öljykädet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja samuk
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Re: Re: Gregin haastattelu

Originally posted by PattiPete
Juu, sama täällä. On se ihme juttu mitä raha saa aikaan.
Huh huh.. luitko sen haastattelun? Siis toi oli lainaus eräästä Gregin kommentista, jossa hän kertoi mitä voisi tehdä neljännesmiljoonasta dollarista. Noh, jokainen tyylillään. :jahas:

Vaan eipä ole tommosia käsiä enää miehellä - nehän pamahti. Intensive training -sivuilta löytyy kuvia revenneestä habasta. Kai täältäkin jostain?

Originally posted by Werner25
Vaan eipä ole tommosia käsiä enää miehellä - nehän pamahti. Intensive training -sivuilta löytyy kuvia revenneestä habasta. Kai täältäkin jostain?
Linkkilinkkilinkki??? Jos tuo on totta niin en voi kyllä olla tuntematta edes pikkuisen vahingoniloa.
Originally posted by J.Jake
Ok - 250.000 Euroo niin minäkin olen valmis nielemään ylpeyteni. Ja kaiken sen mikä siihen liittyy.
Originally posted by PattiPete
Juu, sama täällä. On se ihme juttu mitä raha saa aikaan.
Ei juma miehet, ihanko tosi? :confused:

Originally posted by Ryback
hmmm.. paljonkohan haban ympärysmitta!? :david:

no varmaan aika paljon mut mitä järkee jos se on periaatteessa ilmaa..:confused: jos se ois "aitoa" lihasta eiks vois kuvitella et toi tekis joillain 150kg:llä hauiskääntöä ja ojentaki aivan hirmuinen..:urjo:

"greggvalentinofanclub":D :confused: :itku:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
hyi v***u, noista käsistä näkee varmaan painajaisia ens yönä, vaikea muuten päättää kumpi vaihtoehto on rumempi, ne järjettömät synthol - kädet ennen vai jälkeen räjähdyksen.

No Kyllä

Ei juma miehet, ihanko tosi?

No kyllä se nyt vaan niin on. Tosin puhuin Euroista mutta voisi kai sen tinkiä taaloihinkin.

Jos äkkiä laskee niin toi 250000E.tä on meikäläisen n. 10v liksa. Arvata vaan sopii kuinka paljon siitä jää vuosittain säästöön,eli ei paljon! En mä pysty varmaan koko elämässäni säästämään noin isoa summaa rahaa minnekään itselleni. Hmm... Kymmenen vuotta duunia vai korkeintaan parin tunnin nöyryytys,itku ja hammasten kiristys. ( Itkukin tulis siitä kun sillä homolla olis mun tuurilla kuitenkin jätti iso muna)

Kyllä se vaan niin on että meikäläisen kropan ja kyvyt saa laajassa merkityksessä melko vapaaseen käyttöön,kunhan vaan saadaan eka taalat laskettua ja laukku hyvään talteen!

huora mikä huora...

Originally posted by Tomi
Ehe, ehe. Ja tuossako kuvassa ei ole vielä sinun mielestäsi öljyt pelissä? :lol2:

Toi kuva on 90-luvun puolestavälistä, voi tietenkin olla öljyt pelissä. Kuka tietää milloin niitä ruvettiin käyttämään ?

EDIT: tossa kuvassa käsivarsi olis 53 cm. Täälläkin oli mitat-threadissa jollain yli 50 cm natuna. Kun se Greggillä oli huippuaikoina 70 cm, niin kai siellä on jotain lihastakin pohjalla oltava :) .

ei ymmärrä

Mä en oo ihan täysin viel ymmärtäny et mitä toi äijä on noil v.tun rumille haboilleen tehny??? Miten toi öljy tohon liittyy???
Sori en oo koskaan tällässeestä kuullut.

Suositut

Back
Ylös Bottom