ätshiiih!

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja haba2
  • Aloitettu Aloitettu
Liittynyt
18.4.2002
Viestejä
13
Onkos porukoilla mitään heinänuhia tai muita allergioita ja jos on, niin kuinkas vaikuttavat treeneihin? Täytyykö kevennellä pahimpaan aikaan vai vedetäänkö täysillä vaikka nenästä vähän tippuisikin?:)
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllähän tuo on kaikenmaailman allergiat! vedän kyllä täysillä niin pitkään,kun henki kulkee jostakin reiästä!! tosiasia on,että kyllä se häiritsee, ja se jos mikä vituttaa! mun mielestä ei oo yhtään hauskaa pyllistellä persepitkällä ja räkiä samalla pitkin seiniä ja varmistajan naamalle....:mad:
 
lievää heinänuhaa on.... ei se pahemmin treeniin vaikuta jos ei nokka ny aiva tukos oo....:D sitte pitää pikkusen keventää tai pitää pientä taukoa...:(
 
Kyllä allergiassa löytyy -Vittu-! Meikäläisellä alkaa nokka vuotamaan silmät kutiseen ja kaikki mahdolliset paskat, heti kun koivut alkaa kukkimaan.

Aeroobista pystyy tekeen vaan kuntopyörällä, nimittäin, jos hengästyn allergia-aikana, niin sitten pitää olla lähettyvillä tosi nopsaa astmapiippu. Muutenkin vireystaso ja hapenottokyky laskee. perseestä. Tosin onneks Duat vähän kompensoi.

Mutta such is laif... ja vielä joku päivä mää keksin jonkun biologisen aseen koivuja vastaan.

Silti treenataan niin paljon kun henkitorvi ja verisuonet päässä ja ohimoilla antaa periks. Sitä virhettä en enää ikinä tee, että jättäisin kesällä treenit väliin. Joskus muutama vuosi takaperin näin tein ja se on kyllä aina yhtä karvasta mennä takasin salille syksyllä.
 
Kun kevät tulee niin meikäläinen vuotaa ku seula.... mut täysillä treenataan...
 
Tähänhän löytyy lääke nimeltä Efedriini,nämä pirun Antihistamiinivalmisteet väsyttävät aivan helvetisti.Eikö teillä monella armeija-aika aiheuttanut allergioitten pahenemista?
Muistelin vaan,että asiasta on ollut topicci joskus..
 
Originally posted by MR.D
Tähänhän löytyy lääke nimeltä Efedriini,nämä pirun Antihistamiinivalmisteet väsyttävät aivan helvetisti.Eikö teillä monella armeija-aika aiheuttanut allergioitten pahenemista?
Muistelin vaan,että asiasta on ollut topicci joskus..

Saisikohan tohon Efedriiniin ressun joltain yksityiseltä ihan vain allergiaperustein? Itsellä kans joka kesä rupee silmät ja nenä vuotaa, nuo Cirrukset sun muut zyrtecit kyllä auttaa, mutta minä kun niin haluaisin tuota efedriiniä mielummin ;)

...tiedän kyllä, että effarit on aika vähissä kaikista apteekeista, mutta jos PK-seudulla sattuis olee reserviä jossain apteekissa.
 
Täällä on paljon näitä jotka mennee kohta inttiin: Niin ei muuta kun nasse päähän ja menox! Vielä kun saa sen vanhan onkse nyt kuuskakkonen ni kyllä kulkee!

Real, Semprex auttaa mulla aika hyvin ja se on aika halpaakin verrattuna johonkin Zyrtecciin toisaalta mulla ei mitään älyttömiä viboja oo ikinä!
 
Täältä löytyy Nuha.

Kuten jo aiemmin kerroin jossakin postauksessa, olen allerginen alkoholille, tupakalle, nuuskalle, pölylle, kissoille, hiuslakalle, kloorivedelle etc. etc.

Etupäässä kuitenkin kolmelle ensin mainitulle.

Helvetinmoista pärskimistä ja nenän valumista on AINA. Aina, jos en ole lääkityksen alaisena.

Aamulla saattaa tulla valehtelematta 25 aivastusta putkeen. Tenttejä meni perseelleen helvetinmoisen ektoplasman valumisen seurauksena nyt keväällä, kun yritin selviytyä hetken ilman lääkkeitä. Kiva niistellä kaksi pakettia Nessuja ja katsella muiden raivostuneita ilmeitä jatkuvan aivastelun seurauksena.

En pysty hetkeäkään olemaan ilman lääkkeitä. Zyrteciä sekä Flixonasea, joka on resepti nenäsumute.

Nyt taas aurinko paistaa Barbalandiaan, kun uusin reseptin ja hain läjän sumuttimia apteekista. Nuha katosi samantien.

Viinat ja tupakat heitin vittuun eikä ole/tule ikävä, mutta kissoja en anna pois.
 
Itselläni käyttämätön 200kpl:n resepti,yritin viime kesänä hakea,ja vastaus kaikissa apteekeissa:EI OLE!
Originally posted by kattila


Saisikohan tohon Efedriiniin ressun joltain yksityiseltä ihan vain allergiaperustein? Itsellä kans joka kesä rupee silmät ja nenä vuotaa, nuo Cirrukset sun muut zyrtecit kyllä auttaa, mutta minä kun niin haluaisin tuota efedriiniä mielummin ;)

...tiedän kyllä, että effarit on aika vähissä kaikista apteekeista, mutta jos PK-seudulla sattuis olee reserviä jossain apteekissa.
 
Joo, on tota allergiaa, jonkun verran mutta niistä selviää helposti kun vetää zyrtec:iä ja kestine:ä. Ne tuntuu riittävän helposti mun nuhiin.

Ps. Kestineä saa nykyään ilman ressua apteekista.:D
 
Mr. D, meikäläinenkin sai viime kesänä ressun efuille, ja mettästin monta apteekkia ennekun löyty.
Mutta. Nyt kun talvella kävin uusimassa ressun, eikä apteekissa ollu niin nepäs päräytti ja tilasi mulle apteekin keskusvarastosta.
Eli kysele, ruinaa tai pidä jöötä ihan kuinka vaan, kyllä efuja pitäis olla suomenkin apteekista saatavilla. Semmosia kun Ephedrine hydrochloride, CP pharmaceuticals Ltd., Wrexham Uk, 30mg, 28 tabletin purkeissa.

Kattila "nuo Cirrukset sun muut zyrtecit kyllä auttaa, mutta minä kun niin haluaisin tuota efedriiniä mielummin".
Joudut silti syömään allergiaas antihistamiinia, ei efe vie allergiaoireita vaan piristää, kuivattaa limakalvoja, ja laajentaa keuhkoputkia.

edit: typo
 
Joo, muuten nuo allergiaoireet nippa nappa kestäis, mutta ku mulla on vielä semmonen duuni, että pitää olla ääni kunnossa eikä saa niiskuttaa. Eli pakko käyttää ainakin zyrtekiä ja silmätippojakin mielellään, muuten on yhtä silmäpussi-go-go´ta.

Tää kevät on täällä stadissa toistaiseksi pahin naismuistiin, siis toi helkkarin katupöly tunkee silmiin.
 
Mulla on kyllä allergioita liian kanssa, kaikkien yleisimpien puitten siitepölyille, huonepölylle, elukoille, lähes kaikelle. Oon varmaan itellekkin allerginen. Nenä tukossa 3/4 vuodesta, hubaa. Flixonase ei pelitä ollenkaan, zyrtec hieman, duact vähän, cirrus vähän enemmän. Nasolinillä nenu pysyy kyllä auki. Mutta vaikka nenä ois kovinkin tukossa, ni treenatessä se aina jostain syystä aukeaa. :)

Toi oli vähän liioiteltu, mut ei paljon.
 
Allergiaa löytyy... kaikki siitepölyt ja siihen heinät päälle eli lääkkeitä saa popsia ihan urakalla pitkälle kesän loppuun, great.
Napit pistää vähän väsyttämään ja limakalvot kuivuu ilkeesti, veri lentää nokasta aikasta helposti :eek:
Odotellaan vaan sitä koivua -kyllä on mukava aamulla herätä silmät tulipunaisina (ja selitellä ettei alkoholilla ole osuutta asiaan...) :mad:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom