Ärsyttävin TV-mainos

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dee
  • Aloitettu Aloitettu
Tällä hetkellä kaksi mainosta yli muiden. Pepsodentin ilmatyynyhammasharjamainos. Mun hermot ei kestä sitä. Ja toinen on se dna:n mainos jossa ne hipit ulisee kuorossa. :lol2: Noiden kohdalla vaihtuu kanava.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ZannaZ sanoi:
Se Ketorinin kipugeeli-mainos saa aina veren kiehumaan :curs:.
"Ollaanpas sitä tänää vauhdikkaita..."
"Niimpä. Mä olenkin löytänyt uuden"
"Tä?"
"Nii'in, ja se vois sopia sullekin"
"TÄ?"

Se muijakin on ihan hirvee, ja miesääni taustalla tä TÄ tä aargh. Toi on vaan niin huono!
Busseissa tuo sama mainos on ehkä vielä ärsyttävämpi. Siinä tuo nainen hymyilee tyhmä ilme naamalla ja vieressä lukee toi "Olen löytänyt uuden". Tulee mieleen joku pubiruusu, joka on edellisenä lauantaina löytänyt uuden vaimonhakkaajan elämäänsä. Siinä minun mielikuva. Onnistunut kamppanja? En vaan ehkä ole kohderyhmää.

Telkkarissa en ole tainnu onneks törmätä tohon mainokseen kuin kerran.

Se ihme vatsa-lääke-ihme-aine-juttu-mainos, missä se äiti tulee kotio ja keskustelee tyttären kanssa.

Tytär - miten päivä on mennyt?
äiti - no, oli vähän kiire ja en ehtinyt syödä. Ja nyt on vatsa pipi.
tytär - oletko jo koittanut tätä uutta juttua?

Maistaa ja tyytyväisesti nyökkää.

Ärsyttää, kun ne ei osaa näytellä. Eikä ketään oikeesti puhuis kirjakieltä kotonaan. Ja muutenkin noin tunteettomasti.

seppo-x sanoi:
Tästä uutisesta tulee moni iloiseksi ;)

Sotka-miehet poistuvat ruudusta

25.01.2006 13:28

Sotkan jo lähestulkoon legendaarisen maineen niittäneet mainosmiehet jäävät historiaan. Taloussanomien mukaan Sotka-miehet saattavat poistua ruudusta jo tänä keväänä. Kotimainen huonekaluliike aikoo uusia mainoskonseptiaan. Samalla se luopuu itse tekemimistään mainoksista ja siirtää urakan mainostoimistolle.

(http://www.mesta.net/tv/uutiset/?aid=11301)

Shit. Miettikääs miten paskoja ne uudet mainokset sitten tulee olemaan, kun kerran nämä entisetkin ranteen aukaisijat on toiminut erittäin hyvin. Paljoa pahempaa en kyllä enään kestä...

mho sanoi:
Tällä hetkellä kaksi mainosta yli muiden. Pepsodentin ilmatyynyhammasharjamainos. Mun hermot ei kestä sitä. Ja toinen on se dna:n mainos jossa ne hipit ulisee kuorossa. :lol2: Noiden kohdalla vaihtuu kanava.

Siis toi dna mainos on kyllä vusisadan ärsyttävin mainos ihan oikeesti:curs: . Miten tuollaista annetaan edes esittää:D

Se H&M:n Romeo ja Julia mainos mikä pyörii joskus leffateattereis ennen leffan alkuu on kyl jotain sellasta mitä ei voi kestää :wall: Jo tarpeeks saanu katella mainoksii nii sit viel tungetaa toi saatnan idiootti mainos mis Mary J Blige hoilaa ja kestää ainaki seittemän viikkoo saatana :curs: :curs:

Hummerivirta sanoi:
Se H&M:n Romeo ja Julia mainos mikä pyörii joskus leffateattereis ennen leffan alkuu on kyl jotain sellasta mitä ei voi kestää :wall: Jo tarpeeks saanu katella mainoksii nii sit viel tungetaa toi saatnan idiootti mainos mis Mary J Blige hoilaa ja kestää ainaki seittemän viikkoo saatana :curs: :curs:
Voi jumalauta!!!Mää luulin viimeksi että mää oon väärässä leffassa kun se saatanan musikaali alko....:urjo:
Nyt loppu H&M:ltä osto :curs:

Huonoimmat mainokset

Onko koskaan tullut sellasta mainosta teeveestä, mikä aiheuttaa välittömästi :hyper: reaktion. Mainos on yksinkertaisesti NIIIIIIIIIIN huono että sitä joko ei voi katsoa, tai sitten sen katsominen aiheuttaa valtavaa myötähäpeää sen näyttelijöitä kohtaan.

Mun mielestä muutamia tälläisiä mainoksia olis esimerkiksi ne Danonen mainokset 0% lisättyä sokeria ja 0% rasvaa, missä ne kaks muijaa juttelee siinä jääkaapin edessä :wall: ne on niin huonoja että tekis mieli sammuttaa telkkari aina kun se tulee...

Toinen aivan :hyper: efektiä aiheuttavat mainokset on ne coka colan Zero mainokset... "Miksei aina vois olla vaan kivaa ja ZERO huonoo fiilistä!" tai se versio missä se mies seisoo bussin katolla ja huutaa jotain... se on niin huonosti dubattukkin vielä.

kyllähän näitä löytyy... huh huh. löytyykö kohtalontovereita

ai niin. sitten on se Canesten emätinpuikkomainos... VOI LUOJA. jos mulle tarjottaisiin omaa 15 minuuttia julkisuudessa, niin kieltäytyisin kyllä kunniasta jos se tulis jonkun emätinpuikon kustannuksella! (tai ees danone).. voi häpäsy :nolo:

Miksei telkkarista voisi tulla vaan hyviä leffoja ja zero mainoksia?

Kaveri on siin emätinpuikkomainokses (tai joku hiivajuttu) lehdissä. Oli kyl pokassa pitelemistä, ku Cosmoa selatessa sattu tuttu pärstä silmään.

Ite oon huono muistaa tv-mainoksia. Se expertin kinkki-mainos on vähä.. no mielenkiintone.

no se on kyl myös tosi huono se Activia mainos: Moi äiti, miten sun päivä meni? No söin vähän huonosti ja nyt turvottaa... OI VOI niin käy joskus, mutta koitappa activiaa se auttaa!

Launeen Citymarket.

Käsittämättömän raivostuttavia ihmisiä saatu siihen mainokseen.

"Söin huonosti ja nyt turvottaa."

Ja vaikkei varsinaisesti mainos olekaan, niin Kenon arvonnassa se SAATANAN pimputus joka kuuluu arvottaessa.

Danonen "avataan jääkaappi"-mainokset.

"Mitäköhän paskaa se tyttö meidän pojalle oikein syöttää" on kaivautunut päähäni kuin luoti, eikä lähde pois.

Ois aika lyhyet mainoskatkot jos vaan hyvät mainokset näkyis.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom