Ärsyttävät asiat liikenteessä

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Hohoo. Johan alkoi testo haisemaan. Nimimerkit uhkaa vetää turpaan kun oma helmi on laitettu viivan päälle :D Pistäkää autonne suoraan keskelle viivaa niin sitten siihen vierelle ei varmasti mahdu kukaan oven aukoja. Ei tarvi tappaa ja hakata renkaita kun perintöbemuun tulee klommo....

Joo mut sit mä ninq vedän ninjapotkun ja otan takaloosterista rynkyn (onttopäisii luotei!!!)
[/QUOTE]
samaa oman käden oikeutta se turpaanvetäjä käyttäisi kuin sinäkin.

joten kannattaa muistaa karman laki ja miettiä haluaisiko itse samanlaista kohtelua miten itse muita kohtelee.

t. nimim. lupaan monottaa sulta oven sisään jos sinä kolautat ovella jermun mun autoon. about sama progressio kuin itselläsi

varsinkin talvella kun ruudut ei oikein näy, yritän tähdätä autojen keskelle. se ei ole mun vika jos ne autot on parkkeerattu alunperinkin ihan päin vittua. miten tuossa tilanteessa mun "rankaiseminen" auttaa?

Itse en autoa aja kun ikää ei ole tarpeeksi, mutta kyydissä ollesani olen huomannut monia ärsyttäviä asioita. Eniten ehkä ottaa aivoon jotkut ihmiset jotka ajavat 80 alueella jotain 70, mutta autoilijasta ei pääse mitenkään ohi kun tulee autoo koko ajan vastaan. Sitten kun mennään ohituskaistoille niin edessä olevan autoilijan vauhti kasvaa salamana tuonne 100. Sitten kun ohituskaista taas loppuu niin vauhti on siinä 70 kohdilla.

Myös se ärsyttää kun ihmiset parkkeeraavat autonsa mukamas kadun reunaan, mutta kaikki jättävät sen auton melkein siihen keskelle tietä ettei meinaa ohi mahtua. Yks mahtuu, mutta jos kaks autoa tulee yhtaikaa eri suunnista niin toisen on väistettävä.

Oltiin perjantaina liikenteessä illalla ja oli lunta tullu sellailla tielle että ajokaistat olivat peittyneen niin edessä ajoi yksi auto joka ajoi ihan keskellä tietä. Välillä voukerteli melkein ojaan ja välillä sit oli ihan kokonaan vastaantulevien kaistalla. Ohi ei mahtunut/uskaltanut mennä. Jos rekka ois tullu vastaan niin se auto ois varmaan löytynyt ojasta sen jälkeen.

En yhtään ihmettele vaikka sinä tekisitkin näin. Sen verta fiksulta kaverilta vaikutat :)

Ihme touhua isolta mieheltä paukutella ovia yms. jos joku on ajanut 10senttiä vinoon sinun mittakaavassa. Ja jos tuo on sinun mielestä täysin oikeutettua niin suosittelen menemään juttelemaan ammattiihmiselle. Kyllä minäkin hikoilen ja käyn kuumana liikenteessä, mutta ei se ole mikään syy paskoa toisten omaisuutta.
Yhdyn. Toisten autoille ei tehdä mitään, mieluummin sitten kasvotusten. Pahimman vihamiehenkään autoa en tuhoaisi.

En tosin tajua että miten tämä pakkiksen nyrkkijengi meikän hakkaa, kun kerran olen jo autolla ajellut pois paikalta :confused: Tai niin, voihan se niin toimia että kun parkkeeraatte koslanne meikän auton viereen 4cm etäisyydelle, niin jätätte muijanne digikameran kanssa autoon kyttäämään. Eihän se muutenkaan autosta ulos mahtuisi, ellei könyä kuskin oven kautta. Ja jos se ei muijalle käy niin vetäkää turpaan sitä. Pitää sitä nyt saatana Miehen Autoa vahtia.

Tuosta parkkihommasta vielä jatkan sen verran, että täällä Kampissa asukaspysäköinnissä ne välit, ne toopet luulevat olevansa jenkeissä, jossa parkkiruudut on megaluokkaa. Sitten saa pyöriä 20min, että löytää paikan.
Välillä on kyllä semmoisia neropatteja parkkeeraamassa ettei mitään. Malminkadulla on noita puita tuossa ja hyvin aseteltuna menee 3 autoa kahden puun väliin, huonosti aseteltuna keskelle vetästy auto on ainoa joka mahtuu. Sitten on toki näitäkin vatipäitä.

En tosin tajua että miten tämä pakkiksen nyrkkijengi meikän hakkaa, kun kerran olen jo autolla ajellut pois paikalta :confused: Tai niin, voihan se niin toimia että kun parkkeeraatte koslanne meikän auton viereen 4cm etäisyydelle, niin jätätte muijanne digikameran kanssa autoon kyttäämään. Eihän se muutenkaan autosta ulos mahtuisi, ellei könyä kuskin oven kautta. Ja jos se ei muijalle käy niin vetäkää turpaan sitä. Pitää sitä nyt saatana Miehen Autoa vahtia.
Tässä nyt ei ollut ehkä kyse mistään aivan konkreettisesta hakkaamisesta, vaan siitä, että ainakin minä tulisin hieman jututtamaan sua ja lähettäisin postissa laskun pellin oikomisesta. Kysyn vielä kerran, että onko sinun mielestä oikein kolhaista sitä toisen ovea, jos se parkkeeraa ruudun viereen? Ainakin täällä Keski-Suomessa on parkkeeraaminen talvella aivan arpapeliä ja ulkomuistin varassa, koska ei täällä mitkään parkkiruudut talvella lumen läpi näy. Sinäkään tuskin täydellisyydessäsi pystyisit parkkeeraamaan ko. tilanteessa oikein. Taidat olla ihmistyyppiä, joka poistuisi onnettomuuspaikaltakin häntä koipien välissä jäämättä auttamaan.

No jos viivat ei näy niin mistä minäkään sitten tiedän onko toinen viivan päällä vai ei? Paitsi siitä että kun tulen safkakassin ja kakaroiden kanssa autolle niin ovet aukeaa vain 3cm. Voisin toki kirjoittaa post-it lappusen, mutta mitä hyötyä siitä sitten olisi? Vastaanottaja ei kuitenkana osaisi sitä lukea, vaan hakkaisi lappua nyrkillä.

No jos viivat ei näy niin mistä minäkään sitten tiedän onko toinen viivan päällä vai ei? Paitsi siitä että kun tulen safkakassin ja kakaroiden kanssa autolle niin ovet aukeaa vain 3cm. Voisin toki kirjoittaa post-it lappusen, mutta mitä hyötyä siitä sitten olisi? Vastaanottaja ei kuitenkana osaisi sitä lukea, vaan hakkaisi lappua nyrkillä.
Taidat olla huumorimiehiä tai sitten korkki aukesi jo iltaa varten.:D Tulosta sellasia poliisin sakkolappuja omalla tilinumerollas pysäköintivirheitä varten ja jakele niitä. Tuplahyöty sinulle.

Vitun järkevää, ovien lommojen korjaus maalauksineen on jotain tuhannen euron luokkaa... Oikeudenmukainen rangaistus vinoon parkkeeramisesta? Jeesus minkälaisia idiootteja maailmassa on.

Kyllähän se itseänikin vituttaa, kun yhdellä autolla viedään kaksi ruutua, mutta pientä rajaa nyt sentään siihen oman käden oikeuteen!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Minkälaisella linja-autolla kodari&co oikein liikkuu, jos ei ihan oikeasti mahdu autosta ulos mikäli viereinen auto on viivan päällä? Mä en ainakaan muista milloin en olis autosta ulos päässyt tilan vähyyden takia. Ja kertaakaan en toisen autoa ole ovella kolhinut. Mun mielestä omaa autoaan saa kolhia ihan sen verran kuin hyvältä tuntuu, mutta toisten autot nyt vaan on semmosia että niitä ei kolhita.

Minkälaisella linja-autolla kodari&co oikein liikkuu, jos ei ihan oikeasti mahdu autosta ulos mikäli viereinen auto on viivan päällä? Mä en ainakaan muista milloin en olis autosta ulos päässyt tilan vähyyden takia. Ja kertaakaan en toisen autoa ole ovella kolhinut. Mun mielestä omaa autoaan saa kolhia ihan sen verran kuin hyvältä tuntuu, mutta toisten autot nyt vaan on semmosia että niitä ei kolhita.
Kyllä joissain kauppakeskuksissakin on sellaiset ruudut, että ei tarvii paljoa olla edes ruudun sivussa, että alkaa olla vaikeaa avata ovea ihan pikkuvolvollakin.

Jos joku parkkeeraa viivan päälle niin meikä kyllä vetää ovella ihan huvin vuoksi :D
Jos joku parkkeeraa viivan päälle niin meikä kyllä vetää ovella ihan huvin vuoksi
Entäs jos kyseinen auto on parkkeerattu viivan päälle koska viereinen on ajanut omansa valmiiksi väärin? Tämän jälkeen autoja lähtenyt ja sinä ajat viereen ja pamautat ovella kylkeen?

Vastaappa kodari76 tuohon kysymykseen?

Jos joku urpo on pistänyt kiesin viivan päälle, niin miksi lminä parkkeeraisin siihen vierelle alunperinkään? :confused: Pientä järkeä nyt tähän touhuun. Onko kenellekään tullut kertaakaan mieleen sellainen skenario, että minä parkkeeraan auton ensin, ja kun tulen alkosta kassit täynnä viinaa, niin joku on pistänyt nissan mikransa siihen meikän vasemmalle puolelle niin ettei omaan autoon enää pääse. Tälle toiselle ongelmaa ei ole koska hän poistuu autostansa toiselta puolelta. Jonne on jättänyt tarpeeksi tilaa että voi vetää tuplaposen ja anatomisen siuvlta heti autosta päästyään.

Ja mitenkö on mahdollista ettei ovi mahdu auki? Outo kysymys minun mielestäni. Kokeilkaa itse. Pistäkää auto parkkiin ruutuun. Ja ajakaa toinen auto 5cm päähän siihen rinnalle. Tällöin autoon pääsee ainoastaan osmoosion kautta. Varsinkin näin loskakeleillä on tosi siistiä mennä autoon kun saa sivuttain hivuttautua autoon munat ja perse paskassa.

Jos joku urpo on pistänyt kiesin viivan päälle...
Ja sekös sitten auttaa kun hakkaat toisen auton kyljen lommolle? Sittenkö sovit sinne omaan paskaas?
Sellasen pikkunaarmunki korjaus maksaa ihan kivasti, + jos joutuu maalaamaan, niin sitte on kiva ku on yksi ovi erisävyä. :david:

Ja sekös sitten auttaa kun hakkaat toisen auton kyljen lommolle? Sittenkö sovit sinne omaan paskaas?
Sellasen pikkunaarmunki korjaus maksaa ihan kivasti, + jos joutuu maalaamaan, niin sitte on kiva ku on yksi ovi erisävyä. :david:
Entisessä autossa tuli ilkivallan tuloksena vastaavanlainen lommo, mitä oveniskusta voi tulla. Maksoi vakuutusyhtiölle 1800e, näin btw.

muutama päivä sitten kuntosalini parkkiksella oottelin siskoani joka oli käymässä apteekissa. Istuin autossa, niin joku lihava nainen tulee kaupungin viistoperäpeugeotilla viereiselle parkkipaikalle ja noustessaan pois autosta pamauttaa oven ihan suoraa mun auton kylkeen. Menin niin hämilleni etten tajunnut edes nousta autosta sanomaan jotain, se lihava ämmä tekee tolla tavalla kun olen auton sisällä (ja valot vielä päällä sisällä, joten kaiken järjen mukaan olis pitäny mut huomata). Mutta ei, ei edes katso mun autoon päin vaan vaappuu vaan pois paikalta. tuli kyllä ihmeen hyväkskäytetty olo :D

edit. ja mun auto oli kyllä ihan täydellisesti ruudussa, ehkäpä se ei sitten arvostanu ku nuorennäköinen kuski autossa, ja autokin vanhahko vuosimallilla 2000. tahtoi osoittaa mieltään tolla tavalla ? :E

Jos jengi parkkeeraa viivan päälle niin mä ainakin huvitan itseäni ajamalla auton ihan viereen. Apukuskin puoli siis tietenkin tämän toisen autoa päin että pääsen itse kätevästi autosta ulos. Pari päivää sitten "pääsin" tämän tekemään jollekin taksikuskille kun menin abc:lle kahville, piti oikein asettua kahville niin että näin mitä tapahtuu. Oli laiha taksari niin pääsi melko helposti sisään.

Eipä kovin fiksua, tiedetään. Mutta ei aiheuta suuren suurta vahinkoa kenellekään ja ehkä alkuperäinen päin helvettiä parkkeeraavakin tajuaa että oma kosla ei tainnut ihan osua ruutuun.

Suositut

Back
Ylös Bottom