Ärsyttävät asiat liikenteessä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
MIHIN VASTASIN:
No niin pikku Matti menee nyt muualle soittamaan suutaan ja sotkemaan ketjuja. Ku olisit edes vitsikäs...

Jos tuo on sitä "miehistelyä" niin ku Herra Doctor Yates väittää, niin onhan sen oltava sitten juuri sitä.

En nyt sen enempää tähän aiheeseen palaa, mutta:
a) "pikku Matti", kohtalaisen absurdi heitto ilman että oot mua todennäköisesti koskaan missään nähnyt. Varsinkin kun itse ajelet millä ajelet.
b) kun nyt kehonrakennusforumilla ollaan niin kaikkitietävänä sun pitäis tajuta mitä tuo D. tuossa D.Yatesin nimimerkissä tarkoittaa. Annan ilmaisen vinkin, ei oo "Doctor" (se olis Dr.) :D

Tehdäänpä asiasta yhteenveto, kun MINÄ muka "miehistelen" ja "keulin" autolla. :face:
Entäs jos vaan vastailin provoihin, vittuiluihin ja kysymyksiin...?

Mikäs vessa toi on? Tommoiseen kippoon en mahtuisi, vaikken läski olekkaan. No pienille on pienten autot.

VASTASIN:
Kuvan kulkine on TT RS plus. Kyllä tuonne ihan normaalikokoinen ihminen mahtuu, kaverikin(188/105kg) kehui ajo-asentoa.
Penkit ehkä ahdistaa ensin, ku tuossa ns. kisapenkit.
Ne ei kovin leveälle/isolle tyypille sovi. Ja pienet/kevyet autot hakkaa 10-0 isot/raskaat autot ajettavuudessa kuten mutkissa jne.
Ei tollasia autoja osteta mihinkään päivittäiseen matka-ajoon pitkille matkoille.

Tälläiselle 203cm, 115kg jampalle hyvät sporttipenkit ovat kyllä löytyneet rs6:sta.
Toki mihin mahtuu ja on hyviä leveälle selälle ovat myös M5:sen penkit. Porsche 911 (966) menin heittämällä.

VASTASIN:
Varmasti, niihin menee jo isompikin ukko. Kyllä TT:ssäkin tilaa on niillä normisporttipenkeillä(vastaavat ku Porschessa) mutta nuo mun lisävarustepenkit on suht kapeat.

Oli ihan uus auto tämä Audi TT niin piti googlettaa, tuollaista löytyi ensiksi:
Urban Dictionary: hairdressers car
Tuolla näyttäis kohtalaisen rivakasti pääsevän siihen vuokratuolin päätyyn kampaamaan.

VASTASIN:
Uusi auto TT??? Et taida olla kyllä automiehiä ku tullut jo markkinoille -99. Ja just se vanha koppanen TT oli joidenkin mielestä "hair dresser" car,
eli ne on -99 - 2005 vuosimalleja, HIVENEN halvempia ku uudemmat ja varsinkin tehomallit. Muutenkin joku TT on aika eri auto ku TT RS. Sama ku vertais vitossarjan bemaria M5:seen jne...
Ja ei kait homppelit mitään tehokkaita autoja osta. :D

Lisää provoa ja päänaukomista:
Tuo taitaa kokonsa puolesta olla ihan se halvin Audi? Ku on pienempi kuin A1 eikä ole edes aata saanut mallinimekseen?
No onhan tuo nyt tyttöjen *homojen* auto, en ajais.

VASTASIN:
No niin pikku Matti menee nyt muualle soittamaan suutaan ja sotkemaan ketjuja. Ku olisit edes vitsikäs...
Uudet Audi TT RS autot - Autotalli.com
Audi TT RS potkii Porschea persuuksille - Ilta-Sanomat
http://tekniikanmaailma.fi/uutiset/l...usi-audi-tt-rs
Audi TT RS - Sylinterisinfoniaa | Autotestit | Iltalehti.fi
Tytöille iltalukemista, kun ette autoja tunne. :D

Taas uutta pökköä pesään jehovanfitnesstodistajalta:
Paskahan tuo kikkare on! BMW:n 1M hakkaa Audin mennentullen. Ja toihan ei edes erotu tavan tt:stä mitenkään.
Musta vari vielä niin ihan tavis tt, jossa ei edes aitoa torsenia vaan sähkövatkain hilavitkutin haldex. Häpeäksi Audin hienolle rs mallistolle.

VASTASIN:
Kyllä se paskakikkare on sun housussa. 1M oli vaihtoehtona vuonna 2011 kun ostin RS3:sen.
1M tuli ajettua ja päädyin kuitenkin RS3:seen lähinnä nelivedon, nopeamman kiihtyvyyden ja sisustan laatufiiliksen vuoksi.
Ja mustaa ole tuo mun TT nähnytkään, kyseessä kristalliväri, mikä muuttaa "väriä" valoisuuden mukaan.

Eniten tässä hämää nyt se, että koko ikänsä automiehenä elänyt laittaa linkkejä omasta neiti-Audista (sitä se TT on vaikka RS lukisi perässä),
jotka johtaa Ilta-Sanomiin ja Ilta-Lehteen. Noistako se suurempi autotietous pitäisi löytyä?
Ilmeisesti tärkein message oli kuitenkin ensimmäisen linkin takaa tämä: Haullasi löytyi 8 Audi TT RS uutta autoa hintaan 101644 - 109905 €
Rahalla ei saa tyylitajua ;)

VASTASIN:
Helposti ainakin sun kaltaisille, jotka ei tiedä autoista mitään.
Ei saa ei, mutta rahalla saa sellaisen auton ku itse haluaa. Jos on pieni budjetti, joutuu vaan tyytymään siihen mitä sillä saa.
Mielipiteet kun jokaisella on omat. Jos auto tekee neidiks, on miehisyys kadotettu jo aikaa sitten. Kyllä se miehisyys tulee muualta ku autosta.
Voisitte oikeasti nyt lopettaa tämän paskanjauhamisen jostain TT:stä, tulkaa sanomaan päin naamaa asianne jos on jotain sanottavaa vielä.
Tämä ketju on ärsyttävät asiat liikenteessä ketju, jos nyt edes jaksasitte ymmärtää. Leikkikää jossain muualla.

On se kumma kun ajelee tuolla maantiellä ja tuulilasiin paukahtaa ihan kunnolla joku sormenpään kokoinen kivi ja siitä ei jää jälkeäkään.
Sitten nämä parturikampaaja-autokuskit väittää, että pöllyävä hiekka rikkoo tuulilasit, maalipinnan ja ajovalot.

Kukas on tämmöstä väittänyt, että kivestä ei tulis jälkeä? Nyt osa näistä jälkeenjääneistä keksii näitä juttuja, kivistä ole kukaan puhunut mitään.
Kivistä tulee jälkiä, kuten myös hiekkasumustakin. Maalipintaa ja lasiinkin.

Kannattaa välttää myös aurinkoisella säällä ajamista ettei maalipinta haalistu.

Maalipintahan ei haalistu, jos suojana on vaha tai pinnoite. Senhän tietää melkein jokainen(näköjään ei kaikki pakkislaiset).

Hmm, nimimerkki MANxx, miehistelee autollaan. Sohvapsykologin arvio on että tässä kompensoidaan jotain... ;)

Niin voithan sä kuvitella ihan mitä tahdot ja varmasti sun päässäs keksit kaikkea kivaa, vaikka oikeasti asiat on ihan toisin.
Sinuna en vaihtas vielä alaa, nimittäin se että tykkää nopeista autoista ei tarkoita mitään muuta ku just sitä että tykkää nopeista autoista.
Ei ole aihetta "miehistellä" autolla tai millään muullakaan materiaalilla, sen voin tehdä ihan itse ilman mitään jos sellaiselle on tarvetta.
Mutta sehän voi olla vaikeaa ymmärtää sinunlaisellesi, koska epäilen että osaatko yleensä tehdä mitään muuta ku aukoa päätäs jossain nettifoorumissa. Säälittävää.

Tehdäänpä asiasta yhteenveto, kun MINÄ muka "miehistelen" ja "keulin" autolla. :face:
Entäs jos vaan vastailin provoihin, vittuiluihin ja kysymyksiin...?

Mikäs vessa toi on? Tommoiseen kippoon en mahtuisi, vaikken läski olekkaan. No pienille on pienten autot.

VASTASIN:
Kuvan kulkine on TT RS plus. Kyllä tuonne ihan normaalikokoinen ihminen mahtuu, kaverikin(188/105kg) kehui ajo-asentoa.
Penkit ehkä ahdistaa ensin, ku tuossa ns. kisapenkit.
Ne ei kovin leveälle/isolle tyypille sovi. Ja pienet/kevyet autot hakkaa 10-0 isot/raskaat autot ajettavuudessa kuten mutkissa jne.
Ei tollasia autoja osteta mihinkään päivittäiseen matka-ajoon pitkille matkoille.

Tälläiselle 203cm, 115kg jampalle hyvät sporttipenkit ovat kyllä löytyneet rs6:sta.
Toki mihin mahtuu ja on hyviä leveälle selälle ovat myös M5:sen penkit. Porsche 911 (966) menin heittämällä.

VASTASIN:
Varmasti, niihin menee jo isompikin ukko. Kyllä TT:ssäkin tilaa on niillä normisporttipenkeillä(vastaavat ku Porschessa)
mutta nuo lisävarustepenkit on suht kapeat.

Oli ihan uus auto tämä Audi TT niin piti googlettaa, tuollaista löytyi ensiksi:
Urban Dictionary: hairdressers car
Tuolla näyttäis kohtalaisen rivakasti pääsevän siihen vuokratuolin päätyyn kampaamaan.

VASTASIN:
Uusi auto TT??? Et taida olla kyllä automiehiä ku tullut jo markkinoille -99.
Ja just se vanha koppanen TT oli joidenkin mielestä "hair dresser" car,
eli ne on -99 - 2005 vuosimalleja,
HIVENEN halvempia ku uudemmat ja varsinkin tehomallit. Muutenkin joku TT on aika eri auto ku TT RS.
Sama ku vertais vitossarjan bemaria M5:seen jne...
Ja ei kait homppelit mitään tehokkaita autoja osta. :D

Lisää provoa ja päänaukomista:
Tuo taitaa kokonsa puolesta olla ihan se halvin Audi? Ku on pienempi kuin A1 eikä ole edes aata saanut mallinimekseen?

No onhan tuo nyt tyttöjen *homojen* auto, en ajais.

VASTASIN:
Mites R8, ei ole aaaaaaaaaata siinäkään?
Uudet Audi TT RS autot - Autotalli.com
Audi TT RS potkii Porschea persuuksille - Ilta-Sanomat
Lisää hintaa ja uusi Audi TT RS - Tekniikanmaailma.fi
Audi TT RS - Sylinterisinfoniaa | Autotestit | Iltalehti.fi
Tytöille iltalukemista, kun ette autoja tunne. :D

Taas uutta pökköä pesään jehovanfitnesstodistajalta:

Paskahan tuo kikkare on! BMW:n 1M hakkaa Audin mennentullen. Ja toihan ei edes erotu tavan tt:stä mitenkään.
Musta vari vielä niin ihan tavis tt, jossa ei edes aitoa torsenia vaan sähkövatkain hilavitkutin haldex.
Häpeäksi Audin hienolle rs mallistolle.

VASTASIN:
Kyllä se paskakikkare on sun housussa. 1M oli vaihtoehtona vuonna 2011 kun ostin RS3:sen.
1M tuli ajettua ja päädyin kuitenkin RS3:seen lähinnä nelivedon, nopeamman kiihtyvyyden ja sisustan laatufiiliksen vuoksi.
Ja mustaa ole tuo mun TT nähnytkään, kyseessä kristalliväri, mikä muuttaa "väriä" valoisuuden mukaan.

Eniten tässä hämää nyt se, että koko ikänsä automiehenä elänyt laittaa linkkejä omasta neiti-Audista (sitä se TT on vaikka RS lukisi perässä),
jotka johtaa Ilta-Sanomiin ja Ilta-Lehteen.
Noistako se suurempi autotietous pitäisi löytyä?
Ilmeisesti tärkein message oli kuitenkin ensimmäisen linkin takaa tämä:
Haullasi löytyi 8 Audi TT RS uutta autoa hintaan 101644 - 109905 €
Rahalla ei saa tyylitajua ;)

VASTASIN:
Helposti ainakin sun kaltaisille, jotka ei tiedä autoista mitään.
Ei saa ei, mutta rahalla saa sellaisen auton ku itse haluaa.
Jos on pieni budjetti, joutuu vaan tyytymään siihen mitä sillä saa.
Mielipiteet kun jokaisella on omat.
Jos auto tekee neidiks, on miehisyys kadotettu jo aikaa sitten. Kyllä se miehisyys tulee muualta ku autosta.
Voisitte oikeasti nyt lopettaa tämän paskanjauhamisen jostain TT:stä, tulkaa sanomaan päin naamaa asianne jos on jotain sanottavaa vielä.
Tämä ketju on ärsyttävät asiat liikenteessä ketju, jos nyt edes jaksasitte ymmärtää. Leikkikää jossain muualla.

On se kumma kun ajelee tuolla maantiellä ja tuulilasiin paukahtaa ihan kunnolla joku sormenpään kokoinen kivi ja siitä ei jää jälkeäkään.
Sitten nämä parturikampaaja-autokuskit väittää, että pöllyävä hiekka rikkoo tuulilasit, maalipinnan ja ajovalot.

Kukas on tämmöstä väittänyt, että kivestä ei tulis jälkeä? Nyt osa näistä jälkeenjääneistä keksii näitä juttuja,
kivistä ole kukaan puhunut mitään.
Kivistä tulee jälkiä, kuten myös hiekkasumustakin.
Maalipintaa ja lasiinkin.

Kannattaa välttää myös aurinkoisella säällä ajamista ettei maalipinta haalistu.

Maalipintahan ei haalistu, jos suojana on vaha tai pinnoite. Senhän tietää melkein jokainen(näköjään ei kaikki pakkislaiset).

Hmm, nimimerkki MANxx, miehistelee autollaan. Sohvapsykologin arvio on että tässä kompensoidaan jotain... ;)

Niin voithan sä kuvitella ihan mitä tahdot ja varmasti sun päässäs keksit kaikkea kivaa,
vaikka oikeasti asiat on ihan toisin.
Sinuna en vaihtas vielä alaa,
nimittäin se että tykkää nopeista autoista ei tarkoita mitään muuta ku just sitä että tykkää nopeista autoista.
Ei ole aihetta "miehistellä" autolla tai millään muullakaan materiaalilla, sen voin tehdä ihan itse ilman mitään jos sellaiselle on tarvetta.
Mutta sehän voi olla vaikeaa ymmärtää sinunlaisellesi, koska epäilen että osaatko yleensä tehdä mitään muuta ku aukoa päätäs jossain nettifoorumissa. Säälittävää.

Hauskinta on odottaa että missä vaiheessa audimies ymmärtää antaa periksi. Ei ilmeisesti kovin nopeasti. :D

Muoks: kummelin sanoin, sun koiraskin nauraa sulle. :D :D

Kaverin kaverilla oli audi tt. Joskus oltiin samoissa illanvietoissa ja mietin ääneen, että ihan näpsäkkä auto. Siihen kaveri toteaa, että ei se niin siisti, kun tuohan no sellanen parturikampaaja-auto. Samointein meni tt pilalle, kun näki sen kärryn sellaisena kuin se on. Luulin tähän threadiin asti, että parturikampaaja juttu oli kaverin keksimä läppä, mutta näyttääkin olevan laajemmin käytössä oleva termi.

Onhan se, edelleen mk1(-99/2005) koppasesta käytetään tuota nimeä(jostain syystä). Ja siitähän ei mitään S tai RS mallia edes ollut. Mk2(2006-2014) ja nyt tulleesta mk3(2015->) en ole koskaan kuullut kenenkään vähänkin autoista tietävän puhuvan tuolla termillä. Vähän sama, ku perusvapari Porscheista osa puhuu halpisporscheina, vaikka harvalla on edes varaa sellaseen.
http://www.topgear.com/uk/audi/tt-coupe/road-test/rs
:D

Nyt taitaa useampaakin jostain syystä harmittaa tuo TT Audi:face:
On se jännä juttu tuo kateus....

Tuskin kovin montaa tuo itse audi harmittaa.
Harmitus tullee siitä, kun sen omistajan mielipiteet on luokkaa: "Kaikki ajaa liian hitaasti" "minähän en lumia pyyhi - ei niistä mitään pöllyä" jne. vain omaan ajamiseen liittyvää asiaa ajattelematta muita tien käyttäjiä.

Onhan se, edelleen mk1(-99/2005) koppasesta käytetään tuota nimeä(jostain syystä). Ja siitähän ei mitään S tai RS mallia edes ollut. Mk2(2006-2014) ja nyt tulleesta mk3(2015->) en ole koskaan kuullut kenenkään vähänkin autoista tietävän puhuvan tuolla termillä. Vähän sama, ku perusvapari Porscheista osa puhuu halpisporscheina, vaikka harvalla on edes varaa sellaseen.
Car review: Audi TT Coupe RS - road test - BBC Top Gear
:D

Sillon kun tt tuli, niin juttelin saksalaisen kaverin kanssa siitä ja muistaakseni siinä oli myös jotain lapsuksia. Esim. jos ajoi sinne yli 200 nopeuksiin, niin ohjaus ei ollut ihan niin jämäkkä kun piti. Ja jos en ihan väärin muista niin oli tämän takia joitain ulosajoja saksassa.

"Kaikki ajaa liian hitaasti" "minähän en lumia pyyhi - ei niistä mitään pöllyä"

Ensinnäkin kaikki ei todellakaan aja liian hiljaa, en ole väittänyt mitään tuollaista. Iso osa kyllä, muttei kaikki. Voisitteko (muka) aikuiset lopettaa ton vitun vääristelyn ja asioiden kääntelyn nurinperin. Toisekseen, tule laittamaan vittu kamera mun autoon, niin näet, että 99% en todellakaan tarvitse sitä fakin lumiharjaa. Ei ole tarvetta nyt eikä tulevaisuudessakaan ellei tänne tule oikeasti lumisia talvia. Silloinkin sen lumen pitäisi tulla juuri sillon ku olen töissä, muuten auto aika lailla katoksien suojassa.

Sillon kun tt tuli, niin juttelin saksalaisen kaverin kanssa siitä ja muistaakseni siinä oli myös jotain lapsuksia. Esim. jos ajoi sinne yli 200 nopeuksiin, niin ohjaus ei ollut ihan niin jämäkkä kun piti. Ja jos en ihan väärin muista niin oli tämän takia joitain ulosajoja saksassa.

Joo, jotain ongelmia niissä tais olla alussa, mutta mitään ulosajokeissejä en muista kuulleeni.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ensinnäkin kaikki ei todellakaan aja liian hiljaa, en ole väittänyt mitään tuollaista. Iso osa kyllä, muttei kaikki. Voisitteko (muka) aikuiset lopettaa ton vitun vääristelyn ja asioiden kääntelyn nurinperin. Toisekseen, tule laittamaan vittu kamera mun autoon, niin näet, että 99% en todellakaan tarvitse sitä fakin lumiharjaa. Ei ole tarvetta nyt eikä tulevaisuudessakaan ellei tänne tule oikeasti lumisia talvia. Silloinkin sen lumen pitäisi tulla juuri sillon ku olen töissä, muuten auto aika lailla katoksien suojassa.

.

Äläpä nyt käsitä väärin, mutta semmosen mielikuvan sun kirjotuksista saa. "Muna pystyssä olevasta Audikuskista, jota ei muut tienkäyttäjät kiinnosta".
Ei siinä tartte vääristelyjä, vaan päättelyä mimmosen kuvan voi saada sinusta.

Ja kuten itse kirjoitin, niin näen noita paljon noita pölläytteleviä autoja ja kyllä niistä vaan tilanteita syntyy. Koska se pöllähdys tapahtuu siinä vaiheessa, kun kiihdytellään liittymästä isommalle tielle. Tiedän, kun olen ajanut auton perässä (hyvä etten perään), kun motarille liittyi ja minä perässä kadotin näkyvyyden hetkeksi - ei sinänsä aiheuttanut vaaratilannetta koska klo 0500 ei hirveästi muuta liikennettä ollut (tämä ei ole ainut kerta).

Se, että sulla on webastot, tallit ja pieni kattopinta-ala ei poista sitä yleistä asiaa, että se katto nyt vaan pitää putsata ennenkuin lähtee liikenteeseen. Syynä yllämainittuna syy-seuraus.

Joo, nyt on sitten väärä kuva. Ei se automerkki tee kyrpää tai vaikka tien tukkoa, kyllä se on ihan ihmisessä itsessään. Onhan mulla nytkin pihassa myös Skoda, eikä kukaan(pakkislainen) tee Skodakuskeista näköjään vastaavia "päätelmiä". Onhan pihassa ollut vaikka minkä merkkistä kippoa eikä se mun ajotyyliin vaikuta tai saati sitten ihmisenä.
Ja edelleen olen eri mieltä tuosta lumien putsaamisesta tai putsaamatta jättämisestä. Joillakin voi kertyä lunta paljonkin ja sehän on selvää, ettei liikenteeseen pitäs lähteä ISO KASA lunta katolla. Mutta monella(kuten minullakin) sitä lunta ei sinne katolle juuri kerry ja siihen voi olla moniakin syitä kuten mm. Autotalli/katos, Webasto/sisätilan lämppäri, usein toistuvat+säännölliset pesut jne jne.

Joo, nyt on sitten väärä kuva. Ei se automerkki tee kyrpää tai vaikka tien tukkoa, kyllä se on ihan ihmisessä itsessään. Onhan mulla nytkin pihassa myös Skoda, eikä kukaan(pakkislainen) tee Skodakuskeista näköjään vastaavia "päätelmiä". Onhan pihassa ollut vaikka minkä merkkistä kippoa eikä se mun ajotyyliin vaikuta tai saati sitten ihmisenä.
Ja edelleen olen eri mieltä tuosta lumien putsaamisesta tai putsaamatta jättämisestä. Joillakin voi kertyä lunta paljonkin ja sehän on selvää, ettei liikenteeseen pitäs lähteä ISO KASA lunta katolla. Mutta monella(kuten minullakin) sitä lunta ei sinne katolle juuri kerry ja siihen voi olla moniakin syitä kuten mm. Autotalli/katos, Webasto/sisätilan lämppäri, usein toistuvat+säännölliset pesut jne jne.

https://www.youtube.com/watch?v=-I2KzcFatfQ

Joillakin voi kertyä lunta paljonkin ja sehän on selvää, ettei liikenteeseen pitäs lähteä ISO KASA lunta katolla. Mutta monella(kuten minullakin) sitä lunta ei sinne katolle juuri kerry ja siihen voi olla moniakin syitä kuten mm. Autotalli/katos, Webasto/sisätilan lämppäri, usein toistuvat+säännölliset pesut jne jne.

Tässä on ollut koko ajan puhe niistä yksilöistä joilla sitä lunta kertyy ja jotka eivät jaksa sitä putsata. Ei sinusta eikä niistä muista joilla on talli ja lämmittimet ja hyvät vahat. Näin sivusta seuranneena sait ihan oikeutetusti ämpärillisen paskaa niskaan kun tulit kertomaan, ettei niitä lumia tarvitse putsata koska sinulla ei ole lumiongelmaa. Ja sitä vittuilua ei varmasti yhtään vähentänyt vetoaminen niinkin turhamaiseen syyhyn kuin auton maalipinnan säästämiseen. Päinvastoin. Nyt kuitenkin olet itse pari kertaa myöntänyt, että joillekin voi olla paikallaan putsata isommat pois, eli olet samaa mieltä muiden kanssa, mutta kerrot olevasi kuitenkin eri mieltä. Sekavaa.

Ravistan hihasta väitteen, että 99% näistä tapauksista jotka ajavat tuolla liikkuvalla iglulla, kyse on puhtaasti laiskuudesta, eikä mistään muusta ja se vituttaa porukkaa kaikista eniten. Ei ketään vituta sinun putsaamaton autosi jos siinä ei edes ole mitään putsattavaa. Niitä vituttaa ne missä olisi putsattavaa, eikä siihen liity millään tavalla se, että sun ei tarvitse putsata.

Tää juttu on ollut samanlainen kuin joku kertoisi, että häntä vituttaa kaiki neitihomot kun sillä tavalla hassusti puhuvat ja keikistelevät. Sit tulee Gay78 ja kertoo ettei kaikki homot ole neitihomoja ja laittaa kuvia koppalakistaan ja nahkaisesta kaulapannastaan, vaikka kyse on koko ajan ollut neitihomoista eikä nahkahomoista ollenkaan.

Niin.

Mites käsittelet tilanteen moottoritiellä jossa ajelee rekka. Rekan perästä tulee mappana audillaan ja vaihtaa kaistaa hyvissä ajoin ennen rekan perää. Mappanalla on säädetty vakkari 104:n koska se antaa gepsin mukaan nopeudeksi 100km/h (tiellä 100:n lärpykät). Mappanan perästä tulee sitten Man78 tt:llään n130km/h. Nyt on sitten tilanne missä sekä rekka, että mappana toimii täysin liikennesääntöjen mukaan. Mitä tekee Man78? Oli sitten alla volvo, bimmeri, audi, skoda tai vaikka lada.

Kirjotuksistasi saa sen kuvan että sä ajat tossa tilanteessa mun perään vilkuttamaan valoja ja kiroamaan miten Minä en osaa ajaa? Olenko oikeassa? Koska jos en ole niin hyvä, ja jos olen niin silloin sinä olet mulkku liikenteessä oli se kaara sun alla minkä merkkinen tahansa. Tämän mulkun kuvan annat postaamalla kuvia audistasi ja kertomalla miten sinua ärsyttää ihmiset jotka ajavat "alinopeutta" (mitä ikinä se onkaan).

Ja en mä sua mulkkuna pidä. Sanoin vaan, että kirjotuksistasi saa sen kuvan - luultavasti se on väärä kuva. :)

Ja vaikka itse ajelen audilla, niin kyllä voisin listata 3:n merkin listan minkä ratista löytyy kusipäisimmät kuskit - kusipäisyysjärjestyksessä: Volvo, Audi, Skoda. (tämä perustuu vuosien havantoihin teillä 1,4,6 ja pks:n kehät).

Niin.

Mites käsittelet tilanteen moottoritiellä jossa ajelee rekka. Rekan perästä tulee mappana audillaan ja vaihtaa kaistaa hyvissä ajoin ennen rekan perää. Mappanalla on säädetty vakkari 104:n koska se antaa gepsin mukaan nopeudeksi 100km/h (tiellä 100:n lärpykät). Mappanan perästä tulee sitten Man78 tt:llään n130km/h. Nyt on sitten tilanne missä sekä rekka, että mappana toimii täysin liikennesääntöjen mukaan. Mitä tekee Man78? Oli sitten alla volvo, bimmeri, audi, skoda tai vaikka lada.

Kirjotuksistasi saa sen kuvan että sä ajat tossa tilanteessa mun perään vilkuttamaan valoja ja kiroamaan miten Minä en osaa ajaa? Olenko oikeassa? Koska jos en ole niin hyvä, ja jos olen niin silloin sinä olet mulkku liikenteessä oli se kaara sun alla minkä merkkinen tahansa. Tämän mulkun kuvan annat postaamalla kuvia audistasi ja kertomalla miten sinua ärsyttää ihmiset jotka ajavat "alinopeutta" (mitä ikinä se onkaan).

Ja en mä sua mulkkuna pidä. Sanoin vaan, että kirjotuksistasi saa sen kuvan - luultavasti se on väärä kuva. :)

Ja vaikka itse ajelen audilla, niin kyllä voisin listata 3:n merkin listan minkä ratista löytyy kusipäisimmät kuskit - kusipäisyysjärjestyksessä: Volvo, Audi, Skoda. (tämä perustuu vuosien havantoihin teillä 1,4,6 ja pks:n kehät).

Luulis että jos kerran enemmänkin noilla teillä ajat niin tajuaisit miten typerää ja vallitsevan liikennevirran vastaista toi on hinata siinä rekan vierellä tolla nopeudella. Eikö sitä pelisilmää vois käyttää toiseenkin suuntaan eli ihan vaan reippaasti ohittaisit sen rekan ja palaisit takas oikealla kaistalle?
Sillä kokemuksella mitä itellä on noiltakin teiltä (nopeus +20) niin voin luvata että maksan sun sakot jos siinä ohitustilanteessa nostat nopeudeksi 120 km/h ja onnistut saamaan sakot.

edit. Ja joku kuitenkin kysyy että miksi pitää ajaa rajoitus +20. Miksikäs ei. Ei yhtään vaaratilannetta koskaan (ei sitä tarvi silti typerästi ajaa) ja jo yhdessä vuodessa säästää lähes yhden työviikon verran aikaa. On sille ajalle muutakin käyttöä kuin hinata tuolla motarilla..

Luulis että jos kerran enemmänkin noilla teillä ajat niin tajuaisit miten typerää ja vallitsevan liikennevirran vastaista toi on

Liikennevirran vastasta? Suurinosa ajelee sitä sallittua nopeutta. Hyvin usein ajellaan sitä sallittua nopeutta oli se sitten 100 tai 120.

Ongelmat tulevat yli/alinopeuksien ajamisesta.

edit. Juurikin sen takia, että mikään ei velvoita minua tuhlaamaan bensaa siihen, että kaasuttelisin jonkun kusipään altapois sen takia, että hänellä on niin vitun kiire, ettei ole aikaa sitä 5 sekunttia. Ja kun se rajotus on 100, niin kukaan ei myöskään pakota minua ottamaan edes sitä häviävän pientä riskiä tuohon sakon saantiin.

edit. mutta pistän mieleen tuon lupauksen sakon maksamisesta... ;)

Liikennevirran vastasta? Suurinosa ajelee sitä sallittua nopeutta. Hyvin usein ajellaan sitä sallittua nopeutta oli se sitten 100 tai 120.

Et selvästikään aja noilla teillä sitä vasenta kaistaa, jonka liikennevirrasta puhuin. Parempi että pysytkin siellä oikealla.

Ongelmat tulevat yli/alinopeuksien ajamisesta.

edit. Juurikin sen takia, että mikään ei velvoita minua tuhlaamaan bensaa siihen, että kaasuttelisin jonkun kusipään altapois sen takia, että hänellä on niin vitun kiire, ettei ole aikaa sitä 5 sekunttia. Ja kun se rajotus on 100, niin kukaan ei myöskään pakota minua ottamaan edes sitä häviävän pientä riskiä tuohon sakon saantiin.

Hyvä että ymmärsit mitä puhuin tosta pelisilmästä.

Kerro vielä mitä ongelmia seuraa siitä että ajan vasenta kaistaa 120 tai 140? En vilkuttele kenellekään valoja enkä hiillosta puskurissa yms.

edit.

edit. mutta pistän mieleen tuon lupauksen sakon maksamisesta... ;)

Mut jos mahdollista niin pidä nopeus 119 km/ h ;) :D

Et selvästikään aja noilla teillä sitä vasenta kaistaa, jonka liikennevirrasta puhuin. Parempi että pysytkin siellä oikealla.

Hyvä että ymmärsit mitä puhuin tosta pelisilmästä.

Kerro vielä mitä ongelmia seuraa siitä että ajan vasenta kaistaa 120 tai 140? En vilkuttele kenellekään valoja enkä hiillosta puskurissa yms.

edit.

Mut jos mahdollista niin pidä nopeus 119 km/ h ;) :D

Jos sinä ajat 140 lasissa, niin aivan rauhassa. Mutta muista, että joku saattaa ohittaa rekkaa satasta ja siinä tilanteessa sulla on velvote painaa jarrua ja odottaa ne sekunnit että rekka on ohitettu ja ohittaja pääsee takaisin oikealle.

edit. Onko satasen rajotuksella jotain väliä onko nopeus 119 vai 120 jos poliisi ottaa haaviinsa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom