Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kerro toki, mitä järkeä sitten edes laittaa ko. tiepätkälle nopeusrajoituskylttiäNo ei todellakaan. Ei hidasteen tarkoitus ole se, että siitä pystyy ajamaan läpi suurinta sallittua nopeutta.

Eli käytännössä hidaste sitten rajoittaa nopeutta enemmän kuin kyltti. Ristiriitaista? Kysymykseen ei edelleenkään vastattu. Miksi on sitten kyltti?Vaikka sitä järkeä, että se on MAKSIMI minkä lain puitteissa saa sillä pätkällä ajaa. Ei minimi.
Eli käytännössä hidaste sitten rajoittaa nopeutta enemmän kuin kyltti. Ristiriitaista? Kysymykseen ei edelleenkään vastattu. Miksi on sitten kyltti?
vanhemmille jotka eivät osaa kasvattaa lapsiaan tarpeeksi hyvin pitääkseen ne poissa tieltä sinkoilemasta
Mistä se muuten johtuu, että jos tiedän, että tulee ohituskaista pikatiellä ja kun se alkaa, niin sen hitaamman ajoneuvon nopeus nousee myös ainakin 10km/h? Tuleeko siitä tien leveydestä turvallisuudentunne, vai mitä?
Kostajat. Eli sellaiset kuskit jotka heti yrittävät ohittaa kun itse on tullut niiden eteen. Tänään tulin liittymästä kehällä jonkun saatanan pakun eteen. Pakun kuskihan ei tästä innostunut vaan kaveri säntäs saman tien ohi ja ihan perkeleen vaarallisesti kiilasi siihen eteen. Ei mitään järkeä ohituksessa mutta halusi näyttää, miten sitä vitutti.
Ohitat sen? Jos ei tota enempää itsehillintää ole niin kannattaa suosiolla ruveta kulkemaan pelkästään julkisilla. Tuo kostaminen on muutenkin semmonen asia mikä ei todellakaan kuulu liikenteeseen.Mä teen noin aina, kun joku paviaani änkee kolmion takaa eteen niin että joudun huomattavasti hidastamaan vauhtia.
Vaarallista se, että kaikki ajaa 90-100 80km/h rajoituksella vai se, että ihmiset lähtevät kolmion takaa eteen? Siinä tapauksessa jokainen voi vähän kattoa peiliin.Mutta mun työmatkalla on yks risteys mistä tulee jengi kolmion takaa aivan käsittämättömiin väleihin, siis siinä on 80 rajoitus ja yleensä kaikki ajaa 90-100 niin se on jo vaarallista.