Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paukkurauta sanoi:Mikä ärsyttää. No ainakin se radio Novan mainos missä Sarah Connor ulvoo eka jossain poliisiauton takapenkillä, sitten jossain salilla, veneessä ja missä lie.
Repekka sanoi:Radiomainoksista sieppaa ihan eniten ikinä koskaan se "eniro nollasatasata"-rallatus, EN varmasti soita siihen numeroon ikinä.
FrancoC sanoi:Joo, olen vanha kärttyinen ukko. Mutta:
minua ärsyttävät ylikaiken VolvoToyotaRenault mainokset.
-Franco
"They sold tortillas on the corner... And the Mob wanted in..."Dreamer sanoi:Tuosta tuli mieleen, että miksi niissä automainoksissa pitää AINA olla se sama matalaääninen äijä puhumassa taustalla?
Tomi sanoi:"They sold tortillas on the corner... And the Mob wanted in..."
Pablo Francisco =
Johannes.N.O.Kummonen sanoi:Joonas Litmanen on kova jätkä :thumbs: Tuo mainos saamut hyvälle tuulelle. Lisäpisteitä myös Loviisan urheilukentästä.
Valintatalon.Shagrath sanoi:Kaikkein ärsyttävin oli kyllä se Siwan (?) mainos, missä seurattiin muovipussin matkaa ilmojen halki monta minuuttia.
Nitsku sanoi:Varsinkin yksi Fa:n mainos on jäänyt mieleen.
Siinä tosi laiha ja ilmakuivattu eukko juoksee pitkin rantaa rinnat näkyvillä ja "rinnat" ovat käsittämättömän törkeät tennispallosilikonit, jotka on vielä asennettu jonnekin kainaloiden kohdalle.
Itse en ole kyseistä mainosta nähnyt, mutta kuvauksen perusteella en ymmärrä mitä huonoa siinä oli . Asiaan saattaa vaikuttaa, että ole nainen, mutta en minäkään valita, että miksi dresmanin mainoksissa ei ole normaaleja möhömahaisia ihmisiä, vaan jotain malleja .esni sanoi:Juuri tämän mainoksen takia boikotoin pitkään kyseisiä tuotteita! Oikeastaan boikotoin vieläkin, mutta mies ei, joten olen yhden purkin tuotetta käyttänytkin.