Deleted member 5830
Eniro0100100, miten voin auttaa? - saa tunteet kuohahtamaan vielä satojen kuulemiskertojen jälkeenkin. Vitutuskäyrä kääntyy aina nousuun, siihen ei totu ikinä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Musta tuli gold miner.. Rocky Mountainssilla. Mä olin laki.
Pikkuhiljaa alkanut kyrsimään kyseinen mainos, extra-rasittavaksi viel tekee mainoksen pituus.
:wall:
Aivan helvetin ärsyttävä mainos jo ensimmäisellä kerralla. Lisäksi se tulee keskimäärin minuutin välein..
Toinen on se axe:n tai jonkun mainos jossa ihmisten kainaloista lentää sitä hiton hikeä aivan liioittelusti. Todella paska mainos.
Ylipäätään kaikki mainokset, mis on jotain kakaroita huutamas ja meuhkaamas on ärsyttävii.Se perhanan LASTEN VAATTEITA NETISTÄ!!!!! :curs: tota hoetaan varmaan 5 kertaa sen mainoksen aikana. Mukamas söpöä kun pistetään joku räkänokka lukemaan mainosteksti mutta mun mielestä se on kaikkea muuta kun söpöä! FFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUU!
:hyvä:
Ja oma: Danio, pikkunälkä. Mainos imee persettä.
Siis toi mainos on ihan huippu! :DSiis ei jumalauta että se maiskutus saa päänahan kiristymään ja semmoisen inhoreaktion aikaiseksi.
Toisekseen: JOS ON PIKKUNÄLKÄ NIIN SYÖ SAATANA OMENA ÄLÄKÄ MITÄÄN HELVETIN SOKERIVANUKASTA!
Ei hyvää päivää että laittaa vituttamaan tuo mainos.
Ja toinen on ehdottomasti tämä danone-vitalinean uusin jossa äiti valittaa tyttärelleen että "Rakastan hyviä makuja, mutta jos vuodet tuovat lisäkiloja plaa"- ja puristelee 'valtavia' jenkkakahvojaan. Ja sitten kerrotaan kuinka vitalinea-jugurteissa on paljon ravintoaineita. Yes. Muttei ylimääräisiä kaloreita. Edellinenkin vitalinea mainos oli muuten kamala, ja sitäkin edeltävä.
Just nii saatana. Nykyään ku avaat tv:n, ni heti alkaa. Vittu vastustuskyky sitä ja vastustuskyky tätä, syö vittu viis näitä ylihintasii juguja ja johan potkii... Vittu!!!!!:curs:Oi niitä aikoja ilman näitä helvetin vitalinea, activia, actimel ja muita saatanan jugurttimainoksia.
Sydämettömiä ovat ihmiset noiden mainosten takana.
Oi niitä aikoja ilman näitä helvetin vitalinea, activia, actimel ja muita saatanan jugurttimainoksia.
Sydämettömiä ovat ihmiset noiden mainosten takana.
mainos mikä vituttaa ni "mistä näitä senttejä oikein tulee" tsiisus vitunperkelesaatana :curs: