Örisetkö salilla toistojen aikana

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sammyt
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kyykky ja prässi on sen verran vittumaisia liikkeitä, et kyl siinä pitää vähä öristäki.

Huutakaa vaa niin vitusti, ei mua haittaa! :hyper: :rock:

Kyllä örisen. Varsinkin etukyykyssä meininki on niin eläimellistä, että tulee epäselvyyksiä jatkuvasti.

nyt kun aloin asiaa ajattelemaan... niin kait sitä jonkunlaista ininää/pihinää pääsee kun yrittää repiä itsensä henkihieveriin...
ei varsinaista karjumista, lähinnä mölinää....tuhinaa....jne...

Kuin karhu:hyper:

Mä kyllä puhkun ja puhisen naama punasena jo lämmittelysarjoista lähtien. Mun oma erkoisuus on muriseminen, mikä auttaa sen oikean alkukantaisen asenteen löytämisessä :evil: Varsinaista huutamista en ymmärrä, mutta voi vittu niitä surkeita paskiaisia, joita hävettää jo pikkasen hampaita vilauttaa treenatessa.

Mulla pääsee joskus kovaäänistä hengitystä vedossa ja kyykyissä, sekä jotain eläinmaailmaan viittaavia ääntelyitä. Pyrin kuitenkin pitämään minimissä, mun sarjapainoilla ei paljoa kannata spedeillä. Joskus ei vain pysty vaikuttamaan ääniinsä, varsinkaan kyykyn puolivälissä...

itsellä tulee öristyä ehkä vähän liikaakin :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kovissa maveissa, kyykyissä ja pohjeliikkeissä sellanen hiljainen pidättynyt "hnnn-ggrr-yrgh". Tai sitten lyhyt piukka puhallus tiukasti yhteen puristettujen huulten välistä. :)

EDIT: Ilmeestä kertoo jonkun treenaajan alle kouluikäisen lapsen kysymys "isi miks toi setä on ton näkönen?" ja isän vastaus: "nousee enemmän"

"setä" :curs:

Yleisesti aika ääneti treenaan.
Jalkatreeneissä vikoissa toistoissa tulee ilmaa puuskutettua varsin kiitettävästi.
Myöskin jos esim. vipunostoja sivulle tehdessä pitäisi vielä yksi toisto vääntää niin hetken voiman keräys ja punaisena ähisten paino ylös raivolla.

Örisen ja puhisen silleen sivistyneesti. Tapana on myös kiroilla runsaasti salilla, tosin kiroilen mä muutenkin...

Sillon kun ei ole paikalla muita kuin treenikaveri... tai pari muuta tuttua niin vielä ilkeää ölistä ja agreta. :D Mutta muuten ei :)

pudotussarjoissa loppu vaiheessa ja muissakin pitkissä sarjoissa alkaa kuulua aaarr, aarrgghh... perkele... vittu ku oli raskasta

Kyllä sitä joskus jotain pientä piipitystä tulee päästeltyä :D .

Back
Ylös Bottom