette? Kun tarvisi varmaan alkaa tekemään sarjoja vähän isommilla painoilla, että kehitys lähtisi uuteen kasvuun, vai koitanko vielä tätä samaa treeniä, kun en ole kuin 1 ja ½ kuukautta tehnyt tätä, mutta tulokset tuntuvat nousevan ihan hyvin.
Ongelma: haluan 3-4kg rasvaa painostani pois ja kasvattaa lihasmassaa. kumpi on järkevämpää, aluksi keskittyä laihduttamaan ja sen jälkeen vasta treenaamiseen vai aloittaa treenaaminen ja pyrkiä sen rinnalla vähitellen pudottaan myös läskiä pois?
Onhan se mahdollista. Jos vaikka sitten et keskity niillä jaloilla työntämiseen niin paljon ja keskityt enemmän rinnalla työskentelemiseen. Tietysti kannattaa sitä tekniikaa käyttää, jolla saat parhaan tuntuman lihakseen, jos bodausmielessä treenaat. Ei ole mitään haittaa, kunhan tietysti on tekniikka kunnossa penkissä nyt yleensäkin.Oon huomannut, että jos teen penkkiä jalat penkillä, saan rintaan paljon paremman tuntuman ja pumpin vaikka liikuttelen siinä lähes 10kg vähemmän painoja kuin normipenkissä. Luulenko vain vai onko tämä mahdollista? Voiko jalat penkillä tehtävästä penkistä olla jotain haittaa?
Joudut tekemään liikeen rauhallisemmin ja hallitummin koska muuten et pysyisi tasapainossa.Oon huomannut, että jos teen penkkiä jalat penkillä, saan rintaan paljon paremman tuntuman ja pumpin vaikka liikuttelen siinä lähes 10kg vähemmän painoja kuin normipenkissä. Luulenko vain vai onko tämä mahdollista? Voiko jalat penkillä tehtävästä penkistä olla jotain haittaa?
Minulla tulee kanssa ranskalaisessa punnerruksessa ja pystypunnerruksessa todella helposti. Empä tiiä sitten, vedin painoja reilusti alaspäin ja koitin katsoa, ettei kyynärpäät leviä toistoja tehdessä.Onko kellää ollut sellasta ongelmaa että kun tekee ojentajilla liikettä niin kyynärpäässä vihlasee, tein vinopenkkiä, vihloi ja varsinkin pystysoudussa vihloi kovasti. Onko joku rasitusvamma vai jotain pahempaa, kärsiikö tuolla treenata että meneekö ajanmyöte ohi vai onko se heti alkuun lääkärireissu?
Kaksijakoinen toimii ainakin minulla. 2 päivää salilla, vapaa, kaksipäivää ja muutama 2-4 vapaata. Neljää vapaapäivää en suosittele, mutta kyllä minulla ainakin toimii. Tosin yleensä pidän tauon kahdessa päivässä, mahdolliset venymiset sitten jos on menoja.Suositelkaas mulle sopivaa jakoa kun käyn 4 kertaa viikossa salilla (salipäivä, välipäivä,sali,väli,sali,sali,väli)
Suositelkaas mulle sopivaa jakoa kun käyn 4 kertaa viikossa salilla (salipäivä, välipäivä,sali,väli,sali,sali,väli)