Ärsyttävät asiat liikenteessä

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Jos jengi parkkeeraa viivan päälle niin mä ainakin huvitan itseäni ajamalla auton ihan viereen. Apukuskin puoli siis tietenkin tämän toisen autoa päin että pääsen itse kätevästi autosta ulos. Pari päivää sitten "pääsin" tämän tekemään jollekin taksikuskille kun menin abc:lle kahville, piti oikein asettua kahville niin että näin mitä tapahtuu. Oli laiha taksari niin pääsi melko helposti sisään.

Eipä kovin fiksua, tiedetään. Mutta ei aiheuta suuren suurta vahinkoa kenellekään ja ehkä alkuperäinen päin helvettiä parkkeeraavakin tajuaa että oma kosla ei tainnut ihan osua ruutuun.

Paljon parempi tapa tämä on, kuin ovien hakkaaminen. Ei aiheuta materiaalista vahinkoa, ja saa ehkä kuskin tosiaan tajuamaan, että parkkeeraaminen meni ehkä vähän vituiksi.

Mitä väliä miten sen auton parkkeeraa jos loppu parkkipaikka on lähes tyhjä ja menee vaan hetki asioidessa? Parkkeeraatko sittenkin ihan siihen kuskin oveen kiinni ja meet kahvilaan naureskeleen "heh heh vitun dorka".

Yksi vähemmän kaunis aamu ajelin rönttökelissä sellaista mikälie yhtymäkaistaa pitkin ja siihen päätielle "käännyin". Ihan kunnollista vauhtia ajoin, ei siinä mitään. Takaa paahtaa joku urpo Audilla oikealta puolelta ja just ennen kaistan loppumista kiilaa mun edelle. Piti pikkusen jarrua polkaista, ettei ois kylkeen tullu... Sitten ajaa täysillä etiä päin ja ohittaa edellä olevan hyvää vauhtia kulkevan auton, vaikka vastaan tulee just toinen auto. V*ttu mitä apinoita liikenteessä!!

Mikä siinä vittu on että nämä stereotypiat koskien Mersu ja Bemari kuskeja on aina täysin totta? Tungetaan niin vitun pieniin väleihin, tehdään turhia ohituksia, parkkeerataan kaupan oven eteen niin että itse ei meinaa päästä kävellen kauppaan jne.

Jälleen kerran ne saatanan liikenneympyrät (aka kiertoliittymät jos joku tuntee tarvetta päteä) ja niissä se vilkun käyttö tai pikemminkin KÄYTTÄMÄTTÄ JÄTTÄMINEN.
On se vittu vaikeaa liikauttaa sitä vasentä kättä ja KÄYTTÄÄ SITÄ VITUN VILKKUA ETTEI IHMISTEN TARVITSE PYSÄHTYÄ TURHAAN?????
Tekis mieli näyttää keskisormea kaikille noille apinoille mutta ei huvita istua autossa keskisormi pystyssä kun apinat kerta toisensa jälkeen siitä poistuu ilman vilkkua, opetelkaa ajamaan.

Mikä siinä vittu on että nämä stereotypiat koskien Mersu ja Bemari kuskeja on aina täysin totta? Tungetaan niin vitun pieniin väleihin, tehdään turhia ohituksia, parkkeerataan kaupan oven eteen niin että itse ei meinaa päästä kävellen kauppaan jne.

onkohan kukaan tehnyt tästä ikinä mitään tutkimuksia? että, varsinkin bmw-kuskit, on yleensä itsepäisiä liikenteessä? voiko se johtua vaan bemarin imagosta? vai onko se vaan niin että kaikki kusipäät ajaa bemarilla :D?

(ei tarvii kenenkään vetää herneitä sieraimiinsa....)

Tästä tulee varmaan vittuilua, mutta sanonpa kuitenkin.

