Mr.Referee sanoi:Mutta hyviä mainoksia jos haluu nähdä, rahalla ja idealla tehty, niin kannattaa kattoo jenkkiohjelmia..
Eikö ne mainokset oo aika samanlaisia, katsoipa sitten Dr. Philiä tai Salkkareita:jahas:;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mr.Referee sanoi:Mutta hyviä mainoksia jos haluu nähdä, rahalla ja idealla tehty, niin kannattaa kattoo jenkkiohjelmia..
timse sanoi:Uusin DNA:n mainos missä on ne jotku hippijoogaajat hymisemässä. Se mainos vaan jatkuu ja jatkuu. Varsinki radiosta kuultuna se kestää varmaan 15min.
mxm sanoi:Eikö ne mainokset oo aika samanlaisia, katsoipa sitten Dr. Philiä tai Salkkareita:jahas:;)
mölliskö sanoi:Kerta vielä sitä DNA:n mainosta ja mää vaihdan liitymän niiltä pois vaikka Elisaan.
amf sanoi:No ei kannata sinnekkään vaihtaa jos se mainoksista kiinni on. Sauli ja Pauli on vähintään yhtä raivostuttavia.
Sitäpaitsi en oo vieläkään antanut sitä "musikaali mainosta" anteeks. "Tulin tänne kertomaan, että .... sataa etuja niin kuin VETTÄ" :curs:

mölliskö sanoi:![]()
Ainiin mää oonki jo unohtanu että mulla+mun 2lla kaverilla OLI Elisat mutta sitten sieltä alko tulee aina jotain teksiviestejä tyyliin: "hyvää ja rauhalista joulua toivottaa Elisa" ja "Railakasta uutta vuotta Elisalta" SIIS HYI VITTU!:urjo: :curs: Mikä niillä on oikein hätänä?Ei mikään muukaan operaatori lähettele tuommoisia mielistely viestejä. Me vaihdettiin kaikki liittymät pois tuon takia eikä oo enää tullu hyvää joulua. Ei tartte toivotella!;)
Onko kellään Elisaa?Vieläkö ne muistaa juhla päivinä?![]()

Sitten nämä ihmiset luulevat saavansa jotain halvalla, kun heillä on joku ihme etuohjelma, josta eivät itse kumminkaan ymmärrä yhtään mitään. Koko systeemi on suunniteltu juuri harhauttamaan huomio pois riistohinnoista.Muutkin Axen mainokset on ihan jees, esim se missä jannu lähtee suihkusta päin baariin ja lähtee sieltä kissan (Keila sanoi:Harvinaisen hyvä mainos taas oli mielestäni se - olisikohan ollut Rexonan mainos - jossa se yksi jannu menee töihin ja kaikki tapahtumat ympärillä menee ihan kuin jossain toimintaleffoissa, autot lentelee, äijät hyppii bussin katolle jne. Jotenkin tuo oli vaan pirun hauska...![]()
) kanssa kotio.D.Yates sanoi:Ärsyttävä mainos: "nollasatasata, miten voin auttaa" :curs:
ZannaZ sanoi:Se Ketorinin kipugeeli-mainos saa aina veren kiehumaan :curs:.
"Ollaanpas sitä tänää vauhdikkaita..."
"Niimpä. Mä olenkin löytänyt uuden"
"Tä?"
"Nii'in, ja se vois sopia sullekin"
"TÄ?"
Se muijakin on ihan hirvee, ja miesääni taustalla tä TÄ tä aargh. Toi on vaan niin huono!
Dee sanoi:Eilen illalla treenin jälkeen lepäilin sohvalla tv:tä katsellen ja tuli siinä yhtäkkiä mieleen, että mainokset täällä Suomen tv:ssä ovat lopunperin aika tylsiä ja tympeitä kautta linjan.