Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Maasta nostin 155kg ja kyykkään 125kg voimannosto korkeudelta. Ja kaikki tulokset ilman mitään varusteita. Reilu vuos salilla pyöritty ja mavea alle puol vuotta, kyykkyä ja penkkiä ehkä n.10kk.Voiko olla, että minulla ei vaan ole lahjoja penkkaamiseen? Penkistä 75kg TODELLA tiukkaa tekien. Sinänsä ei minua haittaa laisinkaan, mutta kun se mun penkkitulos on ainoa joka ketään kiinostaa.Maasta nostin 155kg ja kyykkään 125kg voimannosto korkeudelta. Ja kaikki tulokset ilman mitään varusteita. Reilu vuos salilla pyöritty ja mavea alle puol vuotta, kyykkyä ja penkkiä ehkä n.10kk.
Sori tämä, oon ennenki kyselly ei vaan vastata jostain syystä... :D :D
ps. nyt se painokin rupes putoomaan, tattis kuninkaalliselle ;)
Kyllä ja se on ihan hyvä, tietää ainakin että on keskivartaloa jännitetty kuten kuuluukin.Onko mahdollista, että kyykyssä kipeytyy syvä vatsalihas, koska se on heikko?
Kyllä ja se on ihan hyvä, tietää ainakin että on keskivartaloa jännitetty kuten kuuluukin.
Eiköhän se oo joko vääränlainen treeni tai huono tekniikka mikä tossa penkkituloksessa kusee. Ruokavaliollakin voi olla vaikutusta jos syöt aivan liian vähän.
Pari nopeet kysymystä.
Riittääkö pelkkä penkki rintojen treenaamiseen hyvin ?
Treenaan nytten perusliikkeissä 5x5, niin kuinka usein ois hyvä vaihtaa pitempiin toistoihin ?
Vinopenkkin ja ristikkäistaljan lisäisin. Pelkkä normi penkki treenauttaa rinnan alaosaa, vinopenkki yläosaa ja ristikkäistalja sitten sivuja.
5x5 sopii voiman kasvatukseen, mutta sitten 3x10 ois aika hyvä massalle.
Vinopenkkin ja ristikkäistaljan lisäisin. Pelkkä normi penkki treenauttaa rinnan alaosaa, vinopenkki yläosaa ja ristikkäistalja sitten sivuja.
5x5 sopii voiman kasvatukseen, mutta sitten 3x10 ois aika hyvä massalle.
Tavotteista riippuen vähän perehtyy mitä ja milloin sinne suuhun laitetaan. Joku simppeli treeniohjelma millä alottelet treenit.
Voi toki yksinkin aloittaa, mutta saa olla tarkempana tekniikoiden opettelun kanssa. Hyvä olisi jos joku olisi niitä tekniikoita aluksi näyttämässä. Jos opettelet väärin niin siinä onkin oma hommansa alkaa muuttamaan sitä.
Ok toinen nopee kyssäri.
Onks tässä treeni ohjelmassa jotain vikaa:
ma: rinnat,ojentajat,vatsat,olkapäät
ti: haukat,selät,jalat,niskat
ke: lepo
to: sama kuin ma
pe: sama kuin ti
ja loppu lepoo
Joku perus 2-jakonen toimii varmasti hyvin. Ja ruokaa ruokaa sit, aamusin ei ittellekää maistu kyllä mikää mutta väkisin tulee syötyy se rahkaa, kanamunia, leipää/hedelmiä, maitoa. Tästä sitte 2-3h välein safkaa nii pitäis alkaa treenin kulkee paremmi. Koulussa kannattaa syödä nii paljo ku jaksaa ja ottaa toki evästä mukaan, ei vie paljo tilaa jos ottaa vaikka pari leipää ja jonku banaani, sitte vaikka kanamunii/rahkaa/protsku juoman, nopeestiha noi tauoilla vetäsee.Penkkitekniikka on 'hyvä'. Veikkaan vääränlaista treeniä ja ruokavalion puolta ehkä noista :S Mutta toisaalta, mave ja kyykky paranee? Molemmat tosin erittäin hitaasti koska dieetillä, ylimäärästä on kuitenkin. Miten suosittelette treenaamaan dietin loputtua? 2-Jakonen miellyttäisi itteäni, mutta haluaisin treenin silti perustuvan kyykyn, maven ja penkin ympärille... Ja ruokaa paljon nassuun? Yleensä mulla on ongelma, että aamulla ei maistu ja koulussa on yksinkertaisesti liian pahaa ruokaa, jota ei voi syödä hyvää määrää( ja se tuskin on mitään terveellisintäkään safkaa)
Eli sellasta mietin että kannattaisko vaihtaa G6:sta tuohon Starting Strength - ohjelmaan? Olen siis melko aloittelija vielä.
3kk olen tehnyt tuota G6:sta (vähän muokattua) sillä tavalla, että ollut lepo -ja ravintopuoli kunnossa.