Tätä threadiä lukiessa aina välillä, nyt viimeiseksi noitten kodarin76:n juttujen myötä, tulee mieleen, että autoilu ei taida tosiaan sopia ihan kaikille. Mikä kumma siinä on, että liikenteessä pienetkin asiat nostaa joillakin pulssia ihan kohtuuttomasti? Vai onko nää samat tyypit muutenkin aina ihan vitun hermona? Näkeehän sitä liikenteessä kaikenlaista perseilyä, mutta koskaan ei oo itellä hermot menny sillä tavalla, että tekis mieli ruveta "kouluttamaan" toisia esim. kolhimalla niitten autoja tai aiheuttamalla vaaratilanteita jollain vittuiluohituksilla ja äkkijarrutuksilla.

Jos kerran autoillessa palaa hermot niinkin pienestä asiasta kuin vinoon pysäköidystä autosta, niin olis varmaan omankin viihtyvyyden kannalta parempi mennä bussilla.

Pitäähän sitä hermoja olla tiettyyn pisteeseen asti, mutta etkai nyt sano, ettei kenenkään pitäisi saada palautetta jopa pitkään jatkuneesta väärästä toiminnasta? En sano, että turpaan pitäisi vedellä, mutta sen voi sanallisestikin ilmoittaa. Itse olen mm. lähettänyt ihan ystävällisessä sävyssä parit tekstiviestit viimeaikoina muutamalle liikenteessä törttöilleelle.

Pitäähän sitä hermoja olla tiettyyn pisteeseen asti, mutta etkai nyt sano, ettei kenenkään pitäisi saada palautetta jopa pitkään jatkuneesta väärästä toiminnasta? En sano, että turpaan pitäisi vedellä, mutta sen voi sanallisestikin ilmoittaa. Itse olen mm. lähettänyt ihan ystävällisessä sävyssä parit tekstiviestit viimeaikoina muutamalle liikenteessä törttöilleelle.
Asiallista palautetta tietysti saa ja on hyväkin antaa. Tarkoitin nimenomaan sellaista, että ruvetaan vahingoittamaan toisen omaisuutta tai vaarantamaan turvallisuutta, koska toisen liikennekäyttäytyminen vituttaa. Siihen ei kenelläkään ole oikeutta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
http://www.vartti.fi/artikkeli/242bd787-3fc6-43a3-b813-2a9230c25d70

Tää vituttaa. Näitä on nyt sattunu aika paljon viimeaikoina. Viime viikollahan joku veti jonkun mummon kylmäks stadissa ja itsekin kun tänä aamuna pysähdyin munkkiniemessä suojatien eteen niin kyllä hirvitti jalankulkijoiden puolesta. Siihen suojatien eteen ei ihan jokainen nimittäin pysähdy.

niinpä niin.... 80-vuotias mieskuski. Se on kyllä pirun hauskaa että 18 vuotias ei nykyään saa korttia kun maksettuaan puoltotoista tonnia, järkyttävän paperisodan ja pilkunnussimisen jälkeen. Toisaalta noita 80 vuotiaita on liikenteessä ja vaikuttaa siltä että ajamista saa jatkaa jos suurinpiirtein kojelaudan näkee. :jahas: jotenkin nyt vaan jäänyt tällanen mielikuva.
nimimerkillä yli 400€ hintaista kohtuullisen turhaa toista vaihetta odotettaessa.

Mitä väliä miten sen auton parkkeeraa jos loppu parkkipaikka on lähes tyhjä ja menee vaan hetki asioidessa? Parkkeeraatko sittenkin ihan siihen kuskin oveen kiinni ja meet kahvilaan naureskeleen "heh heh vitun dorka".
En parkkeeraa. Jos tilaa on niin saa vetää autonsa vaikka oven eteen katolleen mun puolesta. Ruuhkaisella parkkiksella perseestä kun luullaan että voi vetää sen nissanin ihan miten vaan sinne ruutuun.

Ne koviskakarat, jotka hengailevat fillareidensa ritsillä keskellä tietä. Ajat kohti, hiljennät ja mahdollisesti vilautat valoja, niin ei, kakarat on liian äijiä hilatakseen perseitään tien reunaan, katsovat vain kulmiensa alta erittäin vihaisesti.

Mitä tuohon parkkeeraamisen tulee, omasta mielestäni ei se maailmanloppu ole jos Mauri tai Lyydia on saabinsa vähän naapurin puolelle parkkeerannut. Ei se kivaa ole, kyllä se vituttaa, mutta ei silti ovella kylkeen tarvitse hakata. Itselleni kaikennäköiset menopelit on niin tärkeitä, että otan mieluummin etunepparin kun lommon oveen.

Vittu että vitutti tänään kun ajeli länäriä stadista pois, niin joku sankari patongillaan (Citroën C2) ajaa ihan kakkosessa kiinni länärin alusta Tapiolan liittymään asti.
Kaikilla kaistoilla oli ihan yhtä paljon jonoa, eli en tiedä mitä se sillä perseessä ajamisella yritti viestittää.
Alko vituttaa niin vaihdoin hetkeksi oikealle ja eikös tämä sankari mene sitten suoraan minun edelläni olleen auton takapuskimeen kiinni. :rock:

Ois varmaan pitäny painaa jarrua jossain välissä ja kattoa notta kuinka nopeat refleksit kaverilla on, ajoi nimittäin niin perseessä ettei peilistä enää edes näkynyt valoja.
Tosi fiksua 80km/h-alueella, jossa jengi vielä poikkeuksetta ajaa ~100km/h keskinopeutta.

Alko vituttaa niin vaihdoin hetkeksi oikealle ja eikös tämä sankari mene sitten suoraan minun edelläni olleen auton takapuskimeen kiinni. :rock:
Sillä oli kiire ja halusi, että muut edellä ajavat tekisivät kuin sinä eli vaihtaisi oikealle, että pääsisi kovempaa eteenpäin.

Arvasin söhiväni ampiaispesää tällä kommentillani. Rajaan hieman: tarkoitan mäkeen väsähtäneitä v70/s80 maailman omistajia jotka toisten turvallisuudesta piittaamatta suorittaa mitä kummallisempia kuvioita tuolla liikenteessä.

(ko. autossa ei ole mitään kadehtittavaa, rumia kun prkeleet ja paskoja ajaa. Kokemusta on.)

Arvasin söhiväni ampiaispesää tällä kommentillani. Rajaan hieman: tarkoitan mäkeen väsähtäneitä v70/s80 maailman omistajia jotka toisten turvallisuudesta piittaamatta suorittaa mitä kummallisempia kuvioita tuolla liikenteessä.

(ko. autossa ei ole mitään kadehtittavaa, rumia kun prkeleet ja paskoja ajaa. Kokemusta on.)

Kokemusta löytyy ,mutta ainakin omaan silmään uusi S80 on hieno ja todellakin hyvä ajaa.
Sama juttu pari vuotta vanhemmissakin

Torstaina ku ajelin Pohjanmaalle kuuntelin Novaa ja siinä tuli liikenneturvan mainos. Mainosukko sanoi että turva väli on tarpeeksi suuri jos välimatkaa on 7 sekuntia :D Tuohon rakoon mahtuu monta bemmua, mersua ja audia sekä volvoa.

Torstaina ku ajelin Pohjanmaalle kuuntelin Novaa ja siinä tuli liikenneturvan mainos. Mainosukko sanoi että turva väli on tarpeeksi suuri jos välimatkaa on 7 sekuntia :D Tuohon rakoon mahtuu monta bemmua, mersua ja audia sekä volvoa.

:hyvä: voiko tuota enää paremmin sanoa?

Kokemusta löytyy ,mutta ainakin omaan silmään uusi S80 on hieno ja todellakin hyvä ajaa.
Sama juttu pari vuotta vanhemmissakin

Volvo on liikaa panostanut turvallisuuteen vuosien aikana ja jättänyt mallien piirtelyn vähemmälle. IMO en ole koskaan nähnyt hienoa Volvoa. Aina vain varsinkin ne farkut on takaa laatikoita.

Suositut

Back
Ylös Bottom