Ärsyttävin TV-mainos

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dee
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Laattapiste Collectionin mainos ärsyttää suunnattomasti, kuten myös kaikki muutkin mainokset missä on väkisin väännettyä mukahienoa hoilotusta.

Sekä kaikki mainokset missä on keksitty palkata joku lähes trailerbassolla puhuva mies sekä joku laulamaan hauskasti slogan tai firman nimi. Suomen suurin apteeeeeeekkiiiii
Sotkan mainokset ärsyttää täälläkin suunnattomasti, kuten myös DNA:n mainokset joista ärsyttää myös ne kaks ihmistä täydessä elokuvateatterissa mitkä vielä nauraa tuolle Elämä on -jutulle.

Harmittaa kun mun pieni boikotointi ei tunnu noitten firmojen kassoissa mitenkään. Sotkasta en osta mitään, ikinä.

Sotkan mainokset on helvetin ärsyttäviä, niillä on vissiin synttärit ja nimipäivä kerran kuukaudessa, ja ysi ysi ysi!

Kaikki crazy frog mainokset pitäis lailla kieltää.

Dolmio mainos on myös aika ärsyttävä, jos sitä edes enää näytetään.

Lady Vita ON ärsyttävä!!!
Herpeslääkemainos, lienee Zovirax tai vast., jossa ruiskutellaan valkoista töhnää punaisten miesten päälle.. Pääsee :itku: !
Olvin mainokset kautta aikain ovat olleet typeriä. Hjördikset sun muut on onneksi jääneet jo pois tv:stä.

..Ja se Sotka. Hintakarnevaalit my ass!!! :curs:

Eleonoora ja training Day :rock: Elisa todellakin sucks!
Monet tykkää Elisan mainoksista mut musta ne Elisan Pösilöt on :urjo:
Varsinkin kun tietää ettei niissä teleyhtiöissä ole mitään asiakaspalvelu hemmoja. Allen tunnin ei saa edes ketään puhelimeen. Jos tälläinen ihme tapahtuisi kengittäis ne heti puolet henkilökunnasta pihalle. Sit on palkattu joku mainostoimisto korjaamaan imagoa ja heti uppoaa jengiin.

Eleonoora sanoi:
Yliopiston apteekin ja Elisan mainokset tulee ensimmäisenä mieleen. Elisan ukot on niin :urjo: .
Elisan mainokset on kans ärsyttäviä, lukuunottamatta sitä missä on se mummo. :D

Mainosten kai kuuluukin olla ärsyttäviä, jotta ihmisten huomio kiinnittyy niihin.. :rolleyes:

Mitähän olen taas ajatellut.. Tuossa kolmannessa lauseessa pitäisi olla kyllä kyse DNA:sta. :rolleyes:

Hyvin on kuitenkin Elisan mainoksien hemmot auttanu ihmisiä unohtamaan Elisan silloiset jupakat irtisanomisien kanssa.

Miten joku on unohtanu tämän ärsyttävimmän ikuisuuksia kestävän mainoksen..

Reaktioajat hipoo nollaa tv:n virtanäppylän painamisessa kun ruutuun hipsasee se Irmeli ja äijä mainos missä ei edes mainosteta mitään. Olen ottanut tuonkin mainostamisen henkilökohtaisena vittuiluna.

Danone saa kanssa yhden äänen. Todella suurta kusetusta, mikään ei voi olla niin hyvää...
Samsungilla on kanssa se yksi mainos jossa se pyrkyri kikkailee uudella luurillaan tai jollain vastaavalla.
+ kesäinen kabanossi jossa se ei muka ole makkaraa. Mitä se sitten on ?!?

Yleensä vastaavat mainokset toimii aika negatiiviseesti -> Danonea en osta ja samsungia koitan välttää parhaani mukaan...

Vaasalandia vaasalandia.

Minunkin mielestäni ärsyttävin mainos, tämä kappale soi aina taustalla painajaisissani...

Se ärsyttävä teini muuten hyvässä DNA:n mainoksessa : "sun mutsis oli" ARRRRGH!!!!!!

Kaikki naisten hiustenhoitotuotteiden mainokset, missä joku paksut, kiiltävät hiukset omaava naikkonen pyöräyttää päätään niin että hiukset hulmuaa, arrgh! :curs:
Ja varsinkin se kohta (l'orealin sloganko se nyt oli): you are worth it!
Ja vielä pahempi jos se sanotaan suomeksi teennäisellä naisäänellä, "koska olet sen arvoinen" RAAAAAAAAHHH! :evil:

Hullu inkkari sanoi:
eihän siiinä mainoksessa ole mitään hyvää
Mun mielestä se on hauska. Varsinkin se "double v?" kohta.

[QU Mun mielestä se on hauska. Varsinkin se "double v?" kohta.
OTE]

Tuo kohta on paras, tuota minä naureskelin. DNA mainokset ovat ovelia, erilaisia ja hauskoja. :)

Ronn Moss sanoi:
Levarissa pyörivät Pohjolan easy -vakuutusmainos ja H&M:n helvetin ärsyttävä Romeo & Juliet "leffa" vievät kyllä tällä hetkellä voiton kaikista

Älä muuta sano! Jumalauta, kun mä näin sen H&M mainoksen ekan kerran niin olo oli sellainen, että jos olisi ollut ase lähellä niin olisin joko ampunut itseni taikka sitten kaikki muut ;)
Ja ne Easy mainokset, voi vittu mitä paskaa... onneksi tulevat aina kolmeen kertaan...

Se H&M mainos on kyllä voittaja! Järkyttävän paska. Juuri kun huomaat, että se on paska mainos, toteat, että loppuisi jo. Kun huomaat ettei se lopukaan, toivot, ettei se olisi alkanutkaan. Kun huomaat, että se loppui, toteat, että menipäs siinä 5min elämästä aivan hukkaan!

Suositut

Back
Ylös Bottom