Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tytöille iltalukemista, kun ette autoja tunne. :D
Tarkoitin kyllä lauseellani Matti pojua. Anteeksi jos se oli vaikea ymmärtää. Ja 21-vuotiaan naisenalun on ihan turha puhua mulle talviautoiluetiketistä, koska mä ajoin jo autolla talvella luisua ku sä roikuit vielä isäs kivespusseissa. :D ;)
Mutta oikeasti, mulle on täysin turha jauhaa enää tuosta lumijutusta, kun jokainen täysjärkinen tietää, mikä määrä lunta siinä pellin päällä mitenkin käyttäytyy. Jotkut ajaa iglulla laiskuuden vuoksi, mulla se ei ole siitä kiinni eikä minun autojeni päällä olevat LUMIHIUKKASET ketään vaaranna. Tämä olkoon nyt tässä, menee jo niin vitun lapselliseksi inttää tämmösestä asiasta.
Ja 21-vuotiaan naisenalun on ihan turha puhua mulle talviautoiluetiketistä, koska mä ajoin jo autolla talvella luisua ku sä roikuit vielä isäs kivespusseissa. :D ;)
Miksi sulla on tollanen auto? Onko toi sun mielestä hieno? En nyt yritä vittuilla, mietin vaan et mikä virka tollasella on? Vai onko toi käyttöön?
Koska tykkään nopeista autoista, autot on harrastus. Ei tuo ole ensimmäinen eikä viimeinen, vieläkin nopeampi pitäs saada(joko virittää tuota lisää tai sit vaihtuu auto). Käyn sillä ihan melkein joka päivä töissä eli ajan noin 1-7 kertaa viikossa. En tarvitse autooni tilaa, joten miksi ei. Tuo on tuohon hintaan nähden nopea ja hyvä ajaa.
Mitenkäs se tulotaso=kateus tuli taas kuvioihin:face:Eikös tää nyt ole ihan klassinen tilanne kun on ostettu omaan tulotasoon liian kallis auto ja ollaan koko ajan paskahalvauksen partaalla että siihen voi tulla naarmu tai ihan mitä vaan. Tietysti tässä nyt muille aiheutuvan vitutuksen lisäksi vaarannetaan ihan muiden turvallisuuskin, mikä on uusi saavutus sarallaan tietysti.
Mitenkäs se tulotaso=kateus tuli taas kuvioihin:face:
Jos mulla ois milli pari ylimääräistä, niin en mä millään paskasella naarmutetulla autolla ala ajelemaan, kun en nytkään sellaisella ole ajellut!
Vai meinaatko, että kun rahaa on tarpeeksi, niin enään ei edes itse tarvitse käydä suihkussa ja voi hammaslääkärissä käynninkin unohtaa:D
Mutta tosiaan, kyllä ne jäätyneet lumet voi tietyissä olosuhteissa lentää toisen auton päälle, jos aivan perseessä kiinni ajelee motarilla.
Bussit jotka kiilaa eteen vaikka oot jo iha vieressä jo. Tänä aamuna pääsin todistamaan kauniin osapuolen puolesta joka ajoi minua edellä. Bussi kiilasi suoraa muijan auton perään ja meinas käydä huonosti liukkaan kelin takia. Noh poliisit siihen tuli paikalle ja bussikuski sai satinkutia näköjään. HUOMIO TEILLE JOTKA AJATTE BUSSIA LIIKENTEESSÄ! ÄLKÄÄ VITTU KIILATKO ETEEN JOS TOINEN ON JO IHAN VIERESSÄ TULOSSA VAIKKA TEILLÄ OLISI JOKU ETUAJO OIKEUS. POLIISISEDÄT KATTOIVAT BUSSIKUSKIN SYYLLISEKSI KOSKA MINUN MIELESTÄNI MYÖS KUSKI KAAHASI TÖRKEÄSTI KYLKEEN. VITUN IDIOOTTI