Ärsyttävin TV-mainos

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dee
  • Aloitettu Aloitettu
Voi hemmetti miten toi "minä itse" mainos unohtukin multa - sanat ei riitä. Lisäks toi Elisan koskaan loppumaton mainoskampanja ja Crazy Frog-mainos saa ohimosuonet pullottaan. Eikä noi seiskankaan mainokset tosiaan mitään luovuuden riemuvoittoja oo.

Tarttis varmaan katella vähemmän töllötintä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaikki Jenkki- purkkamainokset. Se saatanan tekopirteys saa veren kiehumaan 0,43 sekunnissa. Emmä tiiä, onko ne parodiaa vai mitä mutta menee minulta täysin ohi.

Yhtään jenkkipurkkaa en oo ostanut sen jälkeen kun näin ekan mainoksen.

Yliopiston apteekin ja Elisan mainokset tulee ensimmäisenä mieleen. Elisan ukot on niin :urjo: .
Elisan mainokset on kans ärsyttäviä, lukuunottamatta sitä missä on se mummo. :D

Mainosten kai kuuluukin olla ärsyttäviä, jotta ihmisten huomio kiinnittyy niihin.. :rolleyes:

:offtopic: tuli noista Sotkan mainoksista mieleen, seurustelin aikanaan erään Lahtelaisen mimmin kanssa (nuo Sotka heebot, isä ja poika, ovat kaiketi Lahdesta) ja hän jutteli, että sitä jätkää aina välillä näkyy baareissa ja on kuulemma "hieman" täynnä itseään. No, onhan se tietysti suurenluokan julkkis, että eihän siinä mitään ;)

Mun mielestä ärsyttävin mainos on se "Sina osta Dolmio!". Mua vituttaa niin törkeesti joka kerta kun se tulee...

edit: enkä varmaan aio ikinä ostaa sitä. Barillaa mulle kiitos! :D

Jahvat tullooo :itku:

Sitten toinen on Groove fm:llä pyörivä mainos, jossa joku nainen selittää tosi ärsyttävällä äänellä jostain uusavuttomien kokkikoulusta ja jotain että jätetään tuvavyöt laittamatta ja ajetaan toisen auton perään... (en tiedä mitä tossa ajetaan takaa kun käännän kanavaa aina kun kuulen ton mainoksen)

Edit: Ääh no nyt se mainos taas tuli ja näköjään jokin liikennevastuujuttu se oli, mistä muuten tuleekin mieleen se vesienturvamieskampanja - ei helvetti!

"Minä olen Tommi Mäkinen. Zilit bang pesuaine.... blaablaa"
Kun ekan kerran tuon näin, niin luulin joksikin jäynäksi, mutta kyllä sitä fuckin' bang pesuainetta näyttää kaupan hyllyssä olevan.

Toinen oli se joku vitun viilimainos, missä hyväntuulinen vatsa lauleskelee. :curs:

training_day sanoi:
:offtopic: tuli noista Sotkan mainoksista mieleen, seurustelin aikanaan erään Lahtelaisen mimmin kanssa (nuo Sotka heebot, isä ja poika, ovat kaiketi Lahdesta) ja hän jutteli, että sitä jätkää aina välillä näkyy baareissa ja on kuulemma "hieman" täynnä itseään. No, onhan se tietysti suurenluokan julkkis, että eihän siinä mitään ;)

Pitää paikkasa ite olen kans kuullu samanlaista juttua.

Seppälän mainokset on todella ärsyttäviä aina on pakko vaihtaa kanavaa ku ne rupee pyörii kuvaruudus.

training_day sanoi:
(nuo Sotka heebot, isä ja poika, ovat kaiketi Lahdesta) ja hän jutteli, että sitä jätkää aina välillä näkyy baareissa ja on kuulemma "hieman" täynnä itseään. )

Toineni niistä hölmöistä on muuten Kari Salmelaisen poika tjsp

Sotka - ei paljon juntimpia mainoksia voi olla. Vois pikku hiljaa vaihtaa naamoja tuokin firma. Sit joku pesuainemainos, joka alkaa "Hei, minä olen Olli...".

edit: unohtui kaikki vaalimainokset, ne on niin pienellä rahalla tehty, että hävettää ehdokkaiden puolesta.

En tiedä onko tässä keskustelussa tullut mainittua, mutta monet noista mainoksista ovat tarkoituksella ärsyttäviä. Ärsyttävä mainos jää helposti mieleen. Kuitenkin harva katsoja ärtyy niin paljon, että boikotoi ärsyttävää tuotetta (mä ainakin yritän) ja mainos jää alitajuntaan vaikuttamaan myöhemmin. Sotkallakin on niin isot resurssit taustalla, että halutessaan voisivat tehdä mainokset Hollywoodissa. Tiedän faktana, että ne tehdään tuolla tavalla tarkoitusperäisesti. Koko firmalle halutaan antaa halpa ja kansanomainen leima.

Koko viestiketjua en mitenkään jaksanut lukea läpi, joten ehkä tämän joku jo siellä mainitsikin - - nimittäin se ihme jalkasienilääkemainos missä se rujo pöpö nostelee varpaankynsiä ja pujahtelee niitten alle :urjo:
Hyi saasta.

Ostos-TV:n helmiä ei tietenkään saa unohtaa! Se Passeli-mainos missä tekofiksun näköinen suavepelle pössyttelee sikaria ja juttelee törkeällä englannilla syvällisiä myyntireskontraohjelmasta saa kyllä kanavan vaihtumaan suhteellisen nopeasti. Hohhoi...

Tää nyt ei oo ärsyttävä mainos vaan päinvastoin loistava. En kuitenkaan viiti alottaa uutta trediä tän vuoksi joten menköön tänne. Siks toisekseen tunsin sisäistä pakkoa tuoda tämä laajalti tärkeä yhteiskunnallinen asia yleiseen tietoisuuteen.

Veikkauksen mainos jossa "Tami" Tamminen pitää fläppisulkeisia tarhavekaroille on loistava! :lol2: "... ja pidetään se maila jäässä..." - taaperot kattoo haavi auki. :jahas:

Täällä Pohjois-pohjanmaalla pyörii Haapaveden kunnan mainos. Sori Haapavetiset, mutta se on ärsyttävä. "just" :curs:

Levarissa pyörivät Pohjolan easy -vakuutusmainos ja H&M:n helvetin ärsyttävä Romeo & Juliet "leffa" vievät kyllä tällä hetkellä voiton kaikista

Suositut

Back
Ylös Bottom