Ärsyttävin TV-mainos

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dee
  • Aloitettu Aloitettu
Vaan minäpä muistan. Se on norjalainen IFA-salmiakki, joka on niin hyvää, että tästä überpaskasta mainoksesta huolimatta en voi pistää sitä boikottiin. Hävettää, salaa pitää ostaa ja syödä.

Todellakin! IFA maistuu myös minulle. Sokeritonta versiota olen vain testannut, ja on kyllä hyvää:kuola:

Myös se mansikkasysteemi on ok.

Niissähän on suolaa jonkun verran, mikä varmasti vaikuttaa asiaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo o! olen katsellut tätä vääryyttä ja sortoa useamman sivun ajan.

On tullut aika korjata virheet!

Eli siis IFA KARAMELLIT EIVÄT OLE SALMIAKKIA VAAN LAKRITSIA

GET THE FACTS RIGHT

olen puhunut ugh....

se siwa/valintatalo-mainos.ärsyttää myös radioversiona

Joo o! olen katsellut tätä vääryyttä ja sortoa useamman sivun ajan.

On tullut aika korjata virheet!

Eli siis IFA KARAMELLIT EIVÄT OLE SALMIAKKIA VAAN LAKRITSIA

GET THE FACTS RIGHT

olen puhunut ugh....
Sattuneesta syystä en ole syvemmin tutustunut kyseiseen roskaan.

"IFA-lakritsipastillit saapuvat Suomeen kolmessa eri muodossa. Perinteisiä
salmiakinmakuisia IFA-lakritsipastilleja myydään askeissa ja sokerittomia
IFA-lakritsipastilleja pusseissa kahtena eri makuversiona, mansikkaisena ja
lakritsinmakuisena."

Lähde.

Jos tämä pitää paikkansa, niin IFA:lla on myös jotain melkein salmiakiksi luokiteltavaa. Tai lähinnä salmiakkilakritsia.

Wastedilla taitaa olla ihan oikea ongelma sen mainoksen kanssa. Vasta viisi viestiä samasta aiheesta. Kai sulla isompiakin ongelmia on?

Wastedilla taitaa olla ihan oikea ongelma sen mainoksen kanssa. Vasta viisi viestiä samasta aiheesta. Kai sulla isompiakin ongelmia on?
No olen ottanut tästä pienen mission itselleni, mutta en mä nyt ihan tosissani näitten viestien kanssa ole, vaikka mainosta vihaankin. (kuudes viesti jo:D)

Radion puolella jaksaa aina naurattaa Voicen ennen kappaleita tuleva "Me rakastamme musiikkia. Me rakastamme myös tätä." , millä mitä ilmeisemmin pyritään korostamaan, että vaikkei seuraava paskatuotos musiikkia olekaan, niin Voice soittaa sitä silti.. ;)

Ja sitten se "twistaa purkkapussille", jossa yks kääkkä, mikä tää nyt Åke Blomqvist tms tanssii niitten pikku hammasolioiden kanssa. Voi vitun vittu mikä mainos, ja vielä maailman paskimmalla tunnuslauseella ja -musiikilla.

Eikun toi on tosi hauska mainos! Åke on symppis :haart:

Mutta mikä ärsyttää, niin tää joku uus jogurttimainos, mahdollisesti Vitalinea, voi olla joku muukin merkki. Siis senhän tietää, että ne on aina paskoja. Mutta se jaksaa hämmästyttää, että ne voi siinä yhä uudelleen ylittää itsensä ja tehdä aina entistä paskempia :eek: Mainoksessa tytär kysyy äidiltään, että "sä taidat oikein rakastaa näitä jogurtteja" ja täti taputtelee pelastusrenkaitaan... Niin väkisinväännettyä, niin replat, kuin se makkaroiden taputtelukin.

Ai niin. Mietin pääni puhki kun listasin omia ärsyttävimpiä mainoksia, että mikä se oli se yksi ihan superärsyttävä, joka pyörii paraikaa. Toihan se oli. "Ärsyttääkö sinua pieni kiusallinen nälkä." Ei läheskään niin paljon kuin tuo mainos. En enää ikinä osta Danioo.

NRJ:n kauppakorkee mainokset.
Miks sä hait Hooäseehen??????
????
:curs:
Siis mitä vittuu? Mainostaako Kauppakorkeakoulu radiossa, että tulkaa hei meille opiskelemaan? Sinnehän on muutenkin hakijoita joka vuosi monta kertaa enemmän kuin mitä sisään otetaan. Eikö ne nyt vittu vois käyttää noitakin rahoja siihen opetukseen ja tutkimukseen, josta niille maksetaan niin helevetin paljon veronmaksajien rahoja?

Siis mitä vittuu? Mainostaako Kauppakorkeakoulu radiossa, että tulkaa hei meille opiskelemaan? Sinnehän on muutenkin hakijoita joka vuosi monta kertaa enemmän kuin mitä sisään otetaan. Eikö ne nyt vittu vois käyttää noitakin rahoja siihen opetukseen ja tutkimukseen, josta niille maksetaan niin helevetin paljon veronmaksajien rahoja?

Kyllä mainostaa. "Mix sä hait hse:en?" "No sieltä voi valmistua finanssineroks, pomoks, tai vaikka markkinoinnin ammattilaisex, lisäx mä haluun ulkomaille"

Naurattaa aina kun kuulen ton, pomoks voikin opiskelemalla tulla.

"Ai kato raipe soittaa!"
"Häh, mut ethän sä raipea tunne"
" En niin mut pomo tuntee. Morjensta raipe!"
"No morjens"

:david::david::david::wall::wall:

Ei saatana, älyttömän paskasti näytelty ja kuka muutenkaan hommais tollasta palvelua puhelimeen?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom