Ärsyttävin TV-mainos

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dee
  • Aloitettu Aloitettu
reino sanoi:
Kävelin joskus siinä Koskikeskuksen nurkalla, kun Sauli tai Pauli tuli kävelysillalla vastaan. Ensimmäinen reaktio oli tapan, lyön, murhaan, murskaan ja hävitän sitten todisteet tunkemalla raadon Takon turbiineihin. Vieläkin kaduttaa, että en tehnyt niin. Ihmisen pitäisi rohkeammin seurata sydämensä ääntä.

vähän luulen, että kovinkaan montaa noita mainoksia kyllästymiseen asti seurannutta (eli jokaista televisiota katsonutta) ihmistä ei olisi ihan kauhian paljon harmittanut, jos olisit tuossa kohdassa luontaista vaistoasi toteuttanut.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tällä hetkellä tv:ssä pyörivä Burana matkapakkaus mainos. Että osaa olla sitten ärsyttävä pimputus siinä.:curs:

reino sanoi:
Kävelin joskus siinä Koskikeskuksen nurkalla, kun Sauli tai Pauli tuli kävelysillalla vastaan. Ensimmäinen reaktio oli tapan, lyön, murhaan, murskaan ja hävitän sitten todisteet tunkemalla raadon Takon turbiineihin. Vieläkin kaduttaa, että en tehnyt niin. Ihmisen pitäisi rohkeammin seurata sydämensä ääntä.

Satuin kerran samaan aikaan Sputnik baariin Saulin tai Paulin kanssa. Sama typerä virne herralla oli kuin mainoksissakin. En huomannut että seuralaisehdokkaita hänellä ainakaan jonoksi asti olisi ollut...

En ikinä ole mistään mainoksesta niin paljoa ärsyyntynyt, että kanava vaihtuu ensimmäisillä sekunneilla. Nyt tämäkin on koettu: Paula Koivuniemen joulukalenterimainos :curs: :david: !

TeHo sanoi:
Satuin kerran samaan aikaan Sputnik baariin Saulin tai Paulin kanssa. Sama typerä virne herralla oli kuin mainoksissakin. En huomannut että seuralaisehdokkaita hänellä ainakaan jonoksi asti olisi ollut...
Ei jumalauta! Tuo olisi ollut meitsille liikaa. Sauli tai Pauli omassa lempibaarissa.

"Sauli tai Pauli hei, moro! Mä haluaisin esitellä sulle mun hyvän ystävän. Tässä on Virpi. Se on ollu kans telkkarissa. Katteliksä Sauli tai Pauli hei ikinä Gladiaattoreita? No kato nyt Virpin tarttis päästä Pirkkalaan että viittisitsä hei heittää?"

Säde sanoi:
Paula Koivuniemen joulukalenterimainos :curs: :david: !

Juu, voi saatana tota mainosta! Ekalla kerralla kun tuon näin telkkarista niin teki kyllä niin mieli ottaa pianosta kieli ja mennä vierailemaan Veikkauksen mainoksista vastaavan jannun luokse. "Olen nainen. Aikuinen nainen." Aaarrgghh vittu :wall:

Harvinaisen hyvä mainos taas oli mielestäni se - olisikohan ollut Rexonan mainos - jossa se yksi jannu menee töihin ja kaikki tapahtumat ympärillä menee ihan kuin jossain toimintaleffoissa, autot lentelee, äijät hyppii bussin katolle jne. Jotenkin tuo oli vaan pirun hauska... :)

Hei eikö kukaan oikeesti ole kommentoinut mitään siitä rypsiöljymainoksesta jossa ne ukot on kukiksi pukeutuneina?? Ei se välttämättä hirveästi edes ärsytä, mutta onpahan yksi typerimmistä mainoksista jonka oon nähny! :curs:

Sepi80 sanoi:
Hei eikö kukaan oikeesti ole kommentoinut mitään siitä rypsiöljymainoksesta jossa ne ukot on kukiksi pukeutuneina?? Ei se välttämättä hirveästi edes ärsytä, mutta onpahan yksi typerimmistä mainoksista jonka oon nähny! :curs:
heh se on aika huono....mua ärsyttää ne Nicorette-mainokset, missä se nainen hakkaa sitä tupakkaäijää:curs:

Viime aikoina on suunnattomasti ärsyttänyt Suomen suurin lomakuva-albumi -mainos.:curs: Sen sijaan Veikkauksen monivedon mainoksessa punaiseen verkkaripukuun sonnustautunut nuori herra herättää sympatiat puolelleen.:D

McDonaldsin uudet mainokset joiden "pää osassa" on porkkanat ja omenat. (Peräti 100g annos)

"syöhän kulta pala omenaa, niin voidaan sitten hyvällä mielellä ottaa toiset hampparit ja jälkkäriksi iso pala diabetesta, masentuneisuutta, sairauksia ja ylipainoa!!" JEEEEE ronald

Selkeä ärsytyksen huippu on joku ihme pankkimainos, jossa semmonen vanhahko eukko sanoo:"Tule juttelemaan" :curs:

Tossa mainoksessa ei siis vain ole järjen hiventäkään, tule juttelemaan mistä? (no joo raha-jutuista, mutta ois sen nyt voinut vähän eri tavalla toteuttaa)

Mua niin raivostuttaa se Creme Bonjour tms. tuorejuustomainos, jossa se muija kulkee rapun läpi ryöväämässä hyväntahtoisten naapurien safkat. Osta saatana omat ruokasi, pummi! Siteeraisin tähän myös Men Behaving Badlyn Garya: "I hate sharing. It's for people who can't afford two of something".

Soneran uus mainos, missä se pikkujätkä tsemppaa mutsiaan mäessä.
- "Hyppää nyt! Nyt! Rohkeesti vaan! Nyt!"
- "No joo joo"
- "Jes! Jes!"
Ihan vitun hyvä dialogi:jahas:

Uusin DNA:n mainos missä on ne jotku hippijoogaajat hymisemässä. Se mainos vaan jatkuu ja jatkuu. Varsinki radiosta kuultuna se kestää varmaan 15min.

Samassa mainoksessa johdetaan kuluttajia harhaan sanomalla "DNA-kauppa on halvin". Joten ei varmaan kauaa tarvi kuunnella kyseistä paskaa.

timse sanoi:
Uusin DNA:n mainos missä on ne jotku hippijoogaajat hymisemässä. Se mainos vaan jatkuu ja jatkuu. Varsinki radiosta kuultuna se kestää varmaan 15min.

Samassa mainoksessa johdetaan kuluttajia harhaan sanomalla "DNA-kauppa on halvin". Joten ei varmaan kauaa tarvi kuunnella kyseistä paskaa.
perkele,kerkesit ensin.tää mainos on ihan totaalisen arsesta,tekee mieli tehdä tölsylle fyysistä vahinkoa aina kun tämä pamahtaa ruutuun

no,enpä mä maksa tv-lupiakaan...

Noh suomalaiset mainokset on kyllä aika kökköjä.

Mutta hyviä mainoksia jos haluu nähdä, rahalla ja idealla tehty, niin kannattaa kattoo jenkkiohjelmia..

Mr.Referee sanoi:
Noh suomalaiset mainokset on kyllä aika kökköjä.

Mutta hyviä mainoksia jos haluu nähdä, rahalla ja idealla tehty, niin kannattaa kattoo jenkkiohjelmia..

Ne saa ne ruuat niissa Jenkkimainoksissa nayttamaan niin :kuola:

edit. skandit puuttuu...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom