Jos joku vetää vaikka alle 100km matkalla kauheat pultit sitä että joku ajaa 5km/h alle rajoituksen niin asennevammaosastolta hyvää iltaa. Kyllä se joka tekee jonkun 3 minuutin ajansäästön takia turhan ohituksen, on se liikenteen vaarantaja ja täysi idiootti. Eikä se joka ajaa taloudellisesti.
Olin se minä tai en, joku / jotkut ohittaa aina. Ja sen kun tiedostaa, voi myös tiedostaa että sujuvampaan ja kaikille mukavampaan ja turvallisempaan liikenteeseen tarvitaan se, ettei siellä tahallaan körötellä alle rajoituksen. Omien säästämistarpeiden takia.
Jos mulla ois niin tiukkaa etten voisi ajaa rajoitusten mukaan, jäisin kotiin tai kulkisin julkisilla.
Mikäli epäselvää, en myöskään pidä ylinopeuden ajamista asiallisena. Sen muutaman kilsan voi ajaa yli tietenkin.
Osanotot jos sinulla noin.Suomalaisten "kiire" autolla on muutenkin yksi vitun iso paradoksi.
Suomalaisilla kuskeilla on jäänyt intin asenne jotenkin päälle? Hirveä kiire tekemään ei mitään.
Kauhealla kiireellä ohitellaan autoja vaarantaen ihmisiä että päästään löhöämään sohvalle.
Mun kiire ei ole tekemään ei mitään, vaan niitä asioita joita pitää tehdä. Sohva ei kuulu niihin kuin äärimmäisen harvoin. Ja silloin ei ole kiire.