Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä selälle käy kun teen pystypunnerrusta tangolla ilman selkänojaa?
Pitäiskö sille käydä jotain? Ei mun selälle ainakaan käy mitään, kun pidän sen luonnollisessa asennossa.
ps. pystypunnerrus seisten levytangolla on mahtiliike.
Pakkauksessa lienee käyttöohjeet mukana?Eli vielä tuosta lisäravinteesta että miten sitä kuuluisi käyttää oikein?![]()
Kuinka paljon pystysoutu (taljassa) ottaa etuolkapäihin? Mulla on eristävinä liikkeinä olkapäille etuviparit ja pystysoutu tällä hetkellä. Teen kolme sarjaa molempia. Meneekö rasitus oikein etu- ja sivuolkapäille? Kuuluuko etuolkia treenata enemmän? Mielestäni molemmille on mennyt treeni perille.
Terve! Olen juuri aloittanut saliharjoittelun ja nyt olisi pari kysymystä.
Ajattelin jakaa treenin seuraavasti: 1.rinta/hauis 2.selkä/niska 3. olkapäät/ojentajat +vatsalihakset jokaiseen treeni kertaan
Monta liikeettä lihasryhmää kohti? esim 3 rinta-liikettä ja 3 hauis-liikettä?
Toistoina ajattelin 12-10-8. Monta sarjaa liikettä kohti? Esim penkkipunnerrus 2x(12-10-8) vai 1x(12-10-8)
Jalkoja en treenaa sillä harrastan kestävyysjuoksua, joten ei ole varaa että jalat menee jumiin.
Terve! Olen juuri aloittanut saliharjoittelun ja nyt olisi pari kysymystä.
Ajattelin jakaa treenin seuraavasti: 1.rinta/hauis 2.selkä/niska 3. olkapäät/ojentajat +vatsalihakset jokaiseen treeni kertaan
Monta liikeettä lihasryhmää kohti? esim 3 rinta-liikettä ja 3 hauis-liikettä?
Toistoina ajattelin 12-10-8. Monta sarjaa liikettä kohti? Esim penkkipunnerrus 2x(12-10-8) vai 1x(12-10-8)
Jalkoja en treenaa sillä harrastan kestävyysjuoksua, joten ei ole varaa että jalat menee jumiin.

Jos kyynärpäät leviää penkissä punnerrettaessa hieman sivulle, mikä kusee?
Moro!
Noniin eli olen täys keltanokka salitouhuissa ja aikaisempien vinkkien perusteella otin tavoitteeksi ensin vähän diettailla ylimääräisiä vatsamakkaroita pois ennen kun lähden punttailun kanssa liikkeelle. Lihaksia mulla ei ole koskaan ollutkaan mutta viimeaikoina rasva on alkanut keskittyä vatsan ja lantion seudulle mikä vityttaa. Tosi näpsäkästi... [snip]
Tyhmä kysymys, mutta kysyn nyt kuitenkin.
Tuleekos se paljon/ollenkaan halvemmaksi ottaa treenin jälkeen proteiinijuoma kuin syödä kiinteää sapuskaa?
Eli lähinnä mietin sitä, että kuinka paljon se yksi kerta annos (n. 1dl jauhoa, tuotehinta n. 16-20 €) tulisi sitten halvemmaksi, kun tällä hetkellä menee purkki rahkaa (n. 1.20-1.40 €) ja ruisleipä?
Tattis jo etukäteen.