Örisetkö salilla toistojen aikana

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sammyt
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
se on sellanen homma, että se on homojen sali missä ei ole ääniä.
itse huudan, kiroilen ja heittelen painoja.

joskus örisen jos reeni kulkee, jos ei kulje, niin hyvin hissukseen oon :D. kaupallisilla/kaupungin saleilla en örise/meuhkaa jos sinne satun eksymään, tosin en käy kaupallisilla/kaupungin saleilla kuin pakon edessä. tuolla örinällä saa kyllä muutasman lisätoiston ja helvetisti tsemppiä itselleen monesti.

kai sitä jotain tulee puhistua...emmätiiä..pitäs kysyä muilta :D

Kyllä se ainakin jalkoja tehdessä viimeisessä toistossa saattaa hiukan ääni kohota...
No, treenaan autotallissa, joten eipä siitä ole häiriötä kuin ehkä naapureille..:D

Pantera sanoi:
itse huudan, kiroilen ja heittelen painoja.

Tunnet varmaan olosi tosi miehekkääksi? :jahas:

Tottakai pihinät, puhinat, ärähtelyt ja välillä karjahtelutkin treeniin kuuluvat, mutta itsetarkoituksellinen möykkääminen on typerää, ja painojen heittely se vasta :david:-touhua onkin.

Ja ei, en tod. häiriinny siitä, jos esim. maastanostossa levyt kilahtelevat tms.

Kyllä örisen. Pitäähän sitä nyt manata kaiken maailman Perkeleet ja Saatanat mukaan toistoihin ;)

Gillyanne sanoi:
Tunnet varmaan olosi tosi miehekkääksi? :jahas:

Tottakai pihinät, puhinat, ärähtelyt ja välillä karjahtelutkin treeniin kuuluvat, mutta itsetarkoituksellinen möykkääminen on typerää, ja painojen heittely se vasta :david:-touhua onkin.

Ja ei, en tod. häiriinny siitä, jos esim. maastanostossa levyt kilahtelevat tms.

ei kato oo mitään itsetarkoituksellista möykkäämistä, mutta kuten tuossa jo joku sanoikin, niin saa hyvän fiiliksen päälle ja saa ne pari lisärepsii. tunnet varmaan itsesi täydelliseksi kuin olet hiljainen kuin lg:n suoraveto pesukone? :david:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pantera sanoi:
ei kato oo mitään itsetarkoituksellista möykkäämistä, mutta kuten tuossa jo joku sanoikin, niin saa hyvän fiiliksen päälle ja saa ne pari lisärepsii. tunnet varmaan itsesi täydelliseksi kuin olet hiljainen kuin lg:n suoraveto pesukone? :david:

Ole ny hiljaa, mikään ei oo niin tyhmää ku paiskoa painoja jos ei treeni kulje.

Etelä-pohjanmaalla yks jätkä alkoi huutamaan muille jotka sattu vilkaseen sitä ku se kyykkäs yms. Mulla soi joskus puhelin kesken kaiken ku se teki kovaa sarjaa. Voi vittu se sai raivarit. Kauhee meuhkaaminen että painu vittuun jos et osaa pitää puhelinta pois päältä mä treenaan! Sitte se vaihtoi puolta ja meni tekeen haukkaria peilin eteen. Siellä taas tuli raivarit, huusi kun hinaaja että mitä helvettiä kaikki vahtaa mua peilin kautta saatanaaaaaa!!!! Kukaan ei edes kattonu sitä ennen ku se itte alkoi raivoamaan.
Vähän sekainen kaveri. En tajua tuollasta tyyliä salilla, en painojen paiskimisia enkä turhaa raivoamista. Lyön käsipainolla päähän jos vittu joku vielä joskus alkaa huutamaan viattomille ihmisille salilla. Sellanen käytös kuuluu lastentarhaan.

Riippuu onko porukkaa. Jos on niin tietysti olen suht hiljainen lady ja jos taas ei niin niin karjun ja syljen kuin merileijona.

Pantera sanoi:

Osaatko lukea? :confused:

Gillyanne tuossa vähän aikaisemmin sanoi:
Tottakai pihinät, puhinat, ärähtelyt ja välillä karjahtelutkin treeniin kuuluvat...

putka sanoi:
Ole ny hiljaa, mikään ei oo niin tyhmää ku paiskoa painoja jos ei treeni kulje.

Etelä-pohjanmaalla yks jätkä alkoi huutamaan muille jotka sattu vilkaseen sitä ku se kyykkäs yms. Mulla soi joskus puhelin kesken kaiken ku se teki kovaa sarjaa. Voi vittu se sai raivarit. Kauhee meuhkaaminen että painu vittuun jos et osaa pitää puhelinta pois päältä mä treenaan! Sitte se vaihtoi puolta ja meni tekeen haukkaria peilin eteen. Siellä taas tuli raivarit, huusi kun hinaaja että mitä helvettiä kaikki vahtaa mua peilin kautta saatanaaaaaa!!!! Kukaan ei edes kattonu sitä ennen ku se itte alkoi raivoamaan.
Vähän sekainen kaveri. En tajua tuollasta tyyliä salilla, en painojen paiskimisia enkä turhaa raivoamista. Lyön käsipainolla päähän jos vittu joku vielä joskus alkaa huutamaan viattomille ihmisille salilla. Sellanen käytös kuuluu lastentarhaan.
no munkin mielestä on turhaa pitää puhelinta salilla mukana...

Öhh, tottakai sitä reenaamisesta tulee ääntä. Puhinaa, sihinää, pihinää, joskus karjahtelua/huudahtelua, puuskutusta muutama kirosanakin saattaa lentää, mutta se kuuluu siihen touhuun kun tosissaan ja kovaa treenataan ja mulla ainakin tulee ihan spontaanisti mitään miettimättä.

Samaa mieltä että tahallinen karjahtelu/äänenpitäminen saatika sit painojen paiskominen on turhaa. Näytää lähinnä tosiaan huomionkerjuulta. Ja sitä paitti eikös salilla olla reenaamassa itteensä varten, eikä tuijottelemassa/kuuntelemassa toisia?

Nii ja kuten mm. Inkeri sano ni eipä sitä oikein esim. kovaa jalkatreeniä pysty vetää loppuun asti ilman mitään ääntä. En ainakaan mä pysty, enkä näe mitään järkevää syytä miks pitäis ees yrittää. Tottakai pitää kanssa treenaajat ottaa huomioon, mutta kyllä kuntosalille kuuluu se pieni äänen pitäminen. Neiteilyt sun muut pitäis pitää näillä "neiteily-muodinvuoks-reenataan-"saleilla.

Että keep on pumping vaan :whip:.

mölliskö sanoi:
Riippuu onko porukkaa. Jos on niin tietysti olen suht hiljainen lady ja jos taas ei niin niin karjun ja syljen kuin merileijona.
ei kannata siellä pt:llä syljeskellä, siellä on kamerat ja joudut vielä siivoamaan :D

raskaissa liikkeissä kovissa sarjoissa saattaa paria viimeistä toistoa säestää enempi tai vähempi äänekäs ärähdys. ja joskus pääsee sarjan päätteeksi hiljainen "vittuprkl" jos ei sarja mennyt ihan niinkuin piti.

Kyllä sitä välillä tulee huudettua kovien sarjojen viimeisellä toistolla. Ja joku treenikaveri on joskus sen takia sanonu häpeävänsä minua :david:

Back
Ylös Bottom