Toro toroo.
Olen tässä nyt noin kuukauden kasvattanut massaa (n. 69kg -> n. 75kg).
Penkki tulos noussut 70kg -> 82,5kg.
Luonnollisesti osa massastani on läskiä, mutta lihaksetkin kasvaneet. Sixari näkyy vielä.
Tarkoitus oli kasvattaa massaa kireäksi 73-74kg ja nyt kiinnostaakin, että, jos alan ottaa miinuskaloreilla päivät huomioiden kuitenkin runsaan proteiinin saannin, onko mahdollista kasvattaa (tai edes ylläpitää?) voimaa? Ja tietenkin lihaksia, etteivät nyt ainakaan tästä kutistuisi?
Jatkaisin tätä samaa mitä olen tähän astikkin vetänyt, mutta miinuskaloreilla:
3-4x sali
1-3x aerobinen
/viikko
Miinuskaloreilla vetäminen tarkoitus olisi aloittaa 1-2 viikon päästä, koska luultavasti silloin tuo kireä 73-74kg (tai mikä ikinä tulee olemaankaan, kunhan olen tyytyväinen tulokseeni) olisi mahdollinen.
Pari kysymystä tulikin jo tuossa, mutta kysyn vielä, että pitääkö salitreenissä mitään muuttaa, jos aiemmallakin on tulosta tullut (3x6-12. Plussakaloreilla tietty siis).
Ja miten on ruokavalion laita? Puhuinkin tuossa jo runsaasta proteiinin saannista jne?
Kiitokset vastauksista jo etukäteen.
6 kiloo painoo kuussa lisää on kyllä liian kova tahti. Alkaa muuten läskiä kertyyn vähän turhan paljon. Joku 1-2 kiloo kuussa olis ihan hyvä tahti. Ja kyllä onnistuu lihaksien ylläpitäminen miinuskaloreilla. proteiinia n. 2g/painokilo. Jos tulosta syntyy niin turha sitä on mennä muuttamaan. Dietillä kannattaa myös mennä maltillisilla miinuskaloreilla että lihakset pysyy.