Minulla on ongelmana se, että en oikein tiedä, että miten tästä eteenpäin?
Olen siis kuusikon tossa talven aikana kahlannut lävitse ja nyt 2-jakoisella menen eteenpäin. Paino on noussut elokuusta n.15-18kg ja toivottavasti siitä osa on lihastakin. Kädet kuitenkaan ei ole kasvaneet toivotulla tavalla, mutta niiden kasvulle olikin liian suuria odotuksia, joten tyytyväinen olen n.3cm kasvuun.
Kuitenkin.. Nyt on sellainen ongelma, että en tiedä, että pitäisikö sitä ruveta dietille vaiko ei.. Kesää kohden olisi mukava kiristellä vähän, mutta sitten ongelmana on se, että vähäiset ''lihakset'' katoavat kokonaan ja etenkin sieltä käsistä ensimmäisenä.. Lisäksi nyt, kun opiskelut jäävät kesätauolle niin yksi iso ruokailu jää päivästä pois, joten sekin tuottaa ongelmia, koska opiskelijana minulla ei ole varaa syödä kahta isoa ruokaa päivässä.
Olenkin ajatellut, että toimiiko sellainen, että treenaa normaalisti ja kesän tullessa, kun muukin liikunta lisääntyy (rullaluistelu, lenkit, uinti ) niin se paino putoaa ja kiristyy aivan itsestään, kun normaalisti en ole talven aikana tehnyt viikossa kummoisestikaan lenkkejä.. Jos nyt otan n-2-3 aerobista viikolle ja tämän yhden ruokailun loppuessa tulee automaattisesti syötyä vähemmän.. Proteiinia jauheen muodossa + kananmunat, rahkat ja raejuustot niin, että tulee se 2g per painokilo jne.. Onko kreatiini suositeltavaa?
(Mainittakoon vielä, että mitat ovat 193cm ja 89kg.)
Lisäksi se, että millaisella ohjelmalla sitä lähtisi tähän kesäkaudelle, kun muu liikunta lisääntyy ja salikerrat ovat hajanaisesti sielä 2 - jopa viiden välillä?
Olisi mahtavaa jos joku voisi auttaa miestä mäjessä!