Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Busseissa tuo sama mainos on ehkä vielä ärsyttävämpi. Siinä tuo nainen hymyilee tyhmä ilme naamalla ja vieressä lukee toi "Olen löytänyt uuden". Tulee mieleen joku pubiruusu, joka on edellisenä lauantaina löytänyt uuden vaimonhakkaajan elämäänsä. Siinä minun mielikuva. Onnistunut kamppanja? En vaan ehkä ole kohderyhmää.ZannaZ sanoi:Se Ketorinin kipugeeli-mainos saa aina veren kiehumaan :curs:.
"Ollaanpas sitä tänää vauhdikkaita..."
"Niimpä. Mä olenkin löytänyt uuden"
"Tä?"
"Nii'in, ja se vois sopia sullekin"
"TÄ?"
Se muijakin on ihan hirvee, ja miesääni taustalla tä TÄ tä aargh. Toi on vaan niin huono!
seppo-x sanoi:Tästä uutisesta tulee moni iloiseksi ;)
Sotka-miehet poistuvat ruudusta
25.01.2006 13:28
Sotkan jo lähestulkoon legendaarisen maineen niittäneet mainosmiehet jäävät historiaan. Taloussanomien mukaan Sotka-miehet saattavat poistua ruudusta jo tänä keväänä. Kotimainen huonekaluliike aikoo uusia mainoskonseptiaan. Samalla se luopuu itse tekemimistään mainoksista ja siirtää urakan mainostoimistolle.
(http://www.mesta.net/tv/uutiset/?aid=11301)
mho sanoi:Tällä hetkellä kaksi mainosta yli muiden. Pepsodentin ilmatyynyhammasharjamainos. Mun hermot ei kestä sitä. Ja toinen on se dna:n mainos jossa ne hipit ulisee kuorossa. :lol2: Noiden kohdalla vaihtuu kanava.
Voi jumalauta!!!Mää luulin viimeksi että mää oon väärässä leffassa kun se saatanan musikaali alko....:urjo:Hummerivirta sanoi:Se H&M:n Romeo ja Julia mainos mikä pyörii joskus leffateattereis ennen leffan alkuu on kyl jotain sellasta mitä ei voi kestää :wall: Jo tarpeeks saanu katella mainoksii nii sit viel tungetaa toi saatnan idiootti mainos mis Mary J Blige hoilaa ja kestää ainaki seittemän viikkoo saatana :curs: :curs: