Ärsyttävät asiat liikenteessä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Meni sentään hetken täydestä :D En oo kyl hetkeen tavannut ketään joka rehentelis autollaan noin mallikkaasti, pakkohan siihen oli tarttua. Jos tuollaisen kenkälusikan haluisn niin alle 30t€ se siinä kököttäis, mutta kiitos ei :)

En ole rehennellut yhtään mitään millään, ei vittu oikeesti mistä sä noita juttujas revit. Aamulääkkeet ottamatta? Kerroin vaan faktoja autosta. Lukemisen ymmärtämistä opettelemaan mars.
Tai jos se SUSTA on rehentelyä, kun kertoo että auton pinnalta lähtee lumet ja jäät helposti sekä selventää minkälaiset ihmiset EI osta RS-malleja niin sehän on sun asia. Miten vaan. :D

Tytöille iltalukemista, kun ette autoja tunne. :D

Yritätkö nyt tällä viitata siihen että naiset eivät tiedä autoista mitään? Mun käsittääkseni M_atti on kyllä ihan mies. Ilmeisesti tällänen 21-vuotias tyttökin tietää sua paremmin talviajoetiketin.

Tarkoitin kyllä lauseellani Matti pojua. Anteeksi jos se oli vaikea ymmärtää. Ja 21-vuotiaan naisenalun on ihan turha puhua mulle talviautoiluetiketistä, koska mä ajoin jo autolla talvella luisua ku sä roikuit vielä isäs kivespusseissa. :D ;)
Mutta oikeasti, mulle on täysin turha jauhaa enää tuosta lumijutusta, kun jokainen täysjärkinen tietää, mikä määrä lunta siinä pellin päällä mitenkin käyttäytyy. Jotkut ajaa iglulla laiskuuden vuoksi, mulla se ei ole siitä kiinni eikä minun autojeni päällä olevat LUMIHIUKKASET ketään vaaranna. Tämä olkoon nyt tässä, menee jo niin vitun lapselliseksi inttää tämmösestä asiasta.

Tarkoitin kyllä lauseellani Matti pojua. Anteeksi jos se oli vaikea ymmärtää. Ja 21-vuotiaan naisenalun on ihan turha puhua mulle talviautoiluetiketistä, koska mä ajoin jo autolla talvella luisua ku sä roikuit vielä isäs kivespusseissa. :D ;)
Mutta oikeasti, mulle on täysin turha jauhaa enää tuosta lumijutusta, kun jokainen täysjärkinen tietää, mikä määrä lunta siinä pellin päällä mitenkin käyttäytyy. Jotkut ajaa iglulla laiskuuden vuoksi, mulla se ei ole siitä kiinni eikä minun autojeni päällä olevat LUMIHIUKKASET ketään vaaranna. Tämä olkoon nyt tässä, menee jo niin vitun lapselliseksi inttää tämmösestä asiasta.

Miksi sulla on tollanen auto? Onko toi sun mielestä hieno? En nyt yritä vittuilla, mietin vaan et mikä virka tollasella on? Vai onko toi käyttöön?

Ja 21-vuotiaan naisenalun on ihan turha puhua mulle talviautoiluetiketistä, koska mä ajoin jo autolla talvella luisua ku sä roikuit vielä isäs kivespusseissa. :D ;)

Anteeks kuinka vanhaks asti kuvittelit mun roikkuneen mun isän kivespussissa? Plus että olen keinosiemennyksellä saanut alkuni, että en edes tiedä kuinka pitkään mua on pakastettu. En myöskään usko että sä olet autoas ulkona ilman katosta pitänyt jos autos päällä ei ole koskaan ollut viittä senttiä enempää lunta. Ainakin mun elinaikana lunta on yön yli tullut monesti kymmeniä senttejä.

Nyt on kyllä löytynyt ihan aito audimies. :D
Ei jumalauta mitä läppää. :hyper:

Vai Audimies....joo-o en ole kyllä merkkiuskollinen että joku päivä merkki voi olla ihan joku muu.

Miksi sulla on tollanen auto? Onko toi sun mielestä hieno? En nyt yritä vittuilla, mietin vaan et mikä virka tollasella on? Vai onko toi käyttöön?

Koska tykkään nopeista autoista, autot on harrastus. Ei tuo ole ensimmäinen eikä viimeinen, vieläkin nopeampi pitäs saada(joko virittää tuota lisää tai sit vaihtuu auto). Käyn sillä ihan melkein joka päivä töissä eli ajan noin 1-7 kertaa viikossa. En tarvitse autooni tilaa, joten miksi ei. Tuo on tuohon hintaan nähden nopea ja hyvä ajaa. On minusta hieno ja enpä ole kuullut kenenkään vielä sanovan, ettei ois(varsinkin jos ovat käyneet kyydissä). Kaikilla tietenkin makunsa ja mulla se on aika laaja. Porsche on ollut haaveena pitkään, mutta ei pysty laittamaan 130-140 000€ autoon, minkä suht tuore 911 TURBO maksaa. Toi oli minusta toiseksi paras vaihtoehto laihalle lompakolleni. :)
alexandrantonia, olet 21v minä 36. Ikäeroa 15v ja olen ajanut autoa(en yleisillä teillä) 12-vuotiaasta asti. ;)
Näin oletin. Näin se vaan nyt on, TUO auto on muuten aina katoksessa paitsi kun olen töissä eikä sillon ennätä tulemaan montaa senttiä katollekaan. Ei ainakaan viime eikä tänä talvena ole kerennyt. Autohan ei ole minulla ollut vielä kovin pitkään...
Ei liity nämä lätinät enää aiheeseen, niin lopetetaanpa nyt tähän. ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Koska tykkään nopeista autoista, autot on harrastus. Ei tuo ole ensimmäinen eikä viimeinen, vieläkin nopeampi pitäs saada(joko virittää tuota lisää tai sit vaihtuu auto). Käyn sillä ihan melkein joka päivä töissä eli ajan noin 1-7 kertaa viikossa. En tarvitse autooni tilaa, joten miksi ei. Tuo on tuohon hintaan nähden nopea ja hyvä ajaa.

Mihin sulla on niin kiire että pitää olla auto joka menee rajoituksia nopeammin?

Eikös tää nyt ole ihan klassinen tilanne kun on ostettu omaan tulotasoon liian kallis auto ja ollaan koko ajan paskahalvauksen partaalla että siihen voi tulla naarmu tai ihan mitä vaan. Tietysti tässä nyt muille aiheutuvan vitutuksen lisäksi vaarannetaan ihan muiden turvallisuuskin, mikä on uusi saavutus sarallaan tietysti.
Mitenkäs se tulotaso=kateus tuli taas kuvioihin:face:
Jos mulla ois milli pari ylimääräistä, niin en mä millään paskasella naarmutetulla autolla ala ajelemaan, kun en nytkään sellaisella ole ajellut!
Vai meinaatko, että kun rahaa on tarpeeksi, niin enään ei edes itse tarvitse käydä suihkussa ja voi hammaslääkärissä käynninkin unohtaa:D
Mutta tosiaan, kyllä ne jäätyneet lumet voi tietyissä olosuhteissa lentää toisen auton päälle, jos aivan perseessä kiinni ajelee motarilla.

Bussit jotka kiilaa eteen vaikka oot jo iha vieressä jo. Tänä aamuna pääsin todistamaan kauniin osapuolen puolesta joka ajoi minua edellä. Bussi kiilasi suoraa muijan auton perään ja meinas käydä huonosti liukkaan kelin takia. Noh poliisit siihen tuli paikalle ja bussikuski sai satinkutia näköjään. HUOMIO TEILLE JOTKA AJATTE BUSSIA LIIKENTEESSÄ! ÄLKÄÄ VITTU KIILATKO ETEEN JOS TOINEN ON JO IHAN VIERESSÄ TULOSSA VAIKKA TEILLÄ OLISI JOKU ETUAJO OIKEUS. POLIISISEDÄT KATTOIVAT BUSSIKUSKIN SYYLLISEKSI KOSKA MINUN MIELESTÄNI MYÖS KUSKI KAAHASI TÖRKEÄSTI KYLKEEN. VITUN IDIOOTTI

Mitenkäs se tulotaso=kateus tuli taas kuvioihin:face:
Jos mulla ois milli pari ylimääräistä, niin en mä millään paskasella naarmutetulla autolla ala ajelemaan, kun en nytkään sellaisella ole ajellut!
Vai meinaatko, että kun rahaa on tarpeeksi, niin enään ei edes itse tarvitse käydä suihkussa ja voi hammaslääkärissä käynninkin unohtaa:D
Mutta tosiaan, kyllä ne jäätyneet lumet voi tietyissä olosuhteissa lentää toisen auton päälle, jos aivan perseessä kiinni ajelee motarilla.

Sä olet vissiin kanssa niitä, jotka pelkää että penkit menee pilalle, jos sateesta tulee hieman märän takin kanssa autoon :D
Aina kun näkee lokin lentävän auton yli, pitää käydä katsomassa, että se ei paskonut maalipintaa pilalle, jne. :D
Ei tässä nyt ole kateudesta kyse vaan siitä, että jostain naarmuista vouhkaaminen tarkoittaa sitä, että pitäisi olla halvempi auto alla.

Bussit jotka kiilaa eteen vaikka oot jo iha vieressä jo. Tänä aamuna pääsin todistamaan kauniin osapuolen puolesta joka ajoi minua edellä. Bussi kiilasi suoraa muijan auton perään ja meinas käydä huonosti liukkaan kelin takia. Noh poliisit siihen tuli paikalle ja bussikuski sai satinkutia näköjään. HUOMIO TEILLE JOTKA AJATTE BUSSIA LIIKENTEESSÄ! ÄLKÄÄ VITTU KIILATKO ETEEN JOS TOINEN ON JO IHAN VIERESSÄ TULOSSA VAIKKA TEILLÄ OLISI JOKU ETUAJO OIKEUS. POLIISISEDÄT KATTOIVAT BUSSIKUSKIN SYYLLISEKSI KOSKA MINUN MIELESTÄNI MYÖS KUSKI KAAHASI TÖRKEÄSTI KYLKEEN. VITUN IDIOOTTI

Asiallinen palaute. :D Molempienhan siinä pitää olla hereillä, bussikuskin ja bussia ohittavan henkilöautokuskin. Ja pääsääntöisestihän nämä menee sen henkilöauton piikkiin, ei kuitenkaan aina. On siinä bussikuskillakin velvollisuuksia.

Juuri näin. Ymmärrän toki että bussin pitää olla aikataulussa mutta tolleen kiilata kylkeen yhtää sen enempää kattomatta. Vähä varovaisuutta peliin kuitenki vaikka ois mitenkä kiire tai huono päivä töissä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom