Ärsyttävin TV-mainos

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dee
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Paukkurauta sanoi:
Mikä ärsyttää. No ainakin se radio Novan mainos missä Sarah Connor ulvoo eka jossain poliisiauton takapenkillä, sitten jossain salilla, veneessä ja missä lie.

Muistatteko sen uudemman Novan mainoksen, jossa se jäbä herää aamulla ja valmistautuu lähtemään töihin tjsp, ja siinä taustalla hengailee Samuli Edelmann laulamassa? Sit siihen ilmestyy joku neito (olisko Natalia Imbruglia) hoilottamaan. Jäbä siinä menee ulos autolleen, ja taas tulee Samuli kehiin saman biisin kanssa. Sitten pysähdytään ostamaan kukkia tms, ja Samuli vaihtuu taas siihen pimatsuun. Sitten jatketaan matkaa, ja taas on Samuli takapenkillä lauleskelemassa. Helvetin ärsyttävä mainos, mutta toisaalta hauska - onkohan ne Novalla miettineet tuon ihan loppuun asti? Onhan se toisaalta realistinen, sillä eihän ko. kanavalta juuri muuta tule kuin kahta biisiä vuorotellen.. ;)

Ai saatana. Nyt en muista, että oliko tämä radio- vai TV-mainos, mutta Pauligin Frezza-maitokahvimainos pitkänä versiona vitutti aivan uskomattomasti. Saatanan 3 minuuttia kestävä jingle, jonka kertosäkeessä lauletaan "Frezza-maitokahvi Pauligin..."

/me hyppää parvekkeelta

Joo, olen vanha kärttyinen ukko. Mutta:
minua ärsyttävät ylikaiken VolvoToyotaRenault mainokset.
Tai kaikki nämä: "meidän autossa on 29 airbagia, painaa 2 tonnia
ja on _urheilullinen_ ajaa"

-Franco

Se jossa joku nais ääni hokee välissä: say fuji...... tai jotain sinne päin...... tais olla fujin mainos. Se ottaa kyllä kauan jälkeen päinki nuppiin...

Repekka sanoi:
Radiomainoksista sieppaa ihan eniten ikinä koskaan se "eniro nollasatasata"-rallatus, EN varmasti soita siihen numeroon ikinä.

Juu tuo mainos on saatanasta. Hermot meni heti kun tuo rupes soimaan radiosta ja mieli teki hajottaa jotain. Enkä kyllä aino soittaa ikinä siihen numeroon.

KAIKKI Jenkki-purkka mainokset! Leffateattereissa ne tulevat vielä päättymättöminä versioina tai ainakin siltä tuntuu :curs:

ps. jauhan juuri Jenkki-purkkaa :nolo:

FrancoC sanoi:
Joo, olen vanha kärttyinen ukko. Mutta:
minua ärsyttävät ylikaiken VolvoToyotaRenault mainokset.
-Franco

Tuosta tuli mieleen, että miksi niissä automainoksissa pitää AINA olla se sama matalaääninen äijä puhumassa taustalla?

Dreamer sanoi:
Tuosta tuli mieleen, että miksi niissä automainoksissa pitää AINA olla se sama matalaääninen äijä puhumassa taustalla?
"They sold tortillas on the corner... And the Mob wanted in..."

Pablo Francisco = :hyper:

Tomi sanoi:
"They sold tortillas on the corner... And the Mob wanted in..."

Pablo Francisco = :hyper:

:lol2:
"Jean Claude Van Damme is back. In the same crap you've seen over and over and over again"

Lapin Kullan uusin mainos, se missä ne torspot heiluu tukeilla yms. aiheuttaa kanssa kanavanvaihdon. Taustabiisi oli raivostuttava jo ekalla kerralla, mutta kun se penteleen mainos tulee joka välissä.

Sotkalle pitäisi todellankin myöntää joku "Vuosikymmenen Myötähäpeä" -palkinto.

N.O.Kummonen sanoi:
Joonas Litmanen on kova jätkä :thumbs: Tuo mainos saamut hyvälle tuulelle. Lisäpisteitä myös Loviisan urheilukentästä.
Johannes.
Shagrath sanoi:
Kaikkein ärsyttävin oli kyllä se Siwan (?) mainos, missä seurattiin muovipussin matkaa ilmojen halki monta minuuttia.
Valintatalon.

Nitsku sanoi:
Varsinkin yksi Fa:n mainos on jäänyt mieleen.

Siinä tosi laiha ja ilmakuivattu eukko juoksee pitkin rantaa rinnat näkyvillä ja "rinnat" ovat käsittämättömän törkeät tennispallosilikonit, jotka on vielä asennettu jonnekin kainaloiden kohdalle.

Juuri tämän mainoksen takia boikotoin pitkään kyseisiä tuotteita! Oikeastaan boikotoin vieläkin, mutta mies ei, joten olen yhden purkin tuotetta käyttänytkin. :)

En tiedä onko jo tähä threadiin kirjotettu mutta se saatanan kännykän soittoääni mainos jossa on se saatanan virtahepo :wall: :wall: :wall: Tuntuu ettei ne MTV:llä muuta näytäkkään ku sitä hemmetin mainosta.

Joskus aiemmin oli joku miesten after shave -mainos tms., jossa luki isolla tiger aspect ja se myös kuiskattiin jotenkin uskomattoman seksikkäästi. Mun mies rupesi sitten käyttämään sitä hyväkseen ja tuli aina jonkun ruuanlaiton tai puhelun kesken kuiskaaman sillä ihanalla matalalla äänellä "Tiger aspect". Nice. ;) Hiukkasen keskittyminen häiriintyi...

Taisi jo joku mainitakkin, mutta ne Elisan mainokset joissa on ne kaksi helvetin "hauskaa" nörttiä.... :curs:
Varsinkin se, jossa ne haahuilee sen hevostenkasvattajamuijan kanssa.
Se mainos kestää ainakin kolme tuntia!!!

Ja se kukkakauppa... Voi äiteinpäivä!
"Reilu meininki"
"Niin, vähän niinkuin meillä"

Paitsi, että just irtisanottiin diljardi työntekijää. No jäipähän paalua tehdä kolmen tunnin mainoksia.... STN! PRKL! Hermot menee, kun ajatteleekin asiaa!

esni sanoi:
Juuri tämän mainoksen takia boikotoin pitkään kyseisiä tuotteita! Oikeastaan boikotoin vieläkin, mutta mies ei, joten olen yhden purkin tuotetta käyttänytkin. :)
Itse en ole kyseistä mainosta nähnyt, mutta kuvauksen perusteella en ymmärrä mitä huonoa siinä oli :kuola: . Asiaan saattaa vaikuttaa, että ole nainen, mutta en minäkään valita, että miksi dresmanin mainoksissa ei ole normaaleja möhömahaisia ihmisiä, vaan jotain malleja :rolleyes: .

Varmaan mainittu ja 1000^1000 kertaa, mutta Sotkan mainokset on kyllä TODELLA prseestä :curs: . Niitä ei voi katsoa häpeämättä niiden "näyttelijöiden" puolesta.

Sotkan mainoksethan on loistavia:5::D
Niitä tulee aina erilaisia ja ne ovat jokainen toistaan mauttomampia. Niitä pitää vain katsoa oikealla tavalla;)

Sotkan mainokset ylivoimasesti! :curs:

"ai carambaa uusi mexicaani tuoli ja alle tonnilla! vain 999"
"jou osta uus maastopyörä viis vaihteinen jou jou"

Kanava vaihtuu samantien ku sotkan mainos tulee :wall:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom