Örisetkö salilla toistojen aikana

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sammyt
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Örisen, ja vähän liikaakin :D. Örinä ei ehkä aina ole oikea sana kuvaamaan viimeisten toistojen aikana kuuluvaa ääntä, vaan paremminkin ähinä, puuskutus tai jopa karjuminen. Kaikkein parhaimmat agret saa kun ennen sarjaa vielä kiroilee...(Naisellisuus: mitä se oikein on???)

Nimimerkillä kuulinpas joku aika sitten, että mut on leimattu "synnyttäjäksi" koulun salipiireissä. Tämä kertonee ILMEISESTI juuri päästämistäni äänistä..:lol2:

En juuri huutele nostaessani enkä tsempatessa. Jotkut harrastaa tätä yletöntä huutamista kaverille kun se on nostamassa. Onhan se hyvä että tsemppiä löytyy mutta välillä menee kyllä vähän yli... Helvetin moinen show päällä!

Itse harrastan sellaista urahtelua ja urinaa lähinnä kyykyn vikoissa toistoissa. Edellisellä maksimikokeilulla taisi joku sponttaani "Perrrkele!" päästä... Lapsia vielä paikalla :nolo:

Tottakai Örisen ja murisen,joskus oksennan!
Kuinka joku voi väittää ees treenavansa kovaa jos ei ääniä päästele???häh???

Mavettaessa örisen erittäin äänekkäästi :nolo: :D muissa liikkeissä lähinnä pihisen ja puhisen ja etukyykätessä päästelen "nnngh" -äänähdyksiä.

Itte vaa pihisen ja puhaltelen ja NGGGhhHättelen.
Toki kovissa sarjoijja esim. mave tai penkki niin tulee sihistyä kirosanojakin...

eipä sitä hirveen lujaa pysty treenaamaan jos koko ajan ajattelee et ei kai musta kuulunu mitään ääntä. IMO

Ei nyt varsinaista örinää, sillä sen käsitän deathmetallin laulutekniikaksi.

Sellaista nghgrrrhrgrhrrgrhrgrhgrhgr-ääntä tulee pidettyä viimeisillä toistolla. Kuulostaa paskan vääntämiseltä niillä hetkillä, kun maha on kovana. Lisäksi tuntuu että naaman kaikki verisuonet on noin etusormen paksuisia viimeisen toiston aikana.

Näyttää varmaan aika :david: :ltä

Kyllä sitä välistä tulee äristyä ja päristyä, kun ponnistelee viimisiä toistoja mikä mun mielestä kertoo vain siitä, että otetaan tosissaan.
Ainoo mikä harmittaa, ni aika useasti tulee oltuu vähän turhan kiukkunen muuten siellä. Ei jotenki ole hymy korvissa useinkaan :) Mutta eipä se nyt pitäisikään olla mikään sosiaalikuppila, jossa vain lorvaillaan. =)

Silleensä sopivasti pitää ja saakin murista/öristä. Kunhan ei ole mitään tr00 n0rsk Arysk-black metal örinää. :D Sen voi ja kannattaa säästää parempaan käyttöön.

Tänään tuli pidettyä meteliä enemmän, kun oli tyhjä sali ja vanha luokkakaveri treenailemassa.

Eniten tulee murahdeltua pohkeita tehdessä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tulee toisinaan sähistyä, pihistyä ja öristyäkin, jalkatreenissä eritoten, mutta sehän kuuluupi kuvioon ja minkäs teet kun se tulee niin luonnostaan:D

Pari kertaa olen huutanut levytangolle "huora!" yksityisellä pienen piirin hc-salilla. Samoin pientä levytangon kolistelua kyykkytelinettä vasten.

Julkisilla saleilla korkeintaan sihisen hampaitten välistä, tulisiko siitä jotain sellaista kuin "tsäh". En myöskään piereskele yleisillä saleilla.

Jalkatreeneissä tulee ihan kunnolla huudettua. Muissa treeneissä on naama korkeintaan norsunvitulla ja jotain pientä puhinaa saattaa kuulua.

lol repesin otsikkoo, kun kuvittelin semmoseen hirveen testosian tekemässä jotain hauiskääntöjä hirveen örinän kera :D

Muuten pihisen, mutta esim. raskaissa perusliikkeissä ei varsinkaan viimesillä toistoilla pysty vaan pihiseen :D

Eipä tuolla itse tule juurikaan ääniä päästeltyä...
En ole meidän saleilla tavannut vielä henkilöitä, joiden örinä minua häiritsisi, mutta se painojen tiputtelu kyllä ärsyttää...
En oikein ymmärrä että miksi ne käsipainot pitäisi joka sarjan jälkeen pudottaa vyötärön korkeudelta maahan?:david: Häiritsee nimittäin aika paljon muita salilla kävijöitä. Tietenkin jos aivan pakko on sitä huomiota siellä salilla saada niin mikäpäs siinä...

Back
Ylös Bottom