Ärsyttävin TV-mainos

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dee
  • Aloitettu Aloitettu
Mr.Referee sanoi:
Mutta hyviä mainoksia jos haluu nähdä, rahalla ja idealla tehty, niin kannattaa kattoo jenkkiohjelmia..

Eikö ne mainokset oo aika samanlaisia, katsoipa sitten Dr. Philiä tai Salkkareita:jahas:;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
timse sanoi:
Uusin DNA:n mainos missä on ne jotku hippijoogaajat hymisemässä. Se mainos vaan jatkuu ja jatkuu. Varsinki radiosta kuultuna se kestää varmaan 15min.

Tätä mielipidettä tuetaan täälläkin. On niin raivostuttava pätkä, että ei tosikaan.

mxm sanoi:
Eikö ne mainokset oo aika samanlaisia, katsoipa sitten Dr. Philiä tai Salkkareita:jahas:;)

Sori.. ilmaisin itseni huonosti. Siis katsoo Jenkkien Teeveestä jenkkiohjelmia. siellä ne mainokset on jonkin verran parempia... You Know?;)

mölliskö sanoi:
Kerta vielä sitä DNA:n mainosta ja mää vaihdan liitymän niiltä pois vaikka Elisaan.

No ei kannata sinnekkään vaihtaa jos se mainoksista kiinni on. Sauli ja Pauli on vähintään yhtä raivostuttavia.
Sitäpaitsi en oo vieläkään antanut sitä "musikaali mainosta" anteeks. "Tulin tänne kertomaan, että .... sataa etuja niin kuin VETTÄ" :curs:

amf sanoi:
No ei kannata sinnekkään vaihtaa jos se mainoksista kiinni on. Sauli ja Pauli on vähintään yhtä raivostuttavia.
Sitäpaitsi en oo vieläkään antanut sitä "musikaali mainosta" anteeks. "Tulin tänne kertomaan, että .... sataa etuja niin kuin VETTÄ" :curs:
:offtopic:
Ainiin mää oonki jo unohtanu että mulla+mun 2lla kaverilla OLI Elisat mutta sitten sieltä alko tulee aina jotain teksiviestejä tyyliin: "hyvää ja rauhalista joulua toivottaa Elisa" ja "Railakasta uutta vuotta Elisalta" SIIS HYI VITTU!:urjo: :curs: Mikä niillä on oikein hätänä?Ei mikään muukaan operaatori lähettele tuommoisia mielistely viestejä. Me vaihdettiin kaikki liittymät pois tuon takia eikä oo enää tullu hyvää joulua. Ei tartte toivotella!;)
Onko kellään Elisaa?Vieläkö ne muistaa juhla päivinä?:)

mölliskö sanoi:
:offtopic:
Ainiin mää oonki jo unohtanu että mulla+mun 2lla kaverilla OLI Elisat mutta sitten sieltä alko tulee aina jotain teksiviestejä tyyliin: "hyvää ja rauhalista joulua toivottaa Elisa" ja "Railakasta uutta vuotta Elisalta" SIIS HYI VITTU!:urjo: :curs: Mikä niillä on oikein hätänä?Ei mikään muukaan operaatori lähettele tuommoisia mielistely viestejä. Me vaihdettiin kaikki liittymät pois tuon takia eikä oo enää tullu hyvää joulua. Ei tartte toivotella!;)
Onko kellään Elisaa?Vieläkö ne muistaa juhla päivinä?:)

Sonera ainakin muistaa asiakkaitaan juuri yllä mainituilla tavoilla!:)

Danone activia-mainos :curs: Sarjassamme "vitun hyvä dialogi". Rasittava...

En ymmärrä, miksi kenelläkään olisi käytössä Elisa- tai Sonera-liittymät, jos itse maksaa puhelinlaskunsa. Noi on niitä ylihintaisia liittymiä, joita myydään laiskoille ja typerille ihmisille. :) Sitten nämä ihmiset luulevat saavansa jotain halvalla, kun heillä on joku ihme etuohjelma, josta eivät itse kumminkaan ymmärrä yhtään mitään. Koko systeemi on suunniteltu juuri harhauttamaan huomio pois riistohinnoista.

Keila sanoi:
Harvinaisen hyvä mainos taas oli mielestäni se - olisikohan ollut Rexonan mainos - jossa se yksi jannu menee töihin ja kaikki tapahtumat ympärillä menee ihan kuin jossain toimintaleffoissa, autot lentelee, äijät hyppii bussin katolle jne. Jotenkin tuo oli vaan pirun hauska... :)
Muutkin Axen mainokset on ihan jees, esim se missä jannu lähtee suihkusta päin baariin ja lähtee sieltä kissan ( :kuola: ) kanssa kotio.

Ärsyttävä mainos: "nollasatasata, miten voin auttaa" :curs:

D.Yates sanoi:
Ärsyttävä mainos: "nollasatasata, miten voin auttaa" :curs:

Tuo vituttaa kun joissain (nelosen) leffoissa tuo tulee joka mainoskatkon alkuun ja loppuun.

Mitäköhän järkeä on muuten tuossa että ainakin eilen nelosen viikonloppuleffan varmaan jokaisella mainoskatkolla tuli lyhyet uutiset? Ketä kiinnostaa katsoa kesken leffan uutisia? Ja jos joku haluaa uutisia katsoa, niin tuskin odottelee mainoskatkoa ihan vaan sen takia. Jos kuitenkin pidettäisiin ne mainoskatkot mainoksilla, eikä kelata siinä vielä jotain vitun säätiedotetta läpi kun muutenkin tuntuu kestävän vähintään kymmenen minuuttia joka katko...

Yleisesti vituttaa kaikki elisan, kolumbuksen ja dna:n mainokset. Pakko vaihtaa kanavaa aina kun tulee..

Edit: niin ja toi nollasatasata on kans aika ärsyttävä.

Tästä uutisesta tulee moni iloiseksi ;)

Sotka-miehet poistuvat ruudusta

25.01.2006 13:28

Sotkan jo lähestulkoon legendaarisen maineen niittäneet mainosmiehet jäävät historiaan. Taloussanomien mukaan Sotka-miehet saattavat poistua ruudusta jo tänä keväänä. Kotimainen huonekaluliike aikoo uusia mainoskonseptiaan. Samalla se luopuu itse tekemimistään mainoksista ja siirtää urakan mainostoimistolle.

(http://www.mesta.net/tv/uutiset/?aid=11301)

Ärsyttävin mainos on ylivoimaisesti, Elisan Se ns "musikaali" mainos joka tuli aivan kauheeta hommaa oli.

Se Ketorinin kipugeeli-mainos saa aina veren kiehumaan :curs:.
"Ollaanpas sitä tänää vauhdikkaita..."
"Niimpä. Mä olenkin löytänyt uuden"
"Tä?"
"Nii'in, ja se vois sopia sullekin"
"TÄ?"

Se muijakin on ihan hirvee, ja miesääni taustalla tä TÄ tä aargh. Toi on vaan niin huono!

ZannaZ sanoi:
Se Ketorinin kipugeeli-mainos saa aina veren kiehumaan :curs:.
"Ollaanpas sitä tänää vauhdikkaita..."
"Niimpä. Mä olenkin löytänyt uuden"
"Tä?"
"Nii'in, ja se vois sopia sullekin"
"TÄ?"

Se muijakin on ihan hirvee, ja miesääni taustalla tä TÄ tä aargh. Toi on vaan niin huono!

Tuota mietin itsekkin, en vaan muistanut et mitä se muija mainostaa.
Se mainos saa verenpaineet kohoamaan joka kerta.
Samoin kun ne DNA:n hipit tulee ruutuun alkaa ranteet aukeemaan täällä päin.

Dee sanoi:
Eilen illalla treenin jälkeen lepäilin sohvalla tv:tä katsellen ja tuli siinä yhtäkkiä mieleen, että mainokset täällä Suomen tv:ssä ovat lopunperin aika tylsiä ja tympeitä kautta linjan.

Ai Suomen TV:n mainokset on rasittavia?
Me nähdään ulkolaisista mainoksista vain ne isojen firmojen isolla rahalla tekemät mainokset, mutta jos käyt paikan päällä ihan missä vaan maassa tsiigaamassa paikallisten puljujen tekemiä mainosrainoja, niin kauhistut.

"What part of your body can never be too fat?"
Oikea vastaus on tietty kyrpä, mutta nää läväyttää että eyelashes!!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom