öljykädet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja samuk
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ei oikee kuva aukee, eikös toi geocities ollu semmonen kenkumman puoleinen avaa kuvii?

joo niin on mut kattokaa tuota kuvaa ilman tätä reaktiota..:urjo:

Liitteet

• gregg4.webp
    gregg4.webp
    8,3 KB · Katsottu: 1 011
Nyt kuva aukes ja ei voi ku sanoo :urjo:. Todella mauttoman näköset:urjo:

joo...En kyllä pysty ymmärtämään tuollaista, jos sitä öljyä kerran pitää pumpata, niin jättäisi ne kädet edes jollakin tapaa normaalin näköisiksi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tossa ei ole mitään järkeä. Häpeäks koko harrastelijakunnalle tuo äijä kun on tommoset rakentanu, ei muistuta kaukaisestikaan ihmisen käsivartta.

Huihirvityshyiyäk...

Onko bodymöykyt sitten jollain tavalla esteettisiä? Ronnie ja Markus esimerkiksi näyttävät mun mielestä enemmän lihakarjalta kuin esteettiseltä urheilulliselta. Friikit ovat aina kiinnostaneet pieniä mieliä.

hyi h......i mikä äijä :D

Kuin yö tulee päivän jälkeen, yhtä varmasti Mr. Valentinoa käsitellään palstalla.

Hyvä haastattelu herran ajatuksista. Kannattaa käydä lukemassa. Ihan fiksulta vaikuttaa.

Täältä voit käydä lukemassa mitä palstalla keskusteltiin kyseisistä haastattelusta.

Oliskohan toi greggi aika jättää omaan arvoonsa. Onhan noita keskusteluja ollu jo vähän liikaakin noista käsistä, kun ottaa huomioon ettei niissä ainakaan mitään hienoa ole.

Gregin haastattelu

Ok - 250.000 Euroo niin minäkin olen valmis nielemään ylpeyteni. Ja kaiken sen mikä siihen liittyy.

( niin ja toi sigu EI liity tähän ! ) :)

Re: Gregin haastattelu

Originally posted by J.Jake
Ok - 250.000 Euroo niin minäkin olen valmis nielemään ylpeyteni. Ja kaiken sen mikä siihen liittyy.

Juu, sama täällä. On se ihme juttu mitä raha saa aikaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom