Örisetkö salilla toistojen aikana

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sammyt
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Orinä on turhaa, mutta en kyllä katso pitkällä nenällä, jos joku öriseenkin sarjan aikana. Puhinaa ja tuhinaa vähän päästelen viimeisten toistojen aikana.

Illistelen ja näytän normaalia tyhmemmältä, puuskutan ja puhaltelen, ja reidenojennuskoneessa ynähtelen. Mutta huutamiseen asti en ole päässyt. Varsinkaa nyt hst-kierrossa :(

Kyllä sitä jotain ääniä tulee salilla päästeltyä. Pääasiassa taitaa kuulua puuskutusta... Kovissa kyykky-, prässi- ja vetosarjoissa saattaa kuulua jotain murahteluakin. Kenenkään toisen huutamiset ja örinät eivät treeniä häiritse, Ronnie Coleman tyyppiset -light weight baby, kimitykset kyllä vähän hymyilyttävät. Niitä eräs treenari yhdessä vaiheessa salilla viljeli. :rolleyes:

Murahtelen raskaissa kyykyissä ja maastavedoissa. Kuoleman rajalle tehdyt toistot voivat tulla ylös pienen karjahduksen saattelemana. Tällöin silmäluomissa näkyy treenin jälkeen verenpurkaumia.

En heittele painoja tai harrasta muuta itsetehostusta. Mavessa rautalevyt kilahtelevat toistojen välissä ja joskus käsipainot tömähtävät vauhdilla lattiaan jos esim. punnerruksissa tulee failure.

Itseäni ei häiritse, jos joku treenaa kovaa ja siitä aiheutuu ääntä. Oikeastaan päinvastoin. Toisen tsemppaaminen herättää oman sisäisen tiikerin. :whip:

Kerran onnistuin tosin ärsyttämään yhden keski-ikäisen treenaajan, jolla ei taida hissi päästä ullakolle asti. Tein penkkiä ja sain sarjojen välissä yskänpuuskan. Tämä sankari säntäsi kyykkypaikalta ja huusi suu vaahdossa: "Mikä yskittää?!!! Keskity vaan omaan treeniin!"

Sama kaveri säikäytti joskus jonkun yläasteikäisen jannun perinpohjin. Koulupoika erehtyi katsomaan tovin kun hra raivopää hakkasi säkkiä. "Kattele jumalauta vaan toiseen suuntaan ja treenaa omaa treeniä!" :david:

Ite en ainakaan voi sille mitään....joskus sitä vaan ähkii ja puhkii enemmän tai vähemmän. Jollekkin isolle miehelle se voi näytää koomiseltä kun nainen irvistelee pää punasena prässissa 100kilon alla..mutta kyllä se on mulle ainakin sen verran kovaa hommaa et mä en selvii siitä ilma epäeroottistä puhinaani :)

En örise. Lyhyillä sarjoilla ei taida paljon ääntä lähteä, mutta kun esmes vedetään kinttutreeniä ja toistot alkaa olee korkeella, nii sillon lähtee ties mitä ähinää ja ininää.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jos olisin yksin salilla niin varmana lähtisi kunnon örinät. Sarjojen välillä vetäisin kunnon mielialan päälle jupisemalla kovaa. Olen harrastanut lajia mikä on todella herkkä ja kaikki tapahtuu pään sisällä (ampuminen) siinä jos jossain huomaa kuinka noilla "typerillä" "hassuilla" jutuilla saa itsestään irti lisää. Eufoorisessa/transsitilassa ihminen saa itsestään saatanasti irti. SM-Finaalissa olin täydellisessä transissa en muista koko ampumisesta juuri mitään. Nousin kyseisessä finaalissa 5 sijalta 3 ja ammuin finaalin 2 parhaimman tuloksen, hopea jäi 1 pisteen päähän :curs:

Ikävä kyllä mietin hieman mitä muut ajattelevat minusta salilla :) Toisekseen painin niin pienien painojen kanssa vielä ettei senkään takia viitti pahemmin pitää ylimääräistä ääntä. Kyykyssä puhallan kaksi kertaa voimakkaasti ulos ja tämän jälkeen ilmat sisään ja perse maahan kiinni, ylös ja puhallus ulos ja uudestaan. Tuossa kaksi kertaa ulos puhaltaessa tulee sellainen hauska vihellys ääni :)

Välillä, ainakin jos on kuulokkeet korvilla. Välillä pakko puuskuttaa.. tainut lätkäajoista jäädä

Kuulin että örinä on merkki voiman puutteesta. Jos on voimaa niin ei tartte ähkiä. Mene ja tiedä.

Itse kuitenkin edelleen örisen.

Viimeksi kun otin kyykyssä ykkösen, taisi huuto irrota. Mutta muuten olen kyllä melko hissukseen. Tietysti kovassa treenissä jonkunlaisia ääniä pääsee luonnostaan, mutta on kyllä melko vittumaista kuunnella kun joku huutaa kun joku vitun apina ensimmäisestä toistosta lähtien, ja kaikkien niiden viidentoista toiston ajan.

Yhdellä salilla kävi sälli joka sanoi joka toistolla, oli liike mikä tahansa: "Sssshhhiiiiiit....ssshhhhiiiiitt.....ssshhhhhhiiiiiiiitt....." :jahas:

Joo, välillä pääsee sellasia kurlausääniä muistuttavia paineen helpottajia .. Varsinki prässissä, mut onneks siellä sentään rupeekin oleen sen verran painoa että on oikeus jotain sanoakin nelosten loppupäässä.

pihinää ja sihinää aina kun nassu alkaa punottamaan tarpeeks :D

Back
Ylös Bottom