Ärsyttävin TV-mainos

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dee
  • Aloitettu Aloitettu
^On muuten todella ärsyttävä mainos. Ja ihan muinainen. Muistaakseni se oli telkkarissa jo silloin, kun olin ala-asteella.

Pyöri jo silloin kun mä olin ala-asteella.
Eli tästä voidaan päätellä, että se on luultavasti pyörinyt yhtä kauan kuin televisiolähetykset suomessa :lol2:

Ja aina ollut ihan yhtä paska mainos :hyvä:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mun mielestä tossa kiistellyssä perseenpyöritysmainoksessa on tavallaan ideaa, mutta mitä helvetin tekemistä sillä on salmiakin kanssa? Sitä yhteyttä mä en löydä...

Ekoja kertoja repesin kyllä sille tanssille, mutta nyt tunnen vaan myötähäpeää.
Juu, on siinä ideaa, meinaan maailman paskin idea, IKINÄ.

Mä rakastan sitä IFA-mainosta :D Se on niin typerä ja huono, että se menee jo hauskan ja hyvän puolelle :D Salmiakkeja en ole vielä ostanut mutta ihan varmasti ostan jossain vaiheessa.

Heitetään nyt tähän topicciin mielipide, joka ei nyt mainoksiin liity...

Mutta onko muut huomannu miten telkusta puskee nykyään kokoajan noita sisustus/rakennus/remppa ohjelmia:curs: Pelkkä jimi ei riittäny, vaan ne alko tulee neloselle ja kolmoselle, riittääkö noille kaikille tosiaanki katsojia! Noihinin tulee jatkuvasti uusia "ideoita", kuten naapurikämppä kuntoon ja 12h pikaremppaa yms.Huoh, ei voi mitään, mutta ärsyttää kyllä..

halpaa täyteohjelmaa. JIMin ohjelmisto nyt muutenkin koostuu keskimäärin 5-8 vuotta vanhoista ohjelmista. Siksi ohjelmat voidaan näyttää about ajallaan ja ilman mainoksia.

Mä rakastan sitä IFA-mainosta :D Se on niin typerä ja huono, että se menee jo hauskan ja hyvän puolelle :D Salmiakkeja en ole vielä ostanut mutta ihan varmasti ostan jossain vaiheessa.
Sori suoruuteni mutta olet väärässä, mainos ei ole edes huonolla tavalla hyvä, vaan kaikessa surkeudessaan joidenkin ammattitaidottomien ihmisten väsäämää mukahauskaa "huumoria".

Sori suoruuteni mutta olet väärässä, mainos ei ole edes huonolla tavalla hyvä, vaan kaikessa surkeudessaan joidenkin ammattitaidottomien ihmisten väsäämää mukahauskaa "huumoria".

Ihan sama mitä se on, olen niin tyhmä blondi että mielestäni se on ihana mainos.

Joku finnimyrkky mainos, jossa tyttö on perumassa treffejä ku on finni tulossa..

Voi elämä!!

Kiukuttaa tollanen ajattelu ja maailman läpinäkyvin pajunköydensyöttö, että tällä tuotteella elämäsi paranee ja miehet vaan komistuu, saat kaiken mitä haluat ja elämä hymyilee.

Muutenki tekopirtee imelä ällöpläjäys. Yöks!!

Entäs tämä uusin Coca-Cola Zero jossa jamppa pakenee hoidon luota helikopterilla kun tytön faija koputtaa ovelle. Tyypillistä jenkkilän "hero shit" -meinikiä. Varmaan tahallaan tehty noin korniksi mut silti se mainos vituttaa.

Kaikki Coca-Cola mainokset on todella ÄRSYTTÄVIÄ :curs:!

Muhkula-uutiset, mitä v****a?!?
Menee aina kanava vaihtoon tai vähintään mutelle. Osuu jokakerta suoraan hermoon!

Noin yleisesti niin on kyllä suomalaiset harvinaisen huonoja tekemään mainoksia. Harvemmin mitään edes siedettävää tulee. Jo ruotsalaiset mainokset on aivan eri tasoa.

Kaikki Coca-Cola mainokset on todella ÄRSYTTÄVIÄ :curs:!
Varsinkin nämä zero-kampanjat, joita on ollut jo kaksi. Ensin oli se, missä jätkät mehusteli, että "miks ei vois olla pelkkää jotakin ja zero jotakin muuta!!11!". Ja nyt on näitä "life as it should be" -paskoja. Noihin kampanjoihin on työnnetty varmasti ihan laittoman paljon rahaa, kun niitä mainoksia on ollut melkein tauotta siitä asti kun toi zero tuli markkinoille. Ja kaiken lisäksi se tavara on ihan paskaa verrattuna tavalliseen light cocikseen. Ostaakohan sitä edes kukaan? Mietin vaan, että kuinka paljon rahaa ne aikoo syytää epäonnistuneen tuotteen markkinointiin, jos se yrityksistä huolimatta ei vaan mene kaupaksi. Vai tietääkö joku, että myydäänkö sitä oikeasti paljon?

Ja kaiken lisäksi se tavara on ihan paskaa verrattuna tavalliseen light cocikseen. Ostaakohan sitä edes kukaan? Mietin vaan, että kuinka paljon rahaa ne aikoo syytää epäonnistuneen tuotteen markkinointiin, jos se yrityksistä huolimatta ei vaan mene kaupaksi. Vai tietääkö joku, että myydäänkö sitä oikeasti paljon?
Eikös tää mennyt niin, että muutama vuosi sitten light-cokiksen reseptiä muutettiin ja porukka ei tykännyt siitä uudistueesta lightista, joten päätettiin tehdä zero, joka on sama kuin vanha light.

Wikipedia muuten sanoo näin:
"Vuoden 2009 alussa Coca-Cola Lightin makeutusaine sukraloosi muutettiin takaisin aspartaamiksi tuntemattomista syistä. Näin ollen nykyään myynnissä olevat Coca-Cola Light ja Coca-Cola Zero ovat täysin sama tuote eri etiketillä."

Eikös tää mennyt niin, että muutama vuosi sitten light-cokiksen reseptiä muutettiin ja porukka ei tykännyt siitä uudistueesta lightista, joten päätettiin tehdä zero, joka on sama kuin vanha light.

Wikipedia muuten sanoo näin:
"Vuoden 2009 alussa Coca-Cola Lightin makeutusaine sukraloosi muutettiin takaisin aspartaamiksi tuntemattomista syistä. Näin ollen nykyään myynnissä olevat Coca-Cola Light ja Coca-Cola Zero ovat täysin sama tuote eri etiketillä."
Kappas. Ei tule ite noita coca-cola tuotteita juuri käytettyä, niin oon sitten ollut ihan pihalla näistä jutuista. No enivei, paskalta se mun mielestä maistuu. Ilmeisesti ei sitten kannata ostaa myöskään tota normi light cocista.

Ekana tulee mielee tän uuden sarjan "Amerikan huippuhurtta" ohjelman mainos... HIRVEÄ!

Toinen on nää vitalinea mainokset, menee hermot jokasessa.. viimenen tikki oli tää "siitä on otettu kaikki lisätty sokeri pois!"

ONKO SIIHEN ENSIN LAITETTU SOKERIA JA SITTEN OTETTU POIS MITÄ HÄ?

Nii ja sitte tää perseenpyöritys salmiakki mainos, on niitä monia..

En tiedä onks mainittu jo, mutta Biolanin uus mainos mustasta mullasta. Voi jumalauta, jatkossa istutan kasvini johonki muuhun ku siihen tavaraan. Sit saman yrityksen kananpaskamainos on kans niin kammottava et huh.

SAUNALAHDEN "MISTÄ NÄITÄ SENTTEJÄ TULEE" se tulli mainos, voi vittu että osataan pilkata meitä miehiä siinä PERKELE!!!! vittu VAADIN TASA-ARVOA!!! SAATANA JOS MEITÄ NOIN PILKATAAN NIIN VAADIN SILIKONIHINKIT JA PERSEET TV:SEEN!

Mainos missä MAAPALLON KOKOSET HINKIT mainostaa jotaa vitun miesten "diesel" kuulakärki kynää prkl, SAATANAN KUKKAHATTUTÄDIT PERKELE! :curs:

No ne Activia-mainokset, joissa vielä joku aika sitten hehkutettiin että "joka kolmas suomalainen suosittelee Activiaa". No miten voi sitten olla, etten mä tunne ketään joka suosittelee Activiaa. Eikä multa oo kukaan kysyny, että suosittelenko. Kuka vittu sitä muka suosittelee ja kelle, häh?

Sitten se joku särkylääkemainos, jossa jengi pitelee päätään päästää ihan v-i-t-u-n ärsyttävää ininää. Pitää aina laittaa töllöstä ääni pois kun se tulee. En varmaan osta sitä lääkettä, tai en ostais jos muistaisin mitä merkkiä se mainostaa.

Ja sitten se "twistaa purkkapussille", jossa yks kääkkä, mikä tää nyt Åke Blomqvist tms tanssii niitten pikku hammasolioiden kanssa. Voi vitun vittu mikä mainos, ja vielä maailman paskimmalla tunnuslauseella ja -musiikilla.

Ja se missä se ukko rupee jossain parisuhdeterapiassa vai missä ne on pyörittään persettä ärsyttävän näköisesti. En ees muista mitä mainostaa.

Ja kun muutama vuosi sitten tuli se Kismet-mainos, jossa hieno nainen sekoo ja rupee mättään Kismettiä naamaan kaksin käsin ja sitten se havahtuu kun kaikki tuijottaa ja sillä on puoli naamaa suklaassa. Ei mun tee mieli Kismettiä kun jotain noin inhottavaa näkee.

Ja sitten se automainos, jossa se rikas setä kastelee huvijahdillaan purjelautailijat ja nää reppanat ihan murtuneita. Hei haloo, purjelautailussa kastuu riippumatta siitä, ajaako joku vierestä veneellä. Jos se kastuminen alkaa itkettää, kannattaa vaihtaa harrastusta.

Ja nää ostos-tv:n puolituntiset ovat ihan oma lukunsa. Niistä ehkä lisää sitten ensi jaksossa.

Ja se missä se ukko rupee jossain parisuhdeterapiassa vai missä ne on pyörittään persettä ärsyttävän näköisesti. En ees muista mitä mainostaa.

Vaan minäpä muistan. Se on norjalainen IFA-salmiakki, joka on niin hyvää, että tästä überpaskasta mainoksesta huolimatta en voi pistää sitä boikottiin. Hävettää, salaa pitää ostaa ja syödä.

Vaan minäpä muistan. Se on norjalainen IFA-salmiakki, joka on niin hyvää, että tästä überpaskasta mainoksesta huolimatta en voi pistää sitä boikottiin. Hävettää, salaa pitää ostaa ja syödä.

Sama.. mainokset paskoja mutta annan anteeks iha sen takia ku niin namia ne karkit<33

mut vitalineaa en ikinä osta, maistuu paskalta ja mainokset iha perseestä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom