Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pantera sanoi:itse huudan, kiroilen ja heittelen painoja.
Gillyanne sanoi:Tunnet varmaan olosi tosi miehekkääksi? :jahas:
Tottakai pihinät, puhinat, ärähtelyt ja välillä karjahtelutkin treeniin kuuluvat, mutta itsetarkoituksellinen möykkääminen on typerää, ja painojen heittely se vasta -touhua onkin.
Ja ei, en tod. häiriinny siitä, jos esim. maastanostossa levyt kilahtelevat tms.
Pantera sanoi:ei kato oo mitään itsetarkoituksellista möykkäämistä, mutta kuten tuossa jo joku sanoikin, niin saa hyvän fiiliksen päälle ja saa ne pari lisärepsii. tunnet varmaan itsesi täydelliseksi kuin olet hiljainen kuin lg:n suoraveto pesukone?
Pantera sanoi:ei kato oo mitään itsetarkoituksellista möykkäämistä, mutta kuten tuossa jo joku sanoikin, niin saa hyvän fiiliksen päälle ja saa ne pari lisärepsii. tunnet varmaan itsesi täydelliseksi kuin olet hiljainen kuin lg:n suoraveto pesukone?
Gillyanne tuossa vähän aikaisemmin sanoi:Tottakai pihinät, puhinat, ärähtelyt ja välillä karjahtelutkin treeniin kuuluvat...
no munkin mielestä on turhaa pitää puhelinta salilla mukana...putka sanoi:Ole ny hiljaa, mikään ei oo niin tyhmää ku paiskoa painoja jos ei treeni kulje.
Etelä-pohjanmaalla yks jätkä alkoi huutamaan muille jotka sattu vilkaseen sitä ku se kyykkäs yms. Mulla soi joskus puhelin kesken kaiken ku se teki kovaa sarjaa. Voi vittu se sai raivarit. Kauhee meuhkaaminen että painu vittuun jos et osaa pitää puhelinta pois päältä mä treenaan! Sitte se vaihtoi puolta ja meni tekeen haukkaria peilin eteen. Siellä taas tuli raivarit, huusi kun hinaaja että mitä helvettiä kaikki vahtaa mua peilin kautta saatanaaaaaa!!!! Kukaan ei edes kattonu sitä ennen ku se itte alkoi raivoamaan.
Vähän sekainen kaveri. En tajua tuollasta tyyliä salilla, en painojen paiskimisia enkä turhaa raivoamista. Lyön käsipainolla päähän jos vittu joku vielä joskus alkaa huutamaan viattomille ihmisille salilla. Sellanen käytös kuuluu lastentarhaan.
ei kannata siellä pt:llä syljeskellä, siellä on kamerat ja joudut vielä siivoamaan :Dmölliskö sanoi:Riippuu onko porukkaa. Jos on niin tietysti olen suht hiljainen lady ja jos taas ei niin niin karjun ja syljen kuin merileijona.