Ärsyttävät asiat liikenteessä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Vuosia sitten kun kävin venäjällä niin huomasin tosiaan että on oman turvallisuuden kannalta parempi ajaa vähän kovempaa. Jännitti kun ladoja viuhahti vodkapäissään ohi vasemmalta ja oikealta kun ajoi rajoitusten mukaan.

Jeps, mä oon kanssa muutaman kerran siellä ajanut ja siinä on tosiaan sielläpäin liikennekäyttätyminen on vähän eri luokkaa kuin Suomessa, eroavaisuuksia esim: pysäköimisessä on sen verran että Igor vatkuli saattaa hyvinkin parkkeerata autonsa sillain että sinä et saa omaa autoasi parkista enää pois ;) Tai vastaavasti Igor saattaa parhaimmillaan runtata koko kadun tukkeeseen kun pitää käydä nopeasti vaikka kioskilla hätävilkut vaan päälle ja menoksi. Ei ole myöskään mitenkään harvinaista että bmw x5 vetää pientareen kautta ohitse 120/130 km/h taulussa .

Jeps, mä oon kanssa muutaman kerran siellä ajanut ja siinä on tosiaan sielläpäin liikennekäyttätyminen on vähän eri luokkaa kuin Suomessa, eroavaisuuksia esim: pysäköimisessä on sen verran että Igor vatkuli saattaa hyvinkin parkkeerata autonsa sillain että sinä et saa omaa autoasi parkista enää pois ;) Tai vastaavasti Igor saattaa parhaimmillaan runtata koko kadun tukkeeseen kun pitää käydä nopeasti vaikka kioskilla hätävilkut vaan päälle ja menoksi.

Joo siellä on villinlännen meininki. Kolareita kannattaa varoa henkeen ja vereen. Jos kolari tulee ja itse olisi 100% syytön, niin miliisi kun tulee (jos tulee) paikalle niin voit olla varma että suomalainen maksaa.

Nyt tuli taas vaihteeksi nähtyä sen verran perseilyä, että tuli mitta täyteen. Eilen pysähdyin liikennevaloihin ja katsoin kun vastaantulija tekee samoin, mutta vastaantulijan takana olevalle autolle tämä ei sopinut, vaan sieltä koukattiin vastaantulijan kaistalle, ajettiin ohi ja käännyttiin risteyksestä vasemmalle punaisia päin. Taisi olla kiire.

Toinen kiireinen oli tänä aamuna kun ajelin vaihteeksi motarilla ja joku Volvo ohittaa mua perässään Honda Cr-v noin puhelinluettelon paksuuden päässä takapuskurista. Volvo oli päässyt ohi, mutta ei ilmeisesti viitsinyt vetää ihan meikäläisen keulan edestä oikealle kaistalle vaan odotti että saa etäisyyttä edes pari auton mittaa, niin kuin kohteliasta on. Cr-v kuskilla paloi sulake ja lähti tunkemaan siitä mun ja Volvon välissä olevasta sillä hetkellä vielä pienestä raosta oikealle kaistalle ihan munkin puskuria viistäen. Sieltä oikealta ohi, mutta juuri kun oli Volvon kannalta kuolleessa kulmassa niin Volvo lähtee siirtymään oikealle kaistalle. Huomasi juuri ja juuri ajoissa ennen kuin kolahti ja siirtyi takaisin vasemmalle. Ei muuta kuin Cr-v:lle lisää kaasua, oikealta ohi ja oikein protestina vasemmalle kaistalle Volvon eteen niin läheltä etupuskuria, että mulla oli jo jalka jarrulla, että nyt kolahtaa. Jos olisi kolahtanut ja siitä olisi seurannut tieltä suistuminen, niin täytyy sanoa että olisin käynyt ekana vetämässä Hondakuskia kuonoon ja soittanut vasta sen jälkeen 112:een. Miten kukaan voi olla noin uskomaton vitun apina? Toi oli jo sen luokan törkeyden huippu, että olis pitäny ottaa rekkari ylös ja soitella perään. Ihmisillä on liikenteessä vikaa päässä. Tuossakin säästi ainakin kaksi sekuntia ja vaaransi liikennettä siihen tyyliin että jos olisin poliisi niin se olisi ollut heti kortti pois ja päälle anaalirangaistus.

Otat rekkarin ylös ja soitat poliisille. Kerrot että olet nähnyt monta kertaa sen työmatkan aikana ajamassa ylinopeutta ja aina "juuri sopivasti" lyönyt liinat kiinni kun poliisiauto on ollut tuloillaan.

Ja nyt sitten tuli tämä vaihtoehto. Taas sama auto 50 alueella letkasta ohi tietyömaan kohdalla nopeutta arviolta 90km/h yhtä-äkkiä auto heilahti niin maan perkeleesti jarrutuksesta jonka jälkeen ajettiin n500-600m rajoitusten mukaan ja maijahan siellä oli vastassa.

HS: Ajokiellot voivat olla laittomia | m.iltalehti.fi

Ei vittu mitä paskaa taas. Itävallan malliko olisi ratkaisu?? 13 pistettä ja autokouluun. Ihan ku ei ois autoilu jo tarpeeksi hintavaa..
No ei kyllä mene mene tasan ylinopeusrikollisella ja vaikka murhaajalla. Miksei multakin voisi katsoa rangaistusta lieventäväksi sitä jos on jo ennenkin saanut sakkoa, onhan se kohtuutonta että rangaistus pahenee jos sen uusii :D

Mopoautoja en jaksa käsittää. Miksi ihmeessä pitää tukkia koko kaista kahdeksan kympin alueella ruuhka-aikaan edes yrittämättä ajaa oikeassa laidassa. Lähiaikoina ei ole onneksi sattunut kohdalle, eikä ole tarvinnut olla ruuhka-aikaan liikkeellä pienillä teillä.

Mopoautoja en jaksa käsittää. Miksi ihmeessä pitää tukkia koko kaista kahdeksan kympin alueella ruuhka-aikaan edes yrittämättä ajaa oikeassa laidassa. Lähiaikoina ei ole onneksi sattunut kohdalle, eikä ole tarvinnut olla ruuhka-aikaan liikkeellä pienillä teillä.

Tukkivat koko kaistan? Minä kiilaan ne aina ojaan. Siellähän tukkivat. Semminkin kun tukkivat, hidastelevat ja muin tavoin vittuilevat usein ihan tahallisesti.

Kussakin henkilöautossa tulisi olla asennettuna ES-tykki näitä jonneja varten...siitä pari lotia mopoauton puskuriin ni kummasti alkaa olla se ajaminen tasaisempaa...

Tuossakin säästi ainakin kaksi sekuntia ja vaaransi liikennettä siihen tyyliin että jos olisin poliisi niin se olisi ollut heti kortti pois ja päälle anaalirangaistus.

Joskus on tullut mieleen, että pitäisi vaihtaa auto johonkin ruosteiseen 90-luvun pickuppiin. Karjaraudoilla. Ajaisin sillä sitten ihan huvikseni mulkkujen päälle, eikä tarvisi väistellä eikä jarrutella. Liikenneympyrässäkin kun joku heebo tunkee kolmion takaa ympyrää, niin ei muuta kuin konepellin päältä vauhtia hidastamatta. Kamera vielä autoon eteen ja taakse, niin voi poliisille todistaa syyttömyyden.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joskus on tullut mieleen, että pitäisi vaihtaa auto johonkin ruosteiseen 90-luvun pickuppiin. Karjaraudoilla. Ajaisin sillä sitten ihan huvikseni mulkkujen päälle, eikä tarvisi väistellä eikä jarrutella. Liikenneympyrässäkin kun joku heebo tunkee kolmion takaa ympyrää, niin ei muuta kuin konepellin päältä vauhtia hidastamatta. Kamera vielä autoon eteen ja taakse, niin voi poliisille todistaa syyttömyyden.

Et oo ainut. Ite oon haaveillu Toyota HJ61:stä samoilla varusteilla. Joka kerta sovittelis riidat muutaman sadan euron käteiskorvauksella niin ei tarvitse sotkea vastapuolen vakuutusyhtiötä soppaan :D

Mulla on itseasiassa vanhoilla kotikulmilla jo suunniteltuna pääpiirteittäin reittikin, jossa on erittäin paljon tasa-arvoisia risteyksiä, joissa ihmiset perseilee joka kerta kun siellä ajaa.

Tukkivat koko kaistan? Minä kiilaan ne aina ojaan. Siellähän tukkivat. Semminkin kun tukkivat, hidastelevat ja muin tavoin vittuilevat usein ihan tahallisesti.
Viime syksynä oli muistaakseni lehdessä juttua, että kaksi mopoautoa ajeli rinnakkain Tampereen valtaväylää (70 rajoitus?) neljän ruuhkan aikaan. Taisivat vetää perässään yli kilometrin jonoa. Helvetin kusipäistä toimintaa.

Viime syksynä oli muistaakseni lehdessä juttua, että kaksi mopoautoa ajeli rinnakkain Tampereen valtaväylää (70 rajoitus?) neljän ruuhkan aikaan. Taisivat vetää perässään yli kilometrin jonoa. Helvetin kusipäistä toimintaa.

Tai Youtube video, missä lauma finninaamoja ajaa loppumatonta ympyrää liikenneympyrässä.

Meilläpäin jonnet ajavat päin punaisia. Siis tulevan putputtimella valoihin. Pysähtyvät, kikattavat autossa hetken ja sitten ajetaan kylmästi ihan punaisille. Normaali autoilijahan ei näin tee koska a) rekalle häviää vaikkei sitä nää ja b) poliisi todellakin antaa sakot tai poistaa kortin.

Toinen hitti on ajella koulujen sokkeloisilla pihoilla. Onhan siellä kieltomerkit vaikka ajo on kiellettyä ilmankin. Mutta sinne vaan. Valot pois ja sladissa mennään. Pihalla myös 5-10 vuotiaita lapsia.

Ennätys on edelleen mopoauto, mikä tuli pururadalla vastaan. Ei suostunut pysähtymään vaikka koputtelin ikkunaan ja kävelin vierellä. Kovempaa se ei ylämäkeen kulkenut.

Ennätys on edelleen mopoauto, mikä tuli pururadalla vastaan. Ei suostunut pysähtymään vaikka koputtelin ikkunaan ja kävelin vierellä. Kovempaa se ei ylämäkeen kulkenut.

Olisit kaatanut sen. Kyllä, ilman epäilyksen häivääkään voin uskoa tuon moottoritiesession todeksi. Pirkkalassa samaa meininkiä ja siellä joka toinen auto on mopoauto. Voi jeesus sitä Naistenmatkantietä, kun saat kunnian ajaa jonkun markon mopoauton perässä sen 5 kilometriä. Kuka aivokuollut idiootti keksi tämän mopoautotouhun sallimisen. Eikö ne poliitikot olisi vaan malttanu hokea sitä Sallitaan kaikenlainen homoilu -mantraa, mutta ei, piti perkele sallia mopoautoilukin...

En kyllä ymmärrä mitä nykyisen nuorison päässä liikkuu mopoautojensa kanssa ylipäätään. Vielä minun aikana kovin jätkä oli se, joka Mankilla tahi Pvllä ajoi kouluun -25 asteessa, eikä se, kenen muovikatteet lentää subbarin voimasta irti.

Mä en ymmärrä koko mopoautoilun ideaa, ja varsinkaan sitä miksi se sallittiin? Luuliko nää päättäjät tosiaan että Suomessa olisi jollain tavalla viisaampaa nuorisoa kuin muualla Mailmassa? Nythän noiden vakuutukset alkaa olla ihan järkyttävän hintaisia kun joka toinen kolaroidaan lunastukseen. Sitä mä olen kanssa kauhulla odotellut jos joskus lasketaan ajokortti-ikä 16v niin onnettomuustilastot varmaan triplaantuu.

http://www.iltalehti.fi/autot/2014041418212648_au.shtml

Siis nyt vittu oikeasti, ulkona sataa jumalauta vettä, siis vittu vettä, H2 vitun Oota ja sitä ei sada edes kaatamalla. Niin miksi vitussa se ajaminen on yhtäkkiä epävarmempaa kuin jäisillä teillä räntäsateessa?? 60 alueella körötellään 35km/h ja 80 alueella kokonaiset 60km/h ja moottoritiellä 100 alueella tullaan perse edellä vastaan vasemmalla kaistalla 70km/h körötellen. Ei vittu ei saatana, jääkää kotia vitun vammaset jos se tihkusade noin paljon pelottaa!!!

-Terveisiä Oulusta.

Meilläpäin ei ole tapana käyttää vilkkua vaihtaessa kaistaa, saatikka sitten tarkistaa kuollutta kulmaa. Aika hauskoja tilanteita aiheuttaa. Muutenkin Floridassa jaetaan ajokortteja muropakkauksissa ja pe- ja la-iltaisin kaikki ajaa kännissä. Päivisin 90% kuskeista yli 70v.

Ihmisillä joku maailmanlopun paniikki. 3 kertaa joku meinas että ehtii liikenneympyrään, ennenkuin ajan ohi. 3 kertaa joutu jarruttaa raskaalla jalalla. Joku tälläinen tulee, joko juhannus tai koulujen päättyminen, vittu että ihmiset on sekasin liikenteessä.

Ihmisillä joku maailmanlopun paniikki. 3 kertaa joku meinas että ehtii liikenneympyrään, ennenkuin ajan ohi. 3 kertaa joutu jarruttaa raskaalla jalalla. Joku tälläinen tulee, joko juhannus tai koulujen päättyminen, vittu että ihmiset on sekasin liikenteessä.

Meillä kaupungissa kaks liikenneympyrää, eikä kukaan tiedä miten niissä pitäisi ajaa :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom