Ärsyttävin TV-mainos

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dee
  • Aloitettu Aloitettu
Ärsyttävimmät mainokset (ilmoita tänne)

Nähdäkseni tällaista threadiä ei vielä ollut. Ajattelin sitten polkaista pystyyn koska koin pakottavaa tarvetta päästä purkautuun ko. aiheesta.

Eli kissanruokamainokset töllössä (enpä niihin kyllä muualla törmääkään) - järjestään kaikki. Ne saa kyllä meikäläisen v-käyrän heilahtaan nollasta sataan niin että napsahtaa, voi prkl :curs: . En yksinkertaisesti kestä niitä ollenkaan, kanavaa on pakko vaihtaa ja vähän h***etin äkkiä. Mun mielestä ihmisiä ei tulis voida pakkoaltistaa vastoin tahtoaan tällaiselle mieltä turmelevalle saastalle. Että näin. Kyllä helpotti. Ei mulla muuta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tokkopaisto sanoi:
Nähdäkseni tällaista threadiä ei vielä ollut. Ajattelin sitten polkaista pystyyn koska koin pakottavaa tarvetta päästä purkautuun ko. aiheesta.

Eli kissanruokamainokset töllössä (enpä niihin kyllä muualla törmääkään) - järjestään kaikki. Ne saa kyllä meikäläisen v-käyrän heilahtaan nollasta sataan niin että napsahtaa, voi prkl :curs: . En yksinkertaisesti kestä niitä ollenkaan, kanavaa on pakko vaihtaa ja vähän h***etin äkkiä. Mun mielestä ihmisiä ei tulis voida pakkoaltistaa vastoin tahtoaan tällaiselle mieltä turmelevalle saastalle. Että näin. Kyllä helpotti. Ei mulla muuta.

Onpas. Ole hyvä. http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=2858&highlight=%E4rsytt%E4vimm%E4t

Töllössä Jyskin vai onko ne ny Sotkan mainokset saa kiehumisvaaran aikaan, voiko kökömpiä tekeleitä enää olla?

radiokanava vaihtuu samalla hetkellä, kun ilmoille kajahtaa tekopirteät äiti ja poika ABC-myymälöitä mainostamaan..ARGH! "äiti rules!" voi perskutarallaa...

Ei tuu nyt mieleen mitään tiettyä mainosta, mutta yleisesti kaikki dupatut mainokset on rasittavia.

Edit: "Elämä on" - mainokset alkaa olla niin loppuunkuluneita ettei jaksais enää kattoa. Ekoilla kerroilla nähtynä saivat vielä naurahtamaan mut ei enää..

Se missä se kassaneiti latoo Camping makkaroita makkara-altaaseen, ja joka vitun pussin kohdalla sanoo CAMPING, CAMPING, CAMPING ei helvetti et tekee mieli hajottaa töllö!!! Se on niin ärsyttävä.

Yliopiston apteekki mainokset.. En tiedä mikä niissä on mutta ne saa mulle aikaan jonkun ahdistuskohtauksen.

Elisan mainokset. Varsinkin se "Sauli & Pauli pwnaa tiedemiehet".

Kaikki mainokset. Tosin en tiedä mitä mainoksia edes on olemassa koska surffaan samantien toiselle channelille, useimmiten discoverylle katsomaan harrikan tuunausta. Se lähinnä kasvattaa kyrpää otsaan kun mainokset sattuvat aina samaan aikaan joka kanavalla. Varmaan joku konspiracy tai vähintään kartelli kanavien kesken.

mä en telkkaria ole avannut niin en tiedä sieltä mainoksen mainosta, mutta bussipysäkeillä ym mua vituttaa sen kakkaexmäkihyppääjän ruma naama ja se lause "Seiska on laiffii". joku vois käydä listimässä sen äijän.

Ehdottomasti se MTV:n mainos, jossa se poika röyhtäilee aakkoset. Vittu et se on vastenmielinen mainos.

Toinen melkein yhtä ärsyttävä on se soittoäänimainos, missä on se sammakko.

kaikki sotkan mainokset

Danonen mainos missä ne laulaa aluks "No NO Noo", mutta sitten tuleekin esiin Danonen terveyspommijugurtit ja kaikki on hyvin.

sammyx sanoi:
Toinen melkein yhtä ärsyttävä on se soittoäänimainos, missä on se sammakko.

Crazy Frog :D On kyllä ihan helvetin ärsyttävä mainos. Riesen- ja Werthers kermakaramelli- mainokset on kanssa ärsyttäviä. Yksi ärsyttävä mainos oli semmonen jossa taustalla soi semmonen helvetin ärsyttävä laulu, taisi olla jotain "nii nii naa naa noo noo", oliskohan ollut jokin olutmainos?

Nicky sanoi:
Crazy Frog :D On kyllä ihan helvetin ärsyttävä mainos. Riesen- ja Werthers kermakaramelli- mainokset on kanssa ärsyttäviä. Yksi ärsyttävä mainos oli semmonen jossa taustalla soi semmonen helvetin ärsyttävä laulu, taisi olla jotain "nii nii naa naa noo noo", oliskohan ollut jokin olutmainos?
Tais olla lapinkullan mainos tai jotain sinnepäin, siinähän näkyi koskenlaskua sun muuta ihmeurheilua? Aluksi se mainos ärsytti ihan sikana, sitten siitä alkoi pitää kun osasi laittaa sen kielen sinne poskeen.

Se "minä itse"-mainos on luultavasti hirveintä saatanaa mitä telkkarista on tullut pitkään aikaan. Elisan mainokset aiheuttavat välittömän kanavan vaihdoksen. Yliopiston apteekin mainos on jotenkin absurdi: "Tänne on helppo tulla perheenkin kanssa". Käsittämätön mainoslause.

Huonoimmat mainokset ever on varmasti nää (oisko valintatalon) 'vaikka valikoimastamme löytyy jalopeuraa niin tämä maksaa kuitenkin vielä näin vähän' varsinkin kun näitä tuli yleensä 3 putkeen?

Parhaita sit taas on mm. useimmat pepsi mainokset joissa beckham sun muut sankarit rehaa, kurko mainokset, ja nyt tämä uusi taffelin mainos jossa 2 tyttöä istuu sohvalla ja toisen puhelin soi ja se kertoo tunnuslukunsa 'poliisille' ;D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom