Ärsyttävin TV-mainos

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dee
  • Aloitettu Aloitettu
Tänään näin ekaa kertaa jonkun uuden hiusvärimainoksen. Mainos kesti reilusti alle minuutin, ja siinä sanottiin viisi kertaa, että aine vaikuttaa jo kymmenessä minuutissa. Vitutti. Onko noi mainokset tehty retardeille?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sub tv purkkamainos, jossa tämä vanha tanssiopettaja jammailee jonkun epämääräisen jutun päällä ja taustalla soi joku ärsyttävä musiikki

Tänään näin ekaa kertaa jonkun uuden hiusvärimainoksen. Mainos kesti reilusti alle minuutin, ja siinä sanottiin viisi kertaa, että aine vaikuttaa jo kymmenessä minuutissa. Vitutti. Onko noi mainokset tehty retardeille?

Mainos toimii jos se jää mieleen. Se on eri asia jääkö hyvässä mielessä vai pahassa. Parempi silti että jää mieleen, kun ettei jäisi. Sinullekin näköjään jäi, koska se saa pientä keskustelua aikaan.;)

Vanish ja Cillit Bang tulee nyt ekana inhokeista mieleen.

Hö. Mä luin tuon vahingossa ensin "Clit Bang" ja nyt ei millään meinaa päästä eroon ajatuksesta millainen se mainos olisi jos tuon vaihtaisi tilalle joka kohdassa. Pitää varmaan alkaa kytätä josko se tulisi...

-k

Kyllä kusisin mainos ikinä on ne hemmetin jugurtti mainokset jossa ne kaks emäntää menee sinne jääkaapille höpöttämään miten kevyttä se on. Onkohan se jotai vitalineaa tai jotai. Toinen juttu on ehdottomasti aktivia mainokset. Niihin hajoaa totaalisesti. Rakastan jugurtti mainoksia. :jahas:

Kuorosota!!!!!:curs::curs::curs::curs:

Pitää tulla niitä hiton mainoksia joka viiden minuutin välein ja se tunnusmusiikki saa näkemään niin punaista kuin voi ihminen nähdä. Aaaargh!

Jos nyt lasketaan noi tv-sarjojenkin mainokset niin jugistyle sarjan mainos, karmeeta paskaa. ja sit noi jugurttimainokset kans

Itse vihaan oliskos se joku Actimel mainos, missä poika on lääkärin luona ja lääkäri kysyy "Mitäs sinä täällä teet?" ja poika vastaa "Mun avaimet jäi taas kotiin äiti." :curs:

"Saako olla.. tosihyväsmash!" Ei jessus, en ees tiiä miks toi ärsyttää niin vietävästi.

Itse vihaan oliskos se joku Actimel mainos, missä poika on lääkärin luona ja lääkäri kysyy "Mitäs sinä täällä teet?" ja poika vastaa "Mun avaimet jäi taas kotiin äiti." :curs:

Mä kans mietin tuon nähtyäni, että heikentääkö se jugurtti sitten lapsen muistia ja altistaa esim. dementtialle tai alzhaimerille...

-tää uus halvan näköseks tehty cillit bang -mainos(wtf?)

-Painonvartijat/tjsp-mainos joka seki on tehty enemmin ku vasemmalla kädellä

-Se hiusainemainos jossa se blondi nainen nykii ja elehtii kummasti kokoajan ku puhuu(kummat asiat pistää silmän ja käy sit ärsyttään :D)

-se mainos missä ruskeetukkanen nainen kattelee itteään peilistä jossain juhlissa

-Imodium plus-mainos(tarvinneeko selittää?)

-yleensäkin kaikki mainokset jotka on alunperin saksalaisia/tjsp ja sit dubattu päälle

nii... ja pitsaperjantai!!

"Ajattelitko, että ripuli menee ohi itsestään? :dance2:"

No ei tuo oo puoliksikaan niin paha kuin

PITSAPERJANTAI! FFFFFUUUUUUUUUUUUUUU-

"Saako olla.. tosihyväsmash!" Ei jessus, en ees tiiä miks toi ärsyttää niin vietävästi.

Sitä paitsi, ne ei ole tosi hyviä vaan helvetin pahoja. Yhden tuollaisen maistoin kerran, se riitti :D

Lähes kaikki mainokset. Niidenpä takia en katsele MTV:tä, Nelkkua tai Subbia. Poikkeuksena jotkut elokuvat, jotka mielelläni talletan, jotta mainokset voi pyyhältää pikakelauksena ohi.

Jos pitää valita eniten ärsyttävä, niin ne "vaimikäsenytoli" / "vaiminnesenytoli" jne. mainokset.

Domino mansikka...miks se teini leikkii sillä lasten lelulla?! ja sit se ilme ku se voittaa sen täytteen ja haukkaa siitä keksistä...voi saatana mikä ilme! :hyper:

Domino mansikka...miks se teini leikkii sillä lasten lelulla?!
Mää en vittu pysty kertakaikkiaan käsittämään tätä asiaa. Eihän siinä ole mitään järkeä. Miksi ihmeessä ne on laittanu tommosen jutun tohon mainokseen? Aivan saatanan raivostuttavaa edes ajatella tätä asiaa.:curs:

Katsoin juuri digiboksista Kauhutarinat 2:n. Voisivat subilla opetella asettamaan mainokset hiukan paremmin elokuvan kerrontaan ja kuviin. Kellolla ajastettu. No, paska leffakin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom