Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulle muuten opetettiin joskus, ettei pidä lähteä ohittaan jos ei nää onko reitti selvä vai ei.
Onneksi oli motoristi eikä hirvi. Hirvillä ei nimittäin ole valoja.
Kyllä tuli taas juhannusliikenteessä huomattua ettei Suomalaiset osaa ajaa autoa ei sitten yhtään...
...vitutti huolella:
- kameratolpan kohdalla pitää varuiksi jarruttaa vauhti kahdeksaankymppiin. Vaikka olisi satasen rajoitus
Tähän syyllistyn itsekin. 97% tolpista on 80 alueella (tai 60), tosi harvoin niitä on satasen alueella. Ja aina ei voi olla varma, että oliko satasen rajoitus, joten pitää hiljentää varalta.
Oli ihan kohtuullisen rauhallinen paluu eilen, mutta taas pari asiaa vitutti huolella:
- kameratolpan kohdalla pitää varuiksi jarruttaa vauhti kahdeksaankymppiin. Vaikka olisi satasen rajoitus
Kyllä tuli taas juhannusliikenteessä huomattua ettei Suomalaiset osaa ajaa autoa ei sitten yhtään...
400km aikana huomattua.
-Ei tarvita kun 3pisaraa vettä taivaalta niin ajonopeudet tippuu 20+-30km/h..
-Jonojen muodostaminen, miksi helvetissä ei voi jättää siihen edellä menevään kunnon väliä jos ei aio mennä ohi? Muutaman kerran joutui vetämään +3 autosta kerralla ohi kun sankarit ajoivat turvallisesti 5m turvaväleillä.
-Edelliseen kohtaan liittyen, ohituskielto paikoissa nää letkat menivät sen 20km/h alle sallitun nopeuden mutta jumalauta kun tuli ohituspaikkoja letkan nopeus nousi hetkessä ylinopeuden puolelle.
Joo samat ärsytti viikko ennen jussia. Ei voi käsittää(ihmisten tyhmyyttä) et miksi pitää ajaa ihan toisen perseessä kiinni ja aiheuttaa sillä jatkuva vaara itselle ja muille sekä estää yhden tai kahden auton ohittamiset. Plus et tuolla tyylillä saa kivasti hiekkapuhallettua autojen keulat. Itekin vetelin parhaillaan ohi kahden rekan plus kolmen henkilöauton, nopeus oli ööö...jotain muuta ku järkevässä ohituksessa pitäs olla(tyyliin 20km/h yli sallitun ok).
Ei voi käsittää(ihmisten tyhmyyttä) et miksi pitää ajaa ihan toisen perseessä kiinni ja aiheuttaa sillä jatkuva vaara itselle ja muille sekä estää yhden tai kahden auton ohittamiset.
Ja kun ne vitun toopet, raimot, jori-mikaelit, janicat, canitat ja muut yh-lesbot kyntää siinä takapuskurissa kiinni, niin niiden on pakko samaan aikaan lukea/kirjoittaa viestejä kännykästä. Vitutus on 2-kertainen, kun tietää tuon manööverin moninkertaistavan reaktioajan...
+ se vielä näissä perseessä roikkujissa oman auton pysähtymismatka on 100km tuntinopeudesta jtn 37m kieppeillä ajatellut monesti että mitähän tapahtuu jos hirvi juoksee tohon eteen ja runttaan jarrut lukkoon kun perässä 5m päässä ajaa joku vanhempi lotjake, vaikka reaktiot olisivat täysin samat niin vanhemmat lotjakkeet liikkuu vielä sen jälkeen kun itse on pysähtynyt aika saatanan monta metriä.
Rekka "hönkii" auton peräpuskurissa kiinni? - L-S: Näin poliisi neuvoo - Uutiset - Talouselämä
Kuinka moni ammatikseen pitkää linjaa ajava voi samaistua viimeisen kappaleen siteraaukseen? Voiskohan tuota uutista näyttää seuraavassa kiekkoratsiassa?
"Heidän tulisi valistaa ajajia. Säästöäkään ei tule kovasta nopeudesta hirveästi, kun polttoainetta kuluu enemmän", hän sanoo Länsi-Savossa.