Ärsyttävin TV-mainos

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dee
  • Aloitettu Aloitettu
ei helvetti, olin juuri ahvenanmaalla matkalla, niin yks muijakaveri (siis kaveri) oli ottanut mukaan neljä activia-jogurttia, koska häntä "närästää". Repesin totaalisesti ku muistin mitä olin täällä sanonut. Neuvoin kaveriani jättämään nuo sokeripaskat ja olemaan kriittisempi mainosten suhteen :D. Liekö sitten uskonut...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lupasin itselleni juuri etten ikinä, siis IKINÄ osta IFAn salmiakkia sen saakelin typerän mainoksen takia missä se äijä pyörittää persettä, jos tolla luulevat saavansa täysjärkisen ihmisen ostamaan niitä niin väärässä ovat!!!

PIKKU NÄLKÄ !!!!!! :wall: :curs:

PIKKU NÄLKÄ !!!!!! :wall: :curs:
Joo, tekisi niin mieli PURISTAA jotain!! :curs: Kuoliaaksi...

Mutta... :offtopic:: Tykkään ihan hirveästi siitä Hesburgerin uudesta... "Kaikki kovat tyypit vetää Habanero hampurilaisaterian... maidolla!!!" :rock: Ihan paras musiikki. Radiossa soi vielä pidempänä versiona. Haluaisin saada ne loputkin sanat tuohon :D. En muista niitä enää.

Entäs tämä uusin Coca-Cola Zero jossa jamppa pakenee hoidon luota helikopterilla kun tytön faija koputtaa ovelle. Tyypillistä jenkkilän "hero shit" -meinikiä. Varmaan tahallaan tehty noin korniksi mut silti se mainos vituttaa.

Entäs tämä uusin Coca-Cola Zero jossa jamppa pakenee hoidon luota helikopterilla kun tytön faija koputtaa ovelle. Tyypillistä jenkkilän "hero shit" -meinikiä. Varmaan tahallaan tehty noin korniksi mut silti se mainos vituttaa.

Ite vaa repeilen sille ku siinä ei ole mitään järkeä, ekaks se on muijansa luona sitten mennäänkin jo helikoptereilla ties minkä erikoisjoukkojen kanssa paikkoja räjäytellen, luulin että se pitää siitä muijasta mutta eii, räjäytetään kortteli paskaks :hyvä:

Pikku nälkä on just loistava repeän aina siihen:D

Toisin kuin se öö olisko ollu Snellman? Kolme älyllisesti jälkeenjäännyttä kaveria hokee jotain snellmanin lihasta tai vastaavaa.

Lupasin itselleni juuri etten ikinä, siis IKINÄ osta IFAn salmiakkia sen saakelin typerän mainoksen takia missä se äijä pyörittää persettä, jos tolla luulevat saavansa täysjärkisen ihmisen ostamaan niitä niin väärässä ovat!!!

En kyllä taida enää minäkään noita ostaa, vaikka ovatkin erittäin hyviä. Nyt aina kun näkee kaupassa noita pastilleja, niin mieleen tulee tuo maailman paskin mainos. En oo ikinä varmaan vihannut mitään mainosta näin paljon.:curs:

MTV uudet ylipitkät mainokset, esim. se missä aina ku jäbä on saamas orkun alkaa soimaan se vitun haitari. Vittu mitä paskaaaaaa

Hesen mainos!!! "kaikki kovat tyypit vetää habannero hampurilaisaterian...maidolla..." VOI VOI :lol2:::lol2: ja pikkunälkä maiskuti maiskuti...:D

MTV uudet ylipitkät mainokset, esim. se missä aina ku jäbä on saamas orkun alkaa soimaan se vitun haitari. Vittu mitä paskaaaaaa
Voi helvetti toi on perseestä kestää varmaa 10min tuntuu että loppua ei tule koskaan :D
sit on se toinen missä ne kaks jätkää "soittavat" niitä laseja siinä pöydällä, molemmat ovat sen verran pitkii että meinaa kärsivällisyys loppua!:curs:

En kyllä taida enää minäkään noita ostaa, vaikka ovatkin erittäin hyviä. Nyt aina kun näkee kaupassa noita pastilleja, niin mieleen tulee tuo maailman paskin mainos. En oo ikinä varmaan vihannut mitään mainosta näin paljon.:curs:
Kun näin ton ekan kerran, repesin ihan huolella. Loistava mainos. No, ehkä en oo nähnyt sitä tarpeeksi montaa kertaa, kun ei tule telkkariakaan paljoa katsottua.

Kun näin ton ekan kerran, repesin ihan huolella. Loistava mainos. No, ehkä en oo nähnyt sitä tarpeeksi montaa kertaa, kun ei tule telkkariakaan paljoa katsottua.
Yksikin kerta oli liikaa, mun huumorintajuun ei todellakaan uppoa tuollainen perseenpyöritys, en osta.

Mun mielestä tossa kiistellyssä perseenpyöritysmainoksessa on tavallaan ideaa, mutta mitä helvetin tekemistä sillä on salmiakin kanssa? Sitä yhteyttä mä en löydä...

Ekoja kertoja repesin kyllä sille tanssille, mutta nyt tunnen vaan myötähäpeää.

Ja taas on iloksemme se aika vuodesta ku:

"JAHVAT TULLOO!!!" "JA HELEMAT PAUKKUU!!" :wall:

Ottaa niin paljon päähän koko mainos ja sen äijän ilme, että ei mitään rajaa.

^On muuten todella ärsyttävä mainos. Ja ihan muinainen. Muistaakseni se oli telkkarissa jo silloin, kun olin ala-asteella.

Toi IFA-salmiakki-perseenpyöritys-mainos on kanssa sen verran ärsyttävä, että kyseinen tuote meni minullakin elinikäiseen boikottiin. Ootteko muuten huomanneet, että siinä mainoksen alussa, kun se mies nostaa sen salmiakin naamansa eteen, niin se näyttää ihan Hitler-viiksiltä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